Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,problema mea este mai veche si nu reușesc sa o rezolv
Am schimbat injector,filtru benzina,pompa,supapa presiune,
am pus chiar si supapa de sens pe tur si am masurat presiunea cu un manometru conectat pe tur.
Cu manometrul conectat pe tur si turul scos de la injector si infundat cu un surub când pun contact am 1,7 bar.
Când conectez turul cu manometrul pus si pun contact an doar 0,5 bar.

Problema mea este...3 !..când pornesc dimineața trebuie sa țin demarorul f mult,la fel se manifesta si dacã las mașina parcatã vreo ora-doua.
Mentionez ca problema nu este de senzori,aprindere,sau mecanicã deoarece dacã pun in T.B.un capacel de benzina si dau cheie o ia la sfert.
In paralel mai am alte 2 probleme oarecum related:
Intra benzina foarte greu in rezervor,parca as turna într- o sticla de jumate prin gâtul ãla ingust.
Când deconectez furtunul de retur de la T.B. se creeazã o depresiune ,furtunul trage aer.
Știe cineva care pot fi rãspunsurile la aceste 3 probleme?
Skip ads

  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu sigur dar, din cate am inteles de la alti proprietari de F-uri, cica e normal sa tii demarorul mai mult, deoarece la seria F pompa se amorseaza in momentul in care "dai cheie" si nu cand pui contactul. Dar repet, nu stiu sigur! Asa am auzit! Cool
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
La mine se amorseaza cand pun contactul deci nu e asta cauza.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu se mai pricepe nimeni la auto?sau va
E lene sa raspundeti?
  • DJ_Speedy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am auzit ca aia de la service se misca mai rapid cu reparatiile si raspunsurile. Astia de pe forum cica nu sunt obligati sa-ti raspunda ca doar nu-i platesti.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Dj_speedy dacã ai vrut sa fii sarcastic ai pierdut timpul scriind.
Îmi era mai de ajutor o pãrere obiectiva referitor la probleme.
  • DJ_Speedy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
...de cind am scos garnitura de la buson am observat ca merge masina "natural" fara sa mai intrerupa si acum are si vana iar pornirea este la 1/4 de cheie.

Nu stiu care este problema...


Uhm...iti zic eu! Iti zic eu! Problema ta e la rezervor! Laughing

Furtunelul ala mic care merge pe langa furtunoiul ala mare care iti alimenteaza rezervorul e rupt/spart/infundat...motiv pentru care ti se creeaza depresiunea din rezervor si iti si intra greu benzina in el cand alimentezi.

E buna parerea asta?

L.E.: Vrei sa-ti caut o poza cu furtunelul de care vorbesc sau stii care e?
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Buna ideea dar care fi ele fiindcã-s 2mici? Si mai exact ce face furtunelul ãla?care-rostul lui?
Întreb asta deoarece aerisirea este pe lateralul gurii de alimentare si are un traseu diametral identic cu cel de alimentare.
Apropo nu am depresiune in rezervor dupã cum am scris mai sus,ci doar pe furtunul de retur.
Poate mâine dacã e frumos afara fac un clip sper edificator.
  • DJ_Speedy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Verifica-le pe toate sa nu fie unul din ele infundat. Alea mici stiam ca sunt pentru aerisire.
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Bujiile in ce stare sunt?
Eu inainte aveam niste beru ultra x iar dupa vreo 20k de mers cu ele, la prima pornire sau sau dupa o pauza mai lunga trebuia sa tin cheia vreo 3-4 secunde, dar daca porneam motorul si incercam imediat sa-i dau cheie n-aveam nici o problema. Si eu ma gandeam ca e ceva de la alimentare sau de la baterie.
Am bagat niste bujii old school de la bosch si acum porneste imediat.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Citez din prima postare:-Mentionez ca problema nu este de senzori,aprindere,sau mecanicã deoarece dacã pun in T.B.un capacel de benzina si dau cheie o ia la sfert.:inchei citatul.Ma bucur ca exista pareri fiindca doar asa gasim rezolvarea...putin mai multa atentie la citit.Multumesc.
Pana acum Dj_speedy mi-a dat o idee buna pe care o voi aplica si sper sa fie de acolo dar nu cred ca poate influenta decisiv pornirea dimineata.
Mie imi miroase a probleme la ecu ...cu aceasta ocazie intreb poate stie cineva inainte sa porneasca motorul ,deci pe contact ,injectorul trebuie sa dea un sprit scurt in t.b. sau porneste doar cu demarorul odata?
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am citit ce ai scris dar daca o ineci cu benzina normal ca-ti porneste.
Tot n-ai spus ce vechime/marca au bujiile.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am citit ce ai scris dar daca o ineci cu benzina normal ca-ti porneste.
Tot n-ai spus ce vechime/marca au bujiile.


Pai daca o "Innec"normal zic eu ca nu ar porni fiindca se uda bujiile .
Bujiile sint tot beru si au cam 1000 km si arderea este buna fiindca arata bine dar eu cred totusi ca mergem pe o pista gresita...
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
cand pui contactul injectorul arunca un jet de benzina ?
normal asa ar trebui
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Azi am verificat/suflat toate furtunele posibile si nu am nimic infundat,speram sa fac un clip dar a durat destul de mult si ma murdarisem si nu voiam sa murdaresc si aparatul.Rezultatul...tot la fel de greu porneste.
Cand pun contactul nu da nici un sprit,o sa verific maine releul pompei de alimentare sa vad daca nu cumva este folosit si pentru injector temporizat.
  • DJ_Speedy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Daca tot iti intra benzina greu in rezervor eu tot zic ca ai ceva gatuit/infundat p-acolo.
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie intrerupta fisa principala de la delcou la bobina daca ai asa ceva si nu transmite corect la compiuterul de bord asa am patit eu la vectra a c16nz sin asa am rezolvat problema,cat despre rezervor ceva furtun este infundat si face presiune mare vezi ca pe langa cele doua furtune de tur si retur mai merge unul la borcanul cu carbune care capteaza vaporii de benzina care dupa ce pornesti motorul are o mufa si ii baga in admisie de ii arde incearce toate posibilitatile bafta multa
  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Bujiile, baga bosch wr7dc(parca astea sunt la tine), n-ai sa regreti.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Canistra de vapori este buna(verificat),am demontat-o si am suflat pe toate gaurile si furtuneleinclusiv pe cel de aducere vapori (cu pompa) si circula aerul,apoi am verificat supapa de vacuum care comanda trecerea vaporilor catre admisie in functie de vacuum si este functionala(pfui,complicata masina asta/o droaie de functii).
Ar ttrebui sa desfac total furtunele de la gura de rezervor catre rezervorul propriu zis sa vad daca nu cumva vechiul proprietar a scapat ceva acolo.

Interesanta afirmatia cu fisa principala:poti detalia?...cum se face transmisia?(fisa este noua).
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Bosch wr7dc ,Am un set noi pe care le-am scos si am bagat beru(se pare ca merg mai bine).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR