Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
De cateva zile tot se aprinde becul de la frana de mana. NU ramane aprins doar palpaie si apoi se stinge si iarasi si iarasi...........[ana trag frana de cateva ori si gata. Frina e lasata . Parerea mea este ca acele lamele de contact nu prea stau ele bine. Stie cineva unde se afla acel contact de la bec?
Skip ads

  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Daca-ti licare becul inseamna ca ti-a scazut nivelul de lichid de frana!
Verifica-l intai pe ala!
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci , l-am verificat, nu e asta problema. Nu este o licareala constanta e o licareala nu stiu cum sa explic. Nu apare tot timpul. Sigur e de la contactul de la frana de mana , Stie cineva unde este acel contact? E jos la maneta de frana?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
p'acolo pe undeva....vezi ce a zis ovidiu...sunt sanse mai mari sa fie oxidat contacul de la nivel lichid frana Smile
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ok o sa verific dar spuneti-miunde e acest contact de nivel lichid de frana? chiar la pompa?
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca la pompa de frana trebuie sa fie 2 fire sau unul (nu stiu exact) vezi daca papucii sunt OK sau or fi corodat.
Ce mai poti verifica: pune contactul si roaga pe cineva sa se uite la bord, la acest bec. Pe pompa ar trebui sa fie un butonel, tucumbar, nu stiu cum sa-i spun: daca il apesi ar trebuie sa se aprinda becul de frana de mana din bord, asa verifici integritatea plutitorului si intregului sistem de avertizare pentru lichidul de frana.
Daca tot nu ii poti da de cap, eu zic sa-l contactezi pe Dan Ciucureanu este tatic pe Agila si nu numai.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
OK , multumesc mult in acest weekend o sa ma uit fff exact. Multumesc inca o data
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut alta treba in zona respectiva asa ca ai poze si indicatii le frina de mina.
Se baga cheia de la masina sau o surubelnita plata pe mijlocul unei laterale a burdufului de cauciuc si se scoate burduful. Cu surubelnita plata sou cu mina se scoate ornamentul negru din jurul schimbatorului. Cel gri de la frina de mina se scoate si el ca altfel nu putem scoate toata aparatoarea. Pe laterale avem 4 suruburi si in mijloc inca unul. Minerul de la schimbator si burduful ramin pe maneta, restul zboara. Pe laterala spre scaun copilot ai contacul de frina de mina. Este cu un singur fir si face contact la masa.
Cine nu vede pozele sa incerce aici :
http://i144.photobucket.com...cuciureanu/F1.jpg
http://i144.photobucket.com...cuciureanu/F2.jpg
http://i144.photobucket.com...cuciureanu/F3.jpg
http://i144.photobucket.com...cuciureanu/S4.jpg


Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 29 Jan, 2007 8:39 pm, modificat de 2 ori în total
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am desfacut la maneta de l afrana de mana si am vazut contactul. L-am curatat cu sprey de contact am mai aranjat eu lucrurile pe acolo si nimik.
La fel imi face. Am pus pe cineva la volan am pornit motorul si eu am deschis capota si am miscat de borna aceea de la pompa de frana. si ba se stingea ba se aprindea. deci acolo e buba. am vrut sa scot mufa dar nu am stiu cum. Mi- afost frica sa nu rup ceva. Daca cineva a mai scos acea mufa va rog sa-mi spuneti si mie cum. Am atasat o poza cu pompa de frana.

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu e prea clara poza...cauta o clema de plastic la mufa aia, care blocheaza mufa in pozitia normala. Cam asa au sistemul toate mufele...ca sa nu iasa din vibratii sau alte alea- au cate o clema de siguranta, din acelasi material cu mufa, care o blocheaza in pozitia in care face contact. La bord la mine am gasit o mufa cu 2 astfel de cleme:).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mufa aia ca sa nu se miste are o siguranta metalica, sirma aia care o imbraca.... ca un U de sus in jos.
Se elibereaza pe laterale dar sa tii palma caus ca sa nu o pierzi, si se trage in sus.
Vasul pare facut din o singura bucata si nu vad cum ajungi la contacte (interioare).
Cind voi inlocui lichidul de frina (la 2 ani conform Opel) am sa va fac un post, pina atunci va astept si pe voi... Very Happy ....
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Ok . Am rezolvat acea clema si acea mufa. Am scos usor siguranta am scos mufa am dat cu un sprei de contact lamele erau perfecte si pt moment nimik. Apoi mai tarziu, a inceput sa licare Asta se intampla sambata.. MA ENERVEAZA. AM observat acum cu caldurile care au fost prin Bucuresti ca doar dimineata la pornire se mai aprinde un pic apoi dupa ce merg ceva cu ea acel bec se stinge. Se mai aprinde din cand in cand doar la cateva hopuri sau franari mai bruste adica la o zgaltaiala a masinii. M-am uitat la lichidul de frana si mi se pare ca ar fi la linia care trebuie. SA-l mai completez un pic? Mai este cevade facut? Inca o sugestie pls.....E ENERVANT CREDETI-MA
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ai cumva senzori la placute frana?
Poate ai placutele pe terminate..si aia iti semnalizeaza. Si ar mai fi partea cea mai naspa..ma gandesc eu...mi se pare ca... contactul de la frana de mana e de fapt un contact ce da la masa, prin intermediul unui intrerupator aflat sub maneta...Daca ti s-a stricat cumva izolatia la acel fir si da la masa pe undeva...cam aia ar fi defectul. Probabilitate mai mare ar fi prin zonele prin care firul traverseaza caroseria..nu stiu daca e cazul..acolo ar trebui sa fie ceva protectii din cauciuc...poate nu mai ai protectii si s-a dus izolatia prin frecare directa cu tabla.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Nu stiu daca am senzori la placute. Nici nu stiu unde s-ar afla acesti senzori. La frana de mana m-am uitat si m-am uitat si la acel contact. Am izolat si acel fir care pleaca de la contact atat cat tinea el apoi intra in niste tuburi de plastic
Faza e ca dupa ce merg ceva cu ea hai sa zic (se incalzeste motorul) uite un exemplu azi daca, esti din Bucuresti am plecat cu ea din titan si pana la unirii ii trecuse licareala. Si apoi daca o mai zgaltaiam un pic (damburi, o gropita sau piatra cubica) mai licarea. Crede-ma ma obsedeaza pt ca e ff enervant.
Daca as completa un pic lichidul de frana o avea ceva? Am mai vazut si aceasta varianta , poate e subnivel si nu-mi dau seama sau sonda nu atinge suficent daca e prea putin , nu stiu ce sa zic . Astept pareri.


livcro a scris:Ai cumva senzori la placute frana?
Poate ai placutele pe terminate..si aia iti semnalizeaza. Si ar mai fi partea cea mai naspa..ma gandesc eu...mi se pare ca... contactul de la frana de mana e de fapt un contact ce da la masa, prin intermediul unui intrerupator aflat sub maneta...Daca ti s-a stricat cumva izolatia la acel fir si da la masa pe undeva...cam aia ar fi defectul. Probabilitate mai mare ar fi prin zonele prin care firul traverseaza caroseria..nu stiu daca e cazul..acolo ar trebui sa fie ceva protectii din cauciuc...poate nu mai ai protectii si s-a dus izolatia prin frecare directa cu tabla.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai senzor la placute deci nu cauta.
Problema ta probabil este de la contactele din vasul cu lichid de frina. Am sa studiez cum si daca se poate ajunge la ele.
Ce culoare are lichidul ? Este perfect curat ?
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci Dan, bine ca mi-ai zis ca vroiam sa ma apuc sa ma uit la placute. Asa am zis si eu ca e ceva de la contacte. La lichid nu m-am uitat sa vad daca este perfect curat. Nici nu stiu cum sa ma uit si pe unde. Ma poti ajuta? Merci mult


dancuciureanu a scris:Nu ai senzor la placute deci nu cauta.
Problema ta probabil este de la contactele din vasul cu lichid de frina. Am sa studiez cum si daca se poate ajunge la ele.
Ce culoare are lichidul ? Este perfect curat ?

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se desurubeaza capacul si vezi lichidul. Baga si tu un deget sa vezi ce are acolo...contacte, plutitor ? Lasa ca o sa pun nevasta in masina si sa se uite ea in bord...
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci Dan. O sa astept unele sfaturi de la tine. daca nu ma pricep nu prea as vrea sa ma bag mai ales ca e vb de frane. Astept ceva nou de la tine.



dancuciureanu a scris:Se desurubeaza capacul si vezi lichidul. Baga si tu un deget sa vezi ce are acolo...contacte, plutitor ? Lasa ca o sa pun nevasta in masina si sa se uite ea in bord...

  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ieri am desfacut bidonasul al lichidul de frana. Am desurubat capacul si am observat o sita. Decinu am putut sa bag un deget sa vad la sonda. M-am tot uitat pe acolo si nu prea am observat cum pot sa scot sita. Cred ca pana la urma o sa cumpar niste lichid de frana si-l mai completez pe cel existent. Exsita un model anume de lichid de frana care e pus sau e universal? Sa vad poate asa reglez acesta problema poate e prea putin lichid cu toate ca e mijloc.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Gata, s-a rezolvat. Ieri am cumparat niste lichid de frana DOT4 si am completat fffff putin. Am pus aproape de nivelul maxim. Becul nu se mai aprinde. Deci multumesc celor ce s-au implicat in acesta problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR