nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut,
am un corsa c din 2002 cu motor z10xe se aprinde martorul portocaliu (check) si la diagnoza cu un op com zice cam asa :
P0300 - Detectat rateuri multiple/neregulate
(0 8 ) - Intermitent
daca merg cu masina cu debitmetrul scos atunci nu-mi mai apar rateurile si am numai eroarea de debitmetru.Am pus un debitmetru nou pe cod de producator si dupa trei zile aceiasi treaba.Am schimbat un debitmetru second (Bosch) si mergea.Surpriza, cand am zis ca am scapat patesc aceiasi treaba, adica dupa 80 de km facuti in doua zile iar apare;
P0300 - Detectat rateuri multiple/neregulate
(0 8 ) - Intermitent
Valoarea debitmetrului la relanti arata o,6 kg/h si sta la 980 -1000 ture .
Daca are careva un sfat il astept bucuros, ca nu stiu ce sa-i mai fac.
Multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
3/13/2012 7:15:09 PM
am un corsa c din 2002 cu motor z10xe se aprinde martorul portocaliu (check) si la diagnoza cu un op com zice cam asa :
P0300 - Detectat rateuri multiple/neregulate
(0 8 ) - Intermitent
daca merg cu masina cu debitmetrul scos atunci nu-mi mai apar rateurile si am numai eroarea de debitmetru.Am pus un debitmetru nou pe cod de producator si dupa trei zile aceiasi treaba.Am schimbat un debitmetru second (Bosch) si mergea.Surpriza, cand am zis ca am scapat patesc aceiasi treaba, adica dupa 80 de km facuti in doua zile iar apare;
P0300 - Detectat rateuri multiple/neregulate
(0 8 ) - Intermitent
Valoarea debitmetrului la relanti arata o,6 kg/h si sta la 980 -1000 ture .
Daca are careva un sfat il astept bucuros, ca nu stiu ce sa-i mai fac.
Multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
3/13/2012 7:15:09 PM
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
debilmetru cu probleme sau cablaj/ECU cu probleme
daca ECU primeste informatii aiurea de la debilmetru, regleaza amestecul aiurea. De unde pot sa apara si misfire-urile
Prima chestie, verifica contactele de la debilmetru, curata-le, strange-le.
Apoi poti incerca sa cureti senzorul de la debilmetru, gasesti pe aici instructiuni.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.
Astazi am scos borna de la baterie si am scos mufele de la ECU sa le verific.Una dintre ele avea in gaurile acelea mici ceva gros si lipicios . Am incercat sa o curat si am pus la loc totul. Mergra mai rau .Pentru cateva secunde se aprindea si martorul cu cheia si martorul check , cadea curentul la bord si se oprea motorul. Am luat un spray de contact si am curatat inca o data mufele.Am suflat si cu spray de aer sa nu ramana umed si am pornit masina.Deocamdata merge bine. Am sters erorile care le aveam si acum astept sa merg maine cu ea sa vad ce se mai intampla. O mufa nu am putut sa o curat foarte bine si mai are in ea solutia aceea groasa si lipicioasa , ca un fel de miere. Pinii din ECU arata ca noi, nu sunt oxidati.
Va tin la curent cu ce se mai intampla. Multumesc inca o data.
Astazi am scos borna de la baterie si am scos mufele de la ECU sa le verific.Una dintre ele avea in gaurile acelea mici ceva gros si lipicios . Am incercat sa o curat si am pus la loc totul. Mergra mai rau .Pentru cateva secunde se aprindea si martorul cu cheia si martorul check , cadea curentul la bord si se oprea motorul. Am luat un spray de contact si am curatat inca o data mufele.Am suflat si cu spray de aer sa nu ramana umed si am pornit masina.Deocamdata merge bine. Am sters erorile care le aveam si acum astept sa merg maine cu ea sa vad ce se mai intampla. O mufa nu am putut sa o curat foarte bine si mai are in ea solutia aceea groasa si lipicioasa , ca un fel de miere. Pinii din ECU arata ca noi, nu sunt oxidati.
Va tin la curent cu ce se mai intampla. Multumesc inca o data.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cum sa remediem erorile P030# la Z12XE (si la altele)
L.E: acuma observa ca la profil aveti Astra Y17DT !
L.E: acuma observa ca la profil aveti Astra Y17DT !
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am un prieten care a cumparat acum cateva zile o Corsa C motor Z10XE. Ma sunat sami spuna ca pe drum i sa aprins un bec la bord si ma intrebat daca putem sterge eroarea pentru ca trebuie sa se duca cu ea la RAR si ca el crede ca este de la sonda lambda 2 deoarece ia dato proprietaru spunandui ca o are cumparata. Am pus masina pe testar si am gasit eroare P0420- Eficienta catalizator (Bank1)-sub limita admisa (01) Prezent si C1505-Lipsa semnal viteza vehicol care numi dau seama de la ce ar putea fi. Am schimbat sonda lambda 2 deoarece si pe testar dadea valori aiurea iar cea noua functioneaza corec.
Dupa 100 si ceva de km ma suna ca iara sa aprins becul, punem testarul si aceiasi eroare P0420 mam uitat peste toti parametri nimic suspect in afara de debitmetru care la ralanti arata valoarea 0, tensiunea pe senzor1,39-1,41V, daca o acelerez incepe sa arate spre normal la 1000 rot/min pleaca de la 9,81 kg/h. Am luat debitmetrul de pe masina mea motor Z14XEP lam pus pe a lui aceaisi problema, lam pus pe al lui pe masina mea functioneaza corect motor rece 14 kg/h motor cald 7kg/h deci debitmetru este bun, am schimbat filtrul de aer, benzina , am verificat admisia de aer in TB totul normal, am curatat TB care era forte murdar acelesi valori. Am inceput sa masor mufa si la masina mea si la a lui amndoua celeasi valori in mufa cu contactul pus Pin 1=4.99-5.01V, Pin2=12.48V, Pin3=0, Pin4=4.99-5.02V. Pin5=0V. Cu motorul pornit nu difera decat valoarea de pe Pinul 2=14.28V care este normal, masuratoarea am facuto cu - luat de pe borna de la baterie. Am curata mufele de la debitmetru si calculatoare cu alcol izopropolic si sprai crc fara ulei pentru debitmetre precum si sigurantele de 10A, si acelesi valori, ralanti 0. Stie cineva unde as putea sa mai umblu si care este siguranta de 10 A de care zice domnul Dan? Pinul 3 este cumva masa deoare ce este un fir maro, pot masura intre el si pinu2, ma gandesc ca nu vine masa la senzor?
Dupa 100 si ceva de km ma suna ca iara sa aprins becul, punem testarul si aceiasi eroare P0420 mam uitat peste toti parametri nimic suspect in afara de debitmetru care la ralanti arata valoarea 0, tensiunea pe senzor1,39-1,41V, daca o acelerez incepe sa arate spre normal la 1000 rot/min pleaca de la 9,81 kg/h. Am luat debitmetrul de pe masina mea motor Z14XEP lam pus pe a lui aceaisi problema, lam pus pe al lui pe masina mea functioneaza corect motor rece 14 kg/h motor cald 7kg/h deci debitmetru este bun, am schimbat filtrul de aer, benzina , am verificat admisia de aer in TB totul normal, am curatat TB care era forte murdar acelesi valori. Am inceput sa masor mufa si la masina mea si la a lui amndoua celeasi valori in mufa cu contactul pus Pin 1=4.99-5.01V, Pin2=12.48V, Pin3=0, Pin4=4.99-5.02V. Pin5=0V. Cu motorul pornit nu difera decat valoarea de pe Pinul 2=14.28V care este normal, masuratoarea am facuto cu - luat de pe borna de la baterie. Am curata mufele de la debitmetru si calculatoare cu alcol izopropolic si sprai crc fara ulei pentru debitmetre precum si sigurantele de 10A, si acelesi valori, ralanti 0. Stie cineva unde as putea sa mai umblu si care este siguranta de 10 A de care zice domnul Dan? Pinul 3 este cumva masa deoare ce este un fir maro, pot masura intre el si pinu2, ma gandesc ca nu vine masa la senzor?
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat senzorul de la volanta.Patesc aceasi treaba. De doua ori a aparut ereoare corectie amestec (P0170) si a treia oara a aparut eroare corectie amestec si eroare rateuri multiple (P0300).Am fost cu masina prin oras si mergea perfect, la intrarea in parcare s-a aprins martorul si am citit erorile de care ziceam. Dupa resetare pot merge doua trei zile pana ce apar iar erorile.Probabil incerc sa schimb injectoarele sa vad ce se intampla.Norocul meu este ( dupa cum am mai spus) ca sunt conjudetean cu d-nul Lucian (cocosai) si are rabdare cu mine si mi-a imprumutat tot ce era nevoie sa schimb la masina , ca altfel nu stiu unde ajungeam sa cumpar tot ce am schimbat pana acum.
nelu_ab
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
Cred ca s-a rezolvat problema. Am fost la un prieten si a dat jos egr-ul dar nu era murdar(a mai fost curatat anul trecut) , a deschis egr-ul din tester si a dat cu un spray de curatat si spre electrovalva. Deocamdata merge frumos. Sper sa foloseasca si la altii patania mea.Va multumesc la toti pentru sfaturi si rabdare.