Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • deleted-71448

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am o problema cu acul vitezometrului care dupa un ''drum parcurs'' ramane la 10-15 km/h cand motorul este oprit sau la relanti si nu revine pe 0 decat dupa ce decuplez borna de la baterie. Functioneaza ptr un timp normal, dupa care iar revine la un punct de 10-15km/h , inregistrandu-mi km de acolo; pe scurt : functioneaza dar trebuie sa tin cont mereu ca merg cu 10-15 km mai putin decat ce imi indica.

Este vorba de un 1.7 DTI , an fab. 2000.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
danny, posibil sa nu fie calibrate ceasurile de bord.
calibrarea se face desfacand ceasurile si fixand indicatoarele fix acolo unde trebuie, cu mana.
  • ion-marin

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema era si la mine,decat ca la mine acul statea sub zero,de cand am schimbat bateria nu a mai aparut aceasta problema.Binenteles ca bateria nu am schimbat-o din acest motiv,am schimbat-o ca nu-mi mai pornea cu ea.
  • deleted-71448

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2012

  • Mesaj Privat
O sa probez cu alta baterie in prima faza sa vad rezultatul, am inteles ca la diesel e o problema ; indicatorul am incercat sa-l reglez acum ceva vreme si degeaba, dupa cativa km parcursi iar ramane mai sus, decuplez borna, revine singur pe 0..
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:danny, posibil sa nu fie calibrate ceasurile de bord.
calibrarea se face desfacand ceasurile si fixand indicatoarele fix acolo unde trebuie, cu mana.


Asta e problema de 1mm peste zero sau sub.
Nu va mai dati cu parerea daca nu stiti despre ce este vorba.

Pentru 10-15KM in plus este vorba de altceva.

Vad ca esti din bucuresti poti sa treci pe la mine sa vedem exact ce este cu ceaul tau
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
M.nyck, isi da cine vrea cu ce parere vrea... Fiecare are intentia sa ajute. De cand spui tu oamenilor ce sa faca?
Daca poti sa-l ajuti tu, foarte bine, e un gest frumos. Dar lasa-i si pe ceilalti sa incerce... Si sa stii ca am vazut ceasuri decalibrate si cu mai mult de 1mm-2.
Spor la treaba.
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand fiecare face cum crede el ca e mai bine nu oblig pe nimeni sa faca ce ii spun eu, in al doilea rand cel care a postat a spus clar ca ii ramane acul la 10-15Km si nu mai revine la 0 cate odata (ori nu cititi atent ori, nu intelegeti foarte bine limba Romana) si in al treilea rand pe forumul asta foarte multi useri isi dau cu parerea chiar daca nu cunosc despre ce vorbesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR