- Sezran
- OP
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
dupa schimbarea boltului de la timonerie (grozava ideea cu boltul de cielo, e mult mai solid) m-am hotait sa ma ocup si de jocul din maneta.
intre "nuca" de pe maneta si "inelul" de pe tija timoneriei la mine e un spatiu cam mare si un joc corespunzator. am mari nedumeriri legate de spatiul acela si va cer ajutorul pentru a ma scoate din ceata.
in TIS scrie ca acolo este un inel amortizor ("dampening ring") care se poate schimba. in EPC apare ceva care seamana a colier care se stringe pe nuca (piesa 5 din poza de mai jos, daca reusesc sa o atasez, numita "loop, long, boot to lever"). cica ar avea 290 mm, ceea ce mi se pare mult prea mult pentru nuca de pe levier.
ce este de fapt acolo? cum scap de jocul din maneta?
multumesc.
intre "nuca" de pe maneta si "inelul" de pe tija timoneriei la mine e un spatiu cam mare si un joc corespunzator. am mari nedumeriri legate de spatiul acela si va cer ajutorul pentru a ma scoate din ceata.
in TIS scrie ca acolo este un inel amortizor ("dampening ring") care se poate schimba. in EPC apare ceva care seamana a colier care se stringe pe nuca (piesa 5 din poza de mai jos, daca reusesc sa o atasez, numita "loop, long, boot to lever"). cica ar avea 290 mm, ceea ce mi se pare mult prea mult pentru nuca de pe levier.
ce este de fapt acolo? cum scap de jocul din maneta?
multumesc.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- OP
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
nu, acolo pare sa fie in regula. eu ma efer la spatiul dintre nuca 4 si inelul ala mare prins de tija timoneriei.
oricum, piesa 5 nu am gasit-o pe masina.
off topic: si ca sa fie totul in tonul vemii de afara, mi s-a rupt si capul cablului de ambreiaj, acolo unde se prinde de pedala. &^%$^%$&*&)_()(^%
oricum, piesa 5 nu am gasit-o pe masina.
off topic: si ca sa fie totul in tonul vemii de afara, mi s-a rupt si capul cablului de ambreiaj, acolo unde se prinde de pedala. &^%$^%$&*&)_()(^%
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Sorry , nu m-am uitat cum trebuie la poza. Da acolo nuca 4 si locasul de sub ea se fce joc, nu stui daca se poate schimba ceva seaprat acolo , decat cu totul.
cat despre cablu , il ai de mult ? , pt ca daca nu , e posibil sa fi fost montat prost acolo jos la pedala si de aceea s-a rupt.
poti sa il schimbi si tu cu putina indemanare
cat despre cablu , il ai de mult ? , pt ca daca nu , e posibil sa fi fost montat prost acolo jos la pedala si de aceea s-a rupt.
poti sa il schimbi si tu cu putina indemanare
- Sezran
- OP
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
@sezran
Eu am gasit inelul ala de cauciuc la reprez opel..15 ron. Am luat chiar 2 pt ca mi se parea la inceput ca pe axul meu sunt doua..cel din punga mi se parea prea ingust. Mi s-a mai diminuat o idee jocul la maneta dar inca mai e ceva. Comparand vechiul inel cu cel nou ramas nemontat..am ajuns la o diferenta /diametru de aprox 2 mm.
am gasit si ceva coduri pe eticheta
poate ma lamuresti care este cel corect:
- 738 789
-2#90250175
-gr.4.015
Nu stiu daca te aranjeaza cumva dar nu cre ca strica sa incerci.
Eu am gasit inelul ala de cauciuc la reprez opel..15 ron. Am luat chiar 2 pt ca mi se parea la inceput ca pe axul meu sunt doua..cel din punga mi se parea prea ingust. Mi s-a mai diminuat o idee jocul la maneta dar inca mai e ceva. Comparand vechiul inel cu cel nou ramas nemontat..am ajuns la o diferenta /diametru de aprox 2 mm.
am gasit si ceva coduri pe eticheta
poate ma lamuresti care este cel corect:
- 738 789
-2#90250175
-gr.4.015
Nu stiu daca te aranjeaza cumva dar nu cre ca strica sa incerci.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- OP
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
ahaaaaaa. stiam eu ca TIS nu vorbeste aiurea. asta trebuie sa fie, si pare destul de gros pentru a lua foarte mult din spatiul acela.
@livcro: ce grosime are inelul? are 5 mm? codul e cel pe care l-ai trecut al doilea.
pe poza mea are numarul 4 (am un epc mai vechi). am crezut ca 4 indica nuca de plastic si nu m-am mai uitat acolo.
multumesc pentru "luminare", as fi ramas in ceata mult timp.
pacat ca trebuie scoasa maneta ca sa pun inelul, astept o zi mai insorita.
@livcro: ce grosime are inelul? are 5 mm? codul e cel pe care l-ai trecut al doilea.
pe poza mea are numarul 4 (am un epc mai vechi). am crezut ca 4 indica nuca de plastic si nu m-am mai uitat acolo.
multumesc pentru "luminare", as fi ramas in ceata mult timp.
pacat ca trebuie scoasa maneta ca sa pun inelul, astept o zi mai insorita.