Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • vulgaru

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Mi-a spus de curand un mecanic sa incerk sa pun o supapa unisens deoarece de aceea ami porneste greu...problema e ca daca o pun pe tur....nu se scurge benzina inapoi pe retur?
Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Supapa se pune doar pe tur dar e bine sa o montezi dupã filtru imediat.
Pe retur se duce doar surplusul,ai acolo un regulator de presiune care nu-si face treaba
Probabil dacã -l vei desface vei vedea rugina.
  • vulgaru

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
daca pun supapa cum e la cielo?pana la intrarea in rampa?are ceva?
  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Uite eu am supapa de sens unic montata intre filtru si pompa de injectie si mai am o supapa montata pe retur chiar la rezervor, masina merge ok nu sunt probleme cu consumul, cu alimentarea si eu am crezut initeal ca am probleme cu sistemul de alimentare in sensul ca imi fuge motorina spre rezervor de pe tur, dar nu asta a fost problema ci bujiile care erau noi (defapt de un an), eu zic ca merita sa pui si pe retur daca chiar crezi ca asta iti este problema si vezi cum se comporta .
Bujiile cum iti sunt, incearca sa pui bujii cu doua capuri la electrod, asa am pus eu pe fosta corsa B .
Da-mi adresa de mail si iti trimit cartea tehnica de intretinere si reparatii vectra A, poate gasesti ceva ce te ajuta .
  • vulgaru

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am pus supapa unisesc la 30cm de la intrarea furtunului in rampa.....aceiasi schimabre porneste greu....bujii am avut cu 4 electrozi....sunt varza....am pus bosh cu un electrod.......la mine e compresia varza 5 atm.......dar nu scoate pic de fum si nu mananka ulei si mai ales fuge de sub mine la orice apasare de acceleratie...e ciudata
  • vulgaru

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
pe retut nu are rost sa pun....sorry acum am gandit-o......pe retur trebuie sa se duka spre rezervor....si o pun degeaba......daca o puneam invers blokam returu
  • costelinio

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salutare lume ma poate ajuta si pe mine cineva?am desfacut plutitorul la opel vectra a si nu stiu cum vine inapoi furtunele pe capac am un R si un S iar in rezervor e un fel de rezervor din plastic care ies 2 si intra in capacul plutitorului care e turul si returul R sau S?
  • costelinio

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salutare lume ma poate ajuta si pe mine cineva?am desfacut plutitorul la opel vectra a si nu stiu cum vine inapoi furtunele pe capac am un R si un S iar in rezervor e un fel de rezervor din plastic care ies 2 si intra in capacul plutitorului care e turul si returul R sau S?
  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare.vin si eu cu o indrebare la care va rog sa-mi dati si mie un sfat.am un opel astra g 2.0 dti, y20dth.akm ceva timp m-a lasat pompa de injectie. am reparat-o undeva pe la fierbinti cam ieftin.am montat-o si akm am alta problema.daca sta peste noapte dimineata porneste greu.e clar ca se dezamorseaza pompa.am schimbat absolut tot(oring injectoare,frutune si t-uri,carcasa filtru,cei de la service mi-au facut proba cu conductele bagate in sticla de 5 l de motorina.masina pornea la sfert chiar si dupa ce a stat cateva ore.cum i-am conectat conductele la filtru a revenit pb pornitului greoi.akm as vrea sa-i montez o supapa unisens. dar nu stiu unde.care este acel furtun care treb sa se taie.se poate o imagine sa vad exact sau o explicatie cat mai detaliata?si o parere in legatura cu cauza pornirii greoaie.multumesc
  • claudiubrz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Exact aceeasi problema o am si eu. Nu porneste dimineata. Daca ai aflat cum se face, te rog sã mã ajuti si pe mine.
  • john-nero

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1991 16 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2014

  • Mesaj Privat
pe furtunul ce alimenteaza pompa pe tur va mentine presiunea antre pompa si injectoare
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe furtunul care vine de la pompa in filtru? Sunt doua furtune..in si out..supapa se monteaza intre pompa si filtru pe furtunul de in?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR