tzu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
Masina prezinta mai multe coduri de eroare!
Numãrul codurilor: 8
P0170 - Gaze evacuate: bogat
( 01 ) - Nu este prezent
P0354 - Bobina 4 de inducþie - semnal incorect
( 08 ) - Nu este prezent
P0351 - Bobina 1 de inducþie - semnal incorect
( 08 ) - Nu este prezent
P0353 - Bobina 3 de inducþie - semnal incorect
( 08 ) - Nu este prezent
P0301 - Detectat rateu la cilindrul 1
( 01 ) - Nu este prezent
P0302 - Detectat rateu la cilindrul 2
( 01 ) - Nu este prezent
Alte simptome: la rece
P0352 - Bobina 2 de inducþie - semnal incorec
( 08 ) - Nu este prezent
P0340 - Semnal incorect de la senzorul axei cu came
( 08 ) - Nu este prezent
La rece, acul turometrului ii fluctueaza independent de apasarea pe pedala!
Mai multe detalii despre simptome:
La rece , pornesti masina si acul turometrului se duce in 2000, apoi scade brusc si da sa se opreasca motorul, acul creste si iar scade, asta timp de un minut sau doua si motorul nu merge rotund, dupa 1 - 2 minute isi revine si merge perfect, se aude motorul bine!
M-ar interesa daca poate sa ma ajute cineva cu o interpretare in ansamblu a erorilor!
Catre ce sa ma duc cu gandul, in acesata situatie, cum sa interpretez aceste eroari!
Numãrul codurilor: 8
P0170 - Gaze evacuate: bogat
( 01 ) - Nu este prezent
P0354 - Bobina 4 de inducþie - semnal incorect
( 08 ) - Nu este prezent
P0351 - Bobina 1 de inducþie - semnal incorect
( 08 ) - Nu este prezent
P0353 - Bobina 3 de inducþie - semnal incorect
( 08 ) - Nu este prezent
P0301 - Detectat rateu la cilindrul 1
( 01 ) - Nu este prezent
P0302 - Detectat rateu la cilindrul 2
( 01 ) - Nu este prezent
Alte simptome: la rece
P0352 - Bobina 2 de inducþie - semnal incorec
( 08 ) - Nu este prezent
P0340 - Semnal incorect de la senzorul axei cu came
( 08 ) - Nu este prezent
La rece, acul turometrului ii fluctueaza independent de apasarea pe pedala!
Mai multe detalii despre simptome:
La rece , pornesti masina si acul turometrului se duce in 2000, apoi scade brusc si da sa se opreasca motorul, acul creste si iar scade, asta timp de un minut sau doua si motorul nu merge rotund, dupa 1 - 2 minute isi revine si merge perfect, se aude motorul bine!
M-ar interesa daca poate sa ma ajute cineva cu o interpretare in ansamblu a erorilor!
Catre ce sa ma duc cu gandul, in acesata situatie, cum sa interpretez aceste eroari!
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
tzu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
Dupa ce am sters codurile, mi-au reaparut aceleasi coduri de mai sus!
Vroiam sa intreb: de ce doar atunci cand este motorul rece, primele doua minute face probleme si apoi e ok?
De fapt care e logica sau legatura dintre simptomele masinii(doar la rece face probleme) si codurile de eroare pe care le da?
Mersi!
Vroiam sa intreb: de ce doar atunci cand este motorul rece, primele doua minute face probleme si apoi e ok?
De fapt care e logica sau legatura dintre simptomele masinii(doar la rece face probleme) si codurile de eroare pe care le da?
Mersi!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi toate erorile tale nu sunt actuale... (nu este prezent).. au fost stocate mai de mult si nu au mai reaparut..
pana se te apuci sa schimbi ceva poti incepe cu curatatul clepetei de acceleratie (throttle body), EGR, sa verifici sonda lambda.. mai ales circuitul de incalzire, daca nu trage aer fals pe undeva..
pana se te apuci sa schimbi ceva poti incepe cu curatatul clepetei de acceleratie (throttle body), EGR, sa verifici sonda lambda.. mai ales circuitul de incalzire, daca nu trage aer fals pe undeva..
tzu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
Mersi Luciraica, mi-ai zis o chestie noua, in legatura cu "nu este prezent"!
De dimineata am pus testarul, la rece si nu mi-a mai aparut nici o eroare!
Acum: pornesti masina , turometrul este la 2000, apoi scade treptat pana la vreo 1000 in timp ce scade, motorul parca merge in 3 pistoane,nu merge rotund, asta dureaza vreo 20 secunde, apoi brusc creste la 3000 si scade pe la vreo 1000 si merge normal dupa toata ziua!
Dupa amiaza incerc sa-mi gasesc timp pt rezolva problema, astept intre timp orice opinie sau parere despre abordarea situatie care sa ma ajute in rezolvare!
De dimineata am pus testarul, la rece si nu mi-a mai aparut nici o eroare!
Acum: pornesti masina , turometrul este la 2000, apoi scade treptat pana la vreo 1000 in timp ce scade, motorul parca merge in 3 pistoane,nu merge rotund, asta dureaza vreo 20 secunde, apoi brusc creste la 3000 si scade pe la vreo 1000 si merge normal dupa toata ziua!
Dupa amiaza incerc sa-mi gasesc timp pt rezolva problema, astept intre timp orice opinie sau parere despre abordarea situatie care sa ma ajute in rezolvare!
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- M4V3RiCK
- **
- 226 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
M4V3RiCK
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
@Parvu Daniel nu mai speria omul !
@tzu incearca o bobina de inductie noua, eventual de la un coleg, sterge erorile si vezi cum se comparta masina dupa aceea.
Pune-o dinou pe calculator si vezi daca mai apare missfire.
Verifica mufele de la bobina sa fie curatate.Verifica&curata mufele la MAF (Mass Air Flow) aka debitmetru pe romaneste.
Verifica filtru de aer sa nu fie imbacsit.
Cu o bobina noua ar trebui sa scapi de missfire.
Ar mai ramane senzorul de la axa cu came.Verifica si contactele la ala -(varianta MOKA)
Desi odata schimbata bobina, s-ar putea sa scapi si de eroarea aia -deoare motorul nu mergea rotund inainte.
Bonus 1: fa o verificare si la panoul de sigurante.De multe ori cam de acolo se dovedeste a fi beleaua.
Bonus 2: Incearca sa muti ECU de pe motor intr-un loc mai rece.
Cam operatiunile astea ar trebui efectuate, inainte sa incepi sa arunci cu banii.
@tzu incearca o bobina de inductie noua, eventual de la un coleg, sterge erorile si vezi cum se comparta masina dupa aceea.
Pune-o dinou pe calculator si vezi daca mai apare missfire.
Verifica mufele de la bobina sa fie curatate.Verifica&curata mufele la MAF (Mass Air Flow) aka debitmetru pe romaneste.
Verifica filtru de aer sa nu fie imbacsit.
Cu o bobina noua ar trebui sa scapi de missfire.
Ar mai ramane senzorul de la axa cu came.Verifica si contactele la ala -(varianta MOKA)
Desi odata schimbata bobina, s-ar putea sa scapi si de eroarea aia -deoare motorul nu mergea rotund inainte.
Bonus 1: fa o verificare si la panoul de sigurante.De multe ori cam de acolo se dovedeste a fi beleaua.
Bonus 2: Incearca sa muti ECU de pe motor intr-un loc mai rece.
Cam operatiunile astea ar trebui efectuate, inainte sa incepi sa arunci cu banii.