Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cauze - termocupla declanseaza tarziu, radiator infundat , sau ce a scris danciureanu
Skip ads

  • gabitu78

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am o Astra H, 2005, 59 kw.
De curand am avut probleme cu temperatura apei. A ajuns si la 98 grade. Mi-am schimbat un ventilator, din fata radiatorului de racire, pentru ca nu mergea. Dupa ce l-am schimbat temperatura s-a mentinut intre 88 - 91 grade.
Acum am facut un drum mai lung (de 100 km), iar pe la 50 km mi-a urcat apa la 96 grade (mers printr-un oras: opriri la semafor, porniri mai fortate) dupa care am lasat-o mai moale si si-a revenit la 90.
E normal sa urce la 96?
Trebuie sa va spun si faptul ca mai demult am avut probleme la un drum lung cu apa (era fisurat un furtun si nu am avut posibilitatea sa-l schimb atunci pe loc) si i-am bagat niste praf pentru lipit radiatoarele. Acum observ ca in apa din borcan, dupa ce se incalzeste, este si spuma. O fi de la resturile alea de praf? Initial am observat spuma cand apa era la 98 grade si am dat vina pe temperatura dar acum vad ca am spuma in borcan si la 86 de grade....
Intrebarile mele sunt:
- e in regula daca a ajuns temperatura apei si la 96 grade?
- de la ce se face spuma din borcan? Daca ar fi de la garnitura de chiuloasa ar trebui sa pierd apa (cea care se duce in baia de ulei, nu? ). La mine nivelul apei se mentine. deci ...
- daca nu este in regula ce anume ar trebui sa verific?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spala circuitul de racire, cu praful ala ai reusit sa infunzi radiatoarele.
  • gabitu78

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Daca imi spui si metoda prin care pot spala radiatorul iti raman dator. In wekend trebuie sa fac un drum lung (cam 1000 km) si vreau sa plec linistit.
Totusi ... e normal sa ajunga la 96 grade?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Foloseste functia CAUTARE.
  • florynbec

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel astra G motor z16xep din 2003 nu a funtionat ceasul de la temperatura apei cind lam cumparat acum 2 ani si de atunci tot umblu pe la meseriasi ! am puso pe testar am schimbat senzoru de temperatura si nu ii dau de calat . colac peste pulaza de 3 luni nu mai merge nici ventilatoru l-am verificat pe direct si merge in toate 3 pozitii dar nu siiu unde sa ma mai duc .Azi am puso iar pe testar si imi da semnac slab si ventilator inactiv temperatura alei mi-o da pe test .VA rog sa informati care ar fi cauzele .unde pot gasi un meserias bun in zona pertosani astept un raspuns favorabil sa pot rezolva problema. VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNS
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In Petrosani nu ai sanse, in Timisoara mai degraba.
  • florynbec

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2012

  • Mesaj Privat
va multumesc
  • gabitu78

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
florynbec a scris:Am un opel astra G motor z16xep din 2003 nu a funtionat ceasul de la temperatura apei cind lam cumparat acum 2 ani si de atunci tot umblu pe la meseriasi ! am puso pe testar am schimbat senzoru de temperatura si nu ii dau de calat . colac peste pulaza de 3 luni nu mai merge nici ventilatoru l-am verificat pe direct si merge in toate 3 pozitii dar nu siiu unde sa ma mai duc .Azi am puso iar pe testar si imi da semnac slab si ventilator inactiv temperatura alei mi-o da pe test .VA rog sa informati care ar fi cauzele .unde pot gasi un meserias bun in zona pertosani astept un raspuns favorabil sa pot rezolva problema. VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNS


Cam asa ceva am avut si eu ....
La mine e problema de la releu la ventilator ... undeva se pierde semnalul de pornire a ventilatorului ( treapta 1 si 3 merge si 2 pauza .... ajungeam si la 104 temperatura ). La tine poate fi chiar releul.
Sau in cel mai rau caz poate fi dus calculatorul care da semnal la releu.
Eu am facut test pe TECH 2 .... mi-a resoftat tot calculatorul dar tot am probleme cu portiunea releu - ventilator. Oricum e mai ieftina.
Pe calculator imi arata ca totul e K dar de la releu la ventilator nimik.
Acum depinde si cu ce ai facut test....
  • valix5

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am un Astra H 2005, motorizare 1.9cdti 120 cp. Am o problema cu temperatura apei, in iarna nu imi urca peste 78 de grade, iar acum de cand s-a incalzit 80-81 degrade urca maxim. Apoi scade la 78 si cam pe acolo se mentine indiferent cat merg. Nu am avut probleme cu caldura nici la -25 de grade, imi dezgheta geamurile chiar si la drumuri scurte in oras. Am cautat pe forum si nu am gasit un raspuns clar. E posibil ca sonda de temperatura sa indice eronat? Nu as vrea sa schimb termostatul si sa vad dupa ca nu era defect. Se poate schimba doar sonda, separat de termostat? Question
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am o vectra c z18xe, la care daca opresc motorul si il repornesc dupa cateva minute imi arata in bord temperatura mai mare, aproape de zona rosie. cand pun contact porneste ventilatorul si raceste repede pana la 90 grade. apoi in trafic oscileaza 90 - 98...porneste ventilatorul...se raceste la 90...etc. am schimbat termostat si face la fel.
a inceput sa faca asa asta vara cand mi s-a spart pompa de apa pe autostrada.
  • SICU

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Inainte de a deschide termostatul,furtunul intre el si radiator trebuie sa fie rece si tare [ la 90-92 gr deschide,se amoaie si se incalzeste semn ca a deschis .Incalziti motorul pe loc la relanti !
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stie cineva la ce temperatura (masurata cu op-com) trebuie sa porneasca ventilatorul pe prima treapta la vectra c cu motor z18xe?
  • atlet1305

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o problema.Motor Z16xe-2003,un singur ventilator de racire.Mi s-a ars intr-o buna zi siguranta aia portocalie de 40A.Am inlocuit-o insa dupa ce incepe sa se invarta dupa cca 5 secunde cand parca se amplifica turatia, siguranta se arde iar,temperatura apei urcand rapid spre 100*celsius.Stie cineva cum demontez electroventilatorul?Ce-ar putea creea un asa mare consum pe traseul respectiv de arde siguranta repede?
  • Freakdriver

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Detin o astra g din 2001, motor 2.0 Dth. Mai nou am observat ca la drum intins dupa ca am urcat vreo 2 dealuri in treapta a 3-a apa a ajuns pe la 95-96 grade.Norocul meu a fost ,ca a venit valea si s'a racit imediat scazand sub 90. E normal sa urce temperatura asa de tare chiar daca sa zicem motorul a fost solicitat si afara erau in jur de 33 grade? Si cum se poate verifica daca treptele de la ventilator functioneaza corect? Prin Iasi cu un trafic moderat ajunge apa (cand e cald afara)si pe 91-92-93...e ok?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cred ca e putin peste normal.Verifica daca ai radiatorul infundat, ventilatorul pleaca la 80 grade ( nu stiu sigur), daca nu ai aer pe instalatie, daca termostatul lucreaza cum trebuie
  • julio11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra H din 2006 motor 1.9 de 100 de cai si acum cateva zile mi s-a aprins indicatorul de la apa. Am fost la service, mi-au schimbat termostatul, si tot imi crestea temperatura apei destul de mult, a ajuns si la 110 grade. Mi-au spus k nu era de vina termostatul, au zis k e pompa de apa e de vina - drept explicatii pt diagnosticul asta au fost radiatoarele si furtunele reci. Dupa ce am plecat de la service, seara dupa o tura prin oras am observat k temperatura a ramas constant intre 90-95 si la oprire am verificat radiatorul si era fierbinte. Dupa o noua plimbare a doua zi cu un mers un pic mai energic temperatura a crescut din nou pana pe la 110 si acolo am oprit eu. Am verificat din nou radiatorul si era rece. Astepii sfaturi si sugestii pt rezolvarea problemei. Pompa de apa a fost schimbata de mine, odata cu distributia in urma cu un an jumatate cand am cumparat masina. Am facut cam 18000 de km de atunci. Va multumesc.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca motorul fierbe iar radiatorul e rece e termostatul Laughing Acesta nefiind comandat electric de nici un fel, nu ai decat sa-l schimbi din nou, cu unul de calitate, cu temperaturile "bune" penru tipul tau de motor si corect montat Exclamation
  • julio11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am montat acelasi tip de termostat pe care l-am avut si pana acum, e identic cu cel dat jos de pe masina, aceeasi firma, acelea caracteristici tehnice. Si eu tind sa cred k e tot de la termostat, ba se inalzeste radiatoru ba e rece, tind sa cred k termostatu nu declanseaza de fiecare data, e posibil ca o data sa declanseze si apoi imediat dupa sa ramana blocat? Spus asta pt k urmarind mereu temperatura am vazut k si-a facut treaba ... a crescut temperatura pana la 94 de grade si apoi a scazut pana la 88 chiar 87 si apoi a facut ciclul asta de vreo doua ori dupa care am oprit motoru, am stat vreo 10 min si cand am plecat din nou a inceput sa cresca temperatura apei pana la 99 - 100 fara sa mai scada decat pana pe la 97 -96 dak o lasam moale de tot. E posibil sa fie infundat radiatorul ? (am fost la un alt service si mi-au dat varianta asta ... ) ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR