Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
tenk a scris:Ar mai fi o intrebare si anume: influenteaza aceste pierderi intr-un anume fel modul de functionare al motorului? (Sunet, vibratii)

cand or sa se uzeze prea tare o sa apara zgomote si la turatii mari o sa scoata fum.o garnitura stiu ca costa undeva la 45 de lei originala, cel putin pt 1.7 cdti 80 de cai
Skip ads

  • gelu282000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ma ajuat si pe mine cine va? am un opel astra g motor 1.7 cdti porneste greu porneste doar cu spray va rog ajutati ma ce are de nu mai porneste?
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
de ce nu te duci sa o bagi pe tester? asa afli ce are
  • gelu282000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
toti spun cate o parere habar nu au ce are.....am bagato si pe tester de enori dar.........in zadar imi zice ceva de presiune ca baga aer fals.............da habar nu am pe unde............nu stiu ce sa zic
  • floriano22

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am patit cam la fel, parerea mea e sa mergi sa faci un test de retur la injectoare, bafta .
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 591
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gelu282000

de curind am avut aceeasi problema . rezolvarea mea a fost: 2 injectoare nu mai functionau aproape deloc. la maiandrei am desfacut si trimis la curatat injectoarele si merge foarte bine acum.
referitor la garnitura 26 ( din figura de mai sus) pot spune ca dupa operatiile de mai sus enumerate o garnitura a cedat si a fost inlocuita in 10 min . costul unei bucati a fost de 89 lei.( am factura de la maiandrei.).
  • gelu282000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
nu au treaba injectoarele.........asta e sigur!
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pe la injector nu da ulei pt. ca uleiul nu ajunge in capul pistonului , ci gaze care dau acel efect de ulei . Se desfac suruburile de la garnituri cu o cheie de 12 parca la astra G , se curata bine garnitura + locul de pe capacul culbutori unde vine prinsa si se strange la loc . In cele mai multe cazuri merge asa. Daca nu, alta garnitura dar sa curatati bine locul unde se monteaza pt. ca altfel o sa iasa gaze in continuare pe acolo .
  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ok am de gand sa incerc ceea ce ai spus.
Acum exista ceva intreabari: Trece garnitura peste piulita aia de e ruginita? Dar peste capatul cu mufa si returul? La montare doar se clipseaza acolo si atat?
Nu exista riscul sa intre mizerie la motor cand se scoate garnitura?

Multumesc anticipat!
  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am scos prima garnitura si am curatat cu spray degresant. Acum urmaresc sa vad daca se mai umezeste.
Garnitura se scoate usor, atentie insa la mizerie. Trebuie curatat foarte bine inainte de operatiune.
In cazul in care nu mai curge dupa operatiunea "curatarea" banuiesc ca firele de praf sau chiar rugina sarita de pe piulita intra intre garnitura si corpul injectorului astfel incat la vibratii se distanteaza si permite iesirea vaporilor de ulei/motorina.
Sunt curios daca la cei care curge e ruginita partea superioara a injectorului.
  • tambac alex

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut.am si eu aceiasi problema ca si a ta .eu zic ca e mult cati banii ti-au cerut.mi-e mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc garniturile de la injectoare.sunt pe seturi adica taote 4 dar si garniturile din spate +un capac.nu m-ai stiu exact.service imi ia cam 30ron pe manopera .eu zic ca e bine
  • Kuby

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
tenk a scris:Eu am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca m-ar ajunge cam 100 ron manopera. Mi se pare cam mult.

Pana la urma care e buba? Garnitura cu nr 25 sau cea cu nr 26?
Mult noroc tuturor!

aceeasi problema o am si eu la injectorul 3 ? o solutie ar fi schimbarea garniturii/simeringului ?


cu ce program e facuta poza? m-ar interesa pentru detectarea unor piese. scuze pt offtopic dar cred ca este interesant.
  • ionutz81

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ciogaby a scris:Pe la injector nu da ulei pt. ca uleiul nu ajunge in capul pistonului , ci gaze care dau acel efect de ulei . Se desfac suruburile de la garnituri cu o cheie de 12 parca la astra G , se curata bine garnitura + locul de pe capacul culbutori unde vine prinsa si se strange la loc . In cele mai multe cazuri merge asa. Daca nu, alta garnitura dar sa curatati bine locul unde se monteaza pt. ca altfel o sa iasa gaze in continuare pe acolo .


si eu am aceasi problema cu uleiul in jurul injectoarelor.am gasit garnituri la 100 ron,piese de origine GM.ma intereseaza sa stiu cum se desfac clemele de la mufa injectoarelor si furtunele de retur a motorinei.vreau sa face eu operatiunea pentru ca nu este asa dificila.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Problema o am si eu dar ,asta a aparut dupa ce am umblat la conductele din capul injectoarelor.Acum vad ca la injectoru cu pricina am un pic de joc la conectorul de plastic din capu injectorului,pe acolo imi pierde motorina,pe la siguranta.

Daca misc se vede ca face un pic bulbuci.
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
pierderile de ulei aduse în discuție în acest post nu au nici o influențã asupra funcționãri motorului. Dacã doar transpirã pe lângã injector, se poate ignora problema. Dacã uleiul se cumuleazã și curge atunci trebuie sã se intervinã.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Pierderile de ulei inseamna ca este o problema de etanseitate si atunci la un motor diesel chiar cred ca conteaza.....
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
supapa regulatoare de pe pompa , supapa de pe ramapa comuna sau unul sau mai multe injectoare scapa presiune pe retur.Recomand mai intai testul eprubeta apoi supapa din capul rampei ( aia ca o pastiluta) .Banui ca e cdti cu sistem comanrail
l.e pentru omul cu sprayul
  • mihai230

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2013

  • Mesaj Privat


Salut, am ºi eu aceiaºi problemã la injectorul 1 de la un Astra G 2008 1,7 CDTI, mã întrebam dacã conform pozei ce am marcat eu acolo este cumva un O-ring care se detaºeazã?
Aveþi idee, care a desfãcut aºa ceva?
Mulþumesc
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu aceiasi problema la Astra H Z17DTL insa nu stiu exact unde vin aceste garnituri din poza....garnitura 26 am inteles cum si unde vine...insa celelalte? imi poate explica cineva va rog?[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2014-02/36236_jh8jzyq4l.jpg]
  • dre

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 idh17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema , pierde pe acolo ulei , nu motorina , deoarece injectorul trece printr-o antecamera inainte de a se prinde pe camera de ardere . Mod de rezolvare, se curata bine inainte capacul , se scot furtunele de la retur si mufele din capetele injectoarelor si se demonteaza cele 2 piulite . Se scoate garnitura , se curata bine cu o carpa cu motorina . La fel curatati si locul de pe injector unde sta garnitura . Inainte de montare eu recomanda sa-i puneti putin silicon rosu pe baza exterioara a semeringului, o sa vedeti ca un fel de inel . Se monteaza la loc garnitura, cu grija , si in aceeasi pozitie , si se strang suruburile , unul cate ,unul ,cate putin . Se pune silicon rosu si deasupra garniturii, unde se atinge de injector.

Eu am facut aceasta operatiune pentru ca imi scapa la 3 din 4 garnituri , si nu am probleme de atunci . Un tub de silicon e 15 lei , manopera (pentru cine se pricepe , gratis ) , iar o garnitura noua e cel putin 85 ron.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR