007cyborg
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
Opel Kadett Strolch roadster, redescoperit dupã 70 de ani.
• Documentele prezintã un model unic din prima clasã compactã Opel
• Experþii Opel reconstruiesc prototipul autovehiculului decapotabil cu douã locuri din 1938
• Kadett Strolch este expus la saloanele auto clasice.
Rüsselsheim. Cu o experienþã de 110 ani pe piaþa auto, Opel este una din mãrcile cu cea mai bogatã tradiþie în domeniu. Pe parcursul unui numãr atât de mare de ani, unele inovaþii sunt uitate ºi reapar mult mai târziu. În timp ce compania se pregãtea pentru lansarea celei de-a zecea generaþii a clasei compacte odatã cu debutul noului Astra, într-o veche bazã de date au fost descoperite fotografii cu un Opel roadster necunoscut. Studiile experþilor Opel în autovehicule clasice au arãtat faptul cã inginerii Opel au construit prototipul unui autovehicul decapotabil cu douã locuri în 1938, având la bazã, în mod evident, prima generaþie a clasei compacte Opel, modelul Kadett din anii ″30. Denumirea autovehiculului este înscrisã pe fotografiile gãsite: Kadett „Strolch" cu douã locuri, „Strolch" însemnând „hoinar".
Roadster-ul ºic ºi fermecãtor nu a intrat niciodatã în producþia de serie. Procesele verbale vechi ale unei ºedinþe a conducerii indicã faptul cã acest proiect nu a fost demarat din cauza penuriei de oþel înainte de cel de-al Doilea Rãzboi Mondial ºi a numãrului relativ redus de unitãþi din acest segment. Însã, bineînþeles cã Opel se pregãtise deja corespunzãtor pentru lansarea pe piaþã, aºa cum reiese dintr-o broºurã gãsitã în niºte arhive vechi. Fiind gata pentru a fi tipãritã, broºura prezenta cu mândrie detaliile tehnice aferente trenului de rulare al modelului Strolch: capacitate cilindricã de 1,1 litri, putere de 23 cp, transmisie cu trei trepte de vitezã, vitezã maximã de 98 km/h. Însã prototipurile modelului roadster nu au fost pãstrate.
Experþii Opel Classic au fost atât de fascinaþi de prototipul cu o lungime de 3,62 m încât le-a venit ideea de a produce un alt autovehicul Strolch la 70 de ani de la dezvoltarea primului model. Astfel, aceºtia ar fi putut demonstra de asemenea cã inginerii Opel au dat dovadã de multã imaginaþie ºi pasiune în dezvoltarea noilor modele, încã de la lansarea primei generaþii a clasei compacte.
Un Kadett obiºnuit din 1938 din colecþia de autovehicule clasice, care a servit ca sursã de piese de schimb, urma sã fie utilizat ca model de bazã. Specialiºtii în tehnologie din cadrul echipei Classic au început imediat sã lucreze la noul proiect. Cele mai mari provocãri au fost designul pãrþii aerodinamice din spate ºi lucrul la alte piese ale caroseriei care nu au fãcut parte din seria Kadett. Construirea plafonului rabatabil din material textil fãrã planuri detaliate a necesitat multã imaginaþie ºi abilitãþi tehnice, în special deoarece singurele materiale de referinþã erau fotografiile vechi. Însã inginerii au reuºit sã descopere chiar ºi unele secrete ale fotografiilor vechi. Pentru a stabili culoarea vechiului prototip, vechile fotografii alb-negru au fost supuse unei analize minuþioase a scãrii de cenuºiu. Aceastã analizã a indicat faptul cã modelul Strolch original avea culoarea roºu aprins.
„Noul" Strolch vechi va fi expus acum la evenimente dedicate autovehiculelor clasice, de exemplu, la Oldtimer Grand Prix desfãºurat între 7 - 9 august la Nürburgring. Prin intermediul acestui model, Opel prezintã o altã faþetã a primului Kadett de succes din anii ″30, care a fost oferit de asemenea în varianta de berlinã decapotabilã.
• Documentele prezintã un model unic din prima clasã compactã Opel
• Experþii Opel reconstruiesc prototipul autovehiculului decapotabil cu douã locuri din 1938
• Kadett Strolch este expus la saloanele auto clasice.
Rüsselsheim. Cu o experienþã de 110 ani pe piaþa auto, Opel este una din mãrcile cu cea mai bogatã tradiþie în domeniu. Pe parcursul unui numãr atât de mare de ani, unele inovaþii sunt uitate ºi reapar mult mai târziu. În timp ce compania se pregãtea pentru lansarea celei de-a zecea generaþii a clasei compacte odatã cu debutul noului Astra, într-o veche bazã de date au fost descoperite fotografii cu un Opel roadster necunoscut. Studiile experþilor Opel în autovehicule clasice au arãtat faptul cã inginerii Opel au construit prototipul unui autovehicul decapotabil cu douã locuri în 1938, având la bazã, în mod evident, prima generaþie a clasei compacte Opel, modelul Kadett din anii ″30. Denumirea autovehiculului este înscrisã pe fotografiile gãsite: Kadett „Strolch" cu douã locuri, „Strolch" însemnând „hoinar".
Roadster-ul ºic ºi fermecãtor nu a intrat niciodatã în producþia de serie. Procesele verbale vechi ale unei ºedinþe a conducerii indicã faptul cã acest proiect nu a fost demarat din cauza penuriei de oþel înainte de cel de-al Doilea Rãzboi Mondial ºi a numãrului relativ redus de unitãþi din acest segment. Însã, bineînþeles cã Opel se pregãtise deja corespunzãtor pentru lansarea pe piaþã, aºa cum reiese dintr-o broºurã gãsitã în niºte arhive vechi. Fiind gata pentru a fi tipãritã, broºura prezenta cu mândrie detaliile tehnice aferente trenului de rulare al modelului Strolch: capacitate cilindricã de 1,1 litri, putere de 23 cp, transmisie cu trei trepte de vitezã, vitezã maximã de 98 km/h. Însã prototipurile modelului roadster nu au fost pãstrate.
Experþii Opel Classic au fost atât de fascinaþi de prototipul cu o lungime de 3,62 m încât le-a venit ideea de a produce un alt autovehicul Strolch la 70 de ani de la dezvoltarea primului model. Astfel, aceºtia ar fi putut demonstra de asemenea cã inginerii Opel au dat dovadã de multã imaginaþie ºi pasiune în dezvoltarea noilor modele, încã de la lansarea primei generaþii a clasei compacte.
Un Kadett obiºnuit din 1938 din colecþia de autovehicule clasice, care a servit ca sursã de piese de schimb, urma sã fie utilizat ca model de bazã. Specialiºtii în tehnologie din cadrul echipei Classic au început imediat sã lucreze la noul proiect. Cele mai mari provocãri au fost designul pãrþii aerodinamice din spate ºi lucrul la alte piese ale caroseriei care nu au fãcut parte din seria Kadett. Construirea plafonului rabatabil din material textil fãrã planuri detaliate a necesitat multã imaginaþie ºi abilitãþi tehnice, în special deoarece singurele materiale de referinþã erau fotografiile vechi. Însã inginerii au reuºit sã descopere chiar ºi unele secrete ale fotografiilor vechi. Pentru a stabili culoarea vechiului prototip, vechile fotografii alb-negru au fost supuse unei analize minuþioase a scãrii de cenuºiu. Aceastã analizã a indicat faptul cã modelul Strolch original avea culoarea roºu aprins.
„Noul" Strolch vechi va fi expus acum la evenimente dedicate autovehiculelor clasice, de exemplu, la Oldtimer Grand Prix desfãºurat între 7 - 9 august la Nürburgring. Prin intermediul acestui model, Opel prezintã o altã faþetã a primului Kadett de succes din anii ″30, care a fost oferit de asemenea în varianta de berlinã decapotabilã.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat