ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salut
A venit caldura si vreau sa ma apuc de masina. In ideea asta am cateva intrebari.
1. Care este diferenta intre spray-urile de curatat. Intreb in ideea in care stiu care este diferenta intre cela folosite la electronica pentru contacte, dar la mecanica mai deloc ... Si mai ales unde se folosesc si unde nu ...
2. Am o problema cu geamurile (electrice). Daca vreau sa le deschid/inchid, merg jumatate din cursa si pe urma foarte greu (cam pe la jumatatea cursei). e o problema mecanica (ceva de genul sina stramba) sau pur si simplu trebuie curatate ? Si daca da, cu ce ?
3. Am schimbat asta toamna discurile si placutele pe fata. De atunci nici nu mai am frana ca lumea si mai si scartaie daca, calc frana usor. Daca o calc mai "sanatos" nu mai scartaie. Ce se poate face ?
4. Trebuie sa imi cumpar diverse lucruri de pe la dezmembrari. Puteti sa imi spuneti care sunt unele mai decente? Pentru ca am inteles ca au ajuns unele de au produse mai scumpe decat cele noi ....
Imi cer scuze daca va plictisesc dar vreau sa ma apuc sa o pun la punct si nu prea mai am bani sa ma duc si la mecanic. Printre altele trebuie sa schimb caseta de directie, parbrizul, bucsi, bielete ... OK, pentru astea ma duc la mecanic pentru ca nu ma simt asa de "bazat" dar nu prea mai imi raman bani si de altele ... Problemele masinii nu par a fi extraordinar de dificile incat sa nu ma bag (nu vorbesc de caseta sau alte inginerii), dar am citit tot forumul asta si am vazut ca se recomanda sa nu folosesti anumite produse in anumite locuri ... (era un exemplu cu pistonasele de la frane - sa nu se dea cu nu stiu ce unsoare ca face mai mult rau decat bine ). Nu sunt calic dar nu sunt nici prostu' prostilor sa nu pot face nimic ...
Multumesc anticipat
A venit caldura si vreau sa ma apuc de masina. In ideea asta am cateva intrebari.
1. Care este diferenta intre spray-urile de curatat. Intreb in ideea in care stiu care este diferenta intre cela folosite la electronica pentru contacte, dar la mecanica mai deloc ... Si mai ales unde se folosesc si unde nu ...
2. Am o problema cu geamurile (electrice). Daca vreau sa le deschid/inchid, merg jumatate din cursa si pe urma foarte greu (cam pe la jumatatea cursei). e o problema mecanica (ceva de genul sina stramba) sau pur si simplu trebuie curatate ? Si daca da, cu ce ?
3. Am schimbat asta toamna discurile si placutele pe fata. De atunci nici nu mai am frana ca lumea si mai si scartaie daca, calc frana usor. Daca o calc mai "sanatos" nu mai scartaie. Ce se poate face ?
4. Trebuie sa imi cumpar diverse lucruri de pe la dezmembrari. Puteti sa imi spuneti care sunt unele mai decente? Pentru ca am inteles ca au ajuns unele de au produse mai scumpe decat cele noi ....
Imi cer scuze daca va plictisesc dar vreau sa ma apuc sa o pun la punct si nu prea mai am bani sa ma duc si la mecanic. Printre altele trebuie sa schimb caseta de directie, parbrizul, bucsi, bielete ... OK, pentru astea ma duc la mecanic pentru ca nu ma simt asa de "bazat" dar nu prea mai imi raman bani si de altele ... Problemele masinii nu par a fi extraordinar de dificile incat sa nu ma bag (nu vorbesc de caseta sau alte inginerii), dar am citit tot forumul asta si am vazut ca se recomanda sa nu folosesti anumite produse in anumite locuri ... (era un exemplu cu pistonasele de la frane - sa nu se dea cu nu stiu ce unsoare ca face mai mult rau decat bine ). Nu sunt calic dar nu sunt nici prostu' prostilor sa nu pot face nimic ...
Multumesc anticipat
- pitbull4you
- *
- 6 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Vectra 2001 y22dtr
- Bucuresti
pitbull4you
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
- pitbull4you
- *
- 6 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Vectra 2001 y22dtr
- Bucuresti
pitbull4you
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mai intai ce vrei sa cureti la mecanica cu spray-ul ?
stiu ca sunt spray-uri speciale pentru discuri/tamburi frana (pe baza de alcool),contra ruginii , pentru gresare etc...
pentru geamuri sunt multe cauze (imbatranirea chederului pe care culiseaza geamul sau mizerie in canalul respectiv,rama de la usa indoita,macara geam descentrata,...),ca sa fii sigur ar trebui sa desfaci panoul de la usi sa faci verificarile de rigoare cu ajutorul unei lanterne (se vede mai bine)
.mai era un spray pentru chedere (de la wurth parca)care era destul de bun pentru curatare+ungere
stiu ca sunt spray-uri speciale pentru discuri/tamburi frana (pe baza de alcool),contra ruginii , pentru gresare etc...
pentru geamuri sunt multe cauze (imbatranirea chederului pe care culiseaza geamul sau mizerie in canalul respectiv,rama de la usa indoita,macara geam descentrata,...),ca sa fii sigur ar trebui sa desfaci panoul de la usi sa faci verificarile de rigoare cu ajutorul unei lanterne (se vede mai bine)
.mai era un spray pentru chedere (de la wurth parca)care era destul de bun pentru curatare+ungere
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
ma intereseaza pentru ca stiu de exemplu ca wd40 e pentu curatare, dar zicea cineva pe aici pe forum sa nu dai cu el pe la pistonasele de la etriere ... de exemplu..
Hai sa o luam altfel. Ce imi recomandati pentru curatare clapeta de acceleratie, pentru curatare si ungere etriere, pentru toate piesele mecanice ce au lagare ... etc.
Parerea mea este ca foarte multe lucruri de la o masina nu sunt neaparat defecte ci murdare (sau murdaria este uneori o cauza a defectarii). Dar nu as vrea sa dau cu vaselina unde nu trebuie ... (de exemplu). Asta am invatat-o pe vremea cand eram mare amator de reparat aparate video sau casetofoane ... Incredibil cate defecte se pot rezolva cu un pic de curatare ...
Oricum pe masura ce o sa ma apuc de desfacut o sa mai intreb ....
Acum am o intrebare mai la obiect. Am vazut cand mi-au desfacut baietii de la Maris usile ca este FOARTE mult praf inauntru. Intrebarea mea este daca asa e normal (avand in vedere ca totusi masina are vreo 14 ani), sau e ceva anormal. Si daca nu e normal sau bine pentru ea, cum recomandati sa se curete ? Cu hidrantul nu cred ca e o optiune ...
Multumesc pentru ajutor si scuze daca intrebarile mele nu sunt "OK", dar e prima data cand ma apuc de asa ceva ...
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
revenind
am schimbat caseta de directie (inca o data multumesc Trami), bieleta de la bara stabilizatoare, bucsi, schimbat lichid servo si lichid frana.
Acum am o intrebare: am facut aerisirea franelor insa parca ma asteptam la o frana mai ferma; in ideea in care nu imi merge ABS-ul (am un senzor lipsa) ar putea scadea presiunea in instalatie ? Intreb deoarece mi-a spus cineva ca in interiorul ansamblului ABS mai este o pompa electrica ce creste presiunea si e posibil ca din acesta cauza sa nu fie frana asa cum trebuie ..... Aveti vreo idee ?
am schimbat caseta de directie (inca o data multumesc Trami), bieleta de la bara stabilizatoare, bucsi, schimbat lichid servo si lichid frana.
Acum am o intrebare: am facut aerisirea franelor insa parca ma asteptam la o frana mai ferma; in ideea in care nu imi merge ABS-ul (am un senzor lipsa) ar putea scadea presiunea in instalatie ? Intreb deoarece mi-a spus cineva ca in interiorul ansamblului ABS mai este o pompa electrica ce creste presiunea si e posibil ca din acesta cauza sa nu fie frana asa cum trebuie ..... Aveti vreo idee ?
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
pok
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2007
- Mesaj Privat
pentru curatare clapeta acceleratie e super tare spray-ul Gumcutter de la 2+2. colegii de pe forum au curatat si cu wd40 cu rezultate f bune, dar eu am folosit gumcutter si a curatat bec toata ''smacolina'' care se adunase. citeste foarte atent posturile reff la curatat clapeta ca sa nu faci vreo prostie si sa scapi ceva in throtle body ca e nasol (mi se pare ca dancuciureanu a facut tutorial pe tema asta). si vezi ca va trebui sa recalibrezi clapeta de acceleratie cu un reset dupa ce ai curatat-o (se poate ca turometrul s-o ia razna dupa curatare). o sa-ti dai seama.
spor la treaba
spor la treaba
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat