AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Am inceput acest topic pentru a obtine cateva informatii despre modelul din titlul. Lucrurile generale le stiu deja. Am fost la dealer si am facut cateva configuratii, am vazut listele de dotari etc.
Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
[*] Motorul de 2,8 este un motor de generatie noua? Pe ce masini a mai fost pus. Este cel de pe generatia anterioara de Vectra opc? Este turbo sau biturbo? Consum, fiabilitate -orice informatie este utila
[*] Am tot cautat pe forum un asemenea model dar nu am gasit. Are cineva de aici Insignia Opc?
[*] Exista vreo data (macar anticipativa) privind aparitia unui nou model Insignia (facelift sau model nou)
[*] Poate ca nu am cautat eu corect, dar nu am gasit prea multe insignii opc cu modificari semnificative pe partea mecanica (in sensul de crestere a puterii). Intrebarea ar fi de ce? Motorul este deja dus spre capacitatea maxima?
Mentionez ca nu am avut absolut deloc tangenta cu opel, tocmai de acea cumulul de intrebari.
Sper sa ma puteti ajuta cu cateva raspunsuri, detalii etc
Multumesc
Am inceput acest topic pentru a obtine cateva informatii despre modelul din titlul. Lucrurile generale le stiu deja. Am fost la dealer si am facut cateva configuratii, am vazut listele de dotari etc.
Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
[*] Motorul de 2,8 este un motor de generatie noua? Pe ce masini a mai fost pus. Este cel de pe generatia anterioara de Vectra opc? Este turbo sau biturbo? Consum, fiabilitate -orice informatie este utila
[*] Am tot cautat pe forum un asemenea model dar nu am gasit. Are cineva de aici Insignia Opc?
[*] Exista vreo data (macar anticipativa) privind aparitia unui nou model Insignia (facelift sau model nou)
[*] Poate ca nu am cautat eu corect, dar nu am gasit prea multe insignii opc cu modificari semnificative pe partea mecanica (in sensul de crestere a puterii). Intrebarea ar fi de ce? Motorul este deja dus spre capacitatea maxima?
Mentionez ca nu am avut absolut deloc tangenta cu opel, tocmai de acea cumulul de intrebari.
Sper sa ma puteti ajuta cu cateva raspunsuri, detalii etc
Multumesc
VLAD
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2006
- Mesaj Privat
Motorul de 2.8 a fost si pe vectra dar nu cu turbo.Este un motor oarecum nou,inafara de blocul motor,restul pieselor sunt noi fata de 2.8 de pe vectra opc + tractiunea intergrala noua.Consumul nu are rost sa fie discutat la o asemenea masina,nu o sa consume in oras cat este dat in carte adica 15litri/100km.
Se zvonea ca anul acesta scot faceliftul.
Motorul este foarte puternic,explicatia este aceea ca se poate mari puterea foarte usor alta nu vad.
Se zvonea ca anul acesta scot faceliftul.
Motorul este foarte puternic,explicatia este aceea ca se poate mari puterea foarte usor alta nu vad.
- dragos1326
- **
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare.
Motorul Bi-Turbo ( diesel, 2.0L , 195 CP ) s-a lansat acum 2 saptamani la Geneva ( la salon).Opel s-a laudat la Geneva ca au cel mai puternic motor diesel de 2 litri (din clasa compacta ).Tot la Geneva au declarat ca aceste motoare vor veni pe niste masini dotate in serie cu suspensiile si frannele originale de pe OPC.E super ...un diesel cu suspensii sport si chit de frana Brembo (discuri , placute ,etrieri )....Eu sincer am masina noua....dar in vro 2-3 ani...obligatoriu o schimb cu o Insignia .....care-o fi atunci.
Legat de OPC....ce sa zic...si eu mor dupa ele.Diferenta intre a mea si un OPC veritabi era de vro 8 mii de euro.Dar pentru oras....am zis nu OPC....diesel sa fie.Am ales in schimb chit interior si exterior OPC.Trebuie sa te gandesti exact pentru ce vrei masina asta.Vorba colegului de mai sus. Ai OPC....uiti de consum. In carte e vro 15 consumul....da daca ii mai dai cate o talpa.....te apropii de 20 %....
Ca sa nu mai zic ca OPC-urile vin majoritatea cu jante pe 20.Esti sigur ca vrei asa ceva in Romania?Eu am jante pe 18 de iarna si acum mi-am pus 19 pentru vara.Asta in masura in care locuiesc in Germania.....si chiar si asa....tot merg de parca as transporta oua.Ma gandesc cu jale ca in iulie trebuie sa vin in Romania 2 saptamani....dar sa speram ca va fi in regula totul.Pe parbriz , de exemplu , am toate camerele (senzorul de ploaie, senzorul de lumini, camera frontala ......cea pentru benzi si semne de circulatie ), si tot la Romania ma gandesc cu jale....doamne fereste de o piatra ......daca intelegi unde bat.....
Toate bune.....si continuam de vorbit cu pro si contra.....
Motorul Bi-Turbo ( diesel, 2.0L , 195 CP ) s-a lansat acum 2 saptamani la Geneva ( la salon).Opel s-a laudat la Geneva ca au cel mai puternic motor diesel de 2 litri (din clasa compacta ).Tot la Geneva au declarat ca aceste motoare vor veni pe niste masini dotate in serie cu suspensiile si frannele originale de pe OPC.E super ...un diesel cu suspensii sport si chit de frana Brembo (discuri , placute ,etrieri )....Eu sincer am masina noua....dar in vro 2-3 ani...obligatoriu o schimb cu o Insignia .....care-o fi atunci.
Legat de OPC....ce sa zic...si eu mor dupa ele.Diferenta intre a mea si un OPC veritabi era de vro 8 mii de euro.Dar pentru oras....am zis nu OPC....diesel sa fie.Am ales in schimb chit interior si exterior OPC.Trebuie sa te gandesti exact pentru ce vrei masina asta.Vorba colegului de mai sus. Ai OPC....uiti de consum. In carte e vro 15 consumul....da daca ii mai dai cate o talpa.....te apropii de 20 %....
Ca sa nu mai zic ca OPC-urile vin majoritatea cu jante pe 20.Esti sigur ca vrei asa ceva in Romania?Eu am jante pe 18 de iarna si acum mi-am pus 19 pentru vara.Asta in masura in care locuiesc in Germania.....si chiar si asa....tot merg de parca as transporta oua.Ma gandesc cu jale ca in iulie trebuie sa vin in Romania 2 saptamani....dar sa speram ca va fi in regula totul.Pe parbriz , de exemplu , am toate camerele (senzorul de ploaie, senzorul de lumini, camera frontala ......cea pentru benzi si semne de circulatie ), si tot la Romania ma gandesc cu jale....doamne fereste de o piatra ......daca intelegi unde bat.....
Toate bune.....si continuam de vorbit cu pro si contra.....
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut
Multumesc pentru raspunsuri. Sper sa continue discutia
Masina vine stock echipata cu jante pe 18 si asa m-ar interesa si pe mine.
De consum am intrebat pentru ca este normal sa fie un aspect important. Nu conteaza cat costa masina si ce motor are, eram pur si simplu curios.
Nu o sa se circule in oras mai mult de 5% din km totali si intr-o mare proportie o sa fie considerata a 2 masina. Masina principala o sa fie un diesel decent cu care o sa se circule zi de zi.
Am fost la dealer, am dotat un opc foarte bine-a ajuns undeva pe la 45000. Dupa primele reduceri pretul a scazut spre 37000. Cred ca se poate si mai jos( aprx 35)
Ce m-ar interesa ar fi momentul cand apare face liftul sau noul model (poate se mai imbunatateste ceva). Nu ma grabesc absolut deloc cu achizitia, tocmai de aceea incerc sa aflu cat mai multe detalii si informatii. Ar fi frustrant pentru mine sa dau comanda acum spre exemplu, sa vina masina peste 3 luni si peste inca 3 sa se schimbe modelul...
Momentan la capitolul versus o compar doar cu Golf R-stiu ca nu sunt deloc aceeasi clasa, dar sunt singurele masini noi la un pret asemanator cu performante comparabile.
Inclin spre insignia datorita clasei si dotarilor superioare la un pret mai mic.
2.0 tfsi de la VW este arhicunoscut pentru potentialul de modificari ulterioare. Tocmai de asta intrebam de 2,8 de pe opel ce se poate face cu el pe viitor. Desigur R-ul are avantajul impozitelor simtitor mai mici, existenta dsg-ului etc.
Mai astept pareri si informatii si discutam desigur
Numai bine
Multumesc pentru raspunsuri. Sper sa continue discutia
Masina vine stock echipata cu jante pe 18 si asa m-ar interesa si pe mine.
De consum am intrebat pentru ca este normal sa fie un aspect important. Nu conteaza cat costa masina si ce motor are, eram pur si simplu curios.
Nu o sa se circule in oras mai mult de 5% din km totali si intr-o mare proportie o sa fie considerata a 2 masina. Masina principala o sa fie un diesel decent cu care o sa se circule zi de zi.
Am fost la dealer, am dotat un opc foarte bine-a ajuns undeva pe la 45000. Dupa primele reduceri pretul a scazut spre 37000. Cred ca se poate si mai jos( aprx 35)
Ce m-ar interesa ar fi momentul cand apare face liftul sau noul model (poate se mai imbunatateste ceva). Nu ma grabesc absolut deloc cu achizitia, tocmai de aceea incerc sa aflu cat mai multe detalii si informatii. Ar fi frustrant pentru mine sa dau comanda acum spre exemplu, sa vina masina peste 3 luni si peste inca 3 sa se schimbe modelul...
Momentan la capitolul versus o compar doar cu Golf R-stiu ca nu sunt deloc aceeasi clasa, dar sunt singurele masini noi la un pret asemanator cu performante comparabile.
Inclin spre insignia datorita clasei si dotarilor superioare la un pret mai mic.
2.0 tfsi de la VW este arhicunoscut pentru potentialul de modificari ulterioare. Tocmai de asta intrebam de 2,8 de pe opel ce se poate face cu el pe viitor. Desigur R-ul are avantajul impozitelor simtitor mai mici, existenta dsg-ului etc.
Mai astept pareri si informatii si discutam desigur
Numai bine
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dragos1326
- **
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Corect.Ar trebui sa compari Insignia OPC cu Audi S4 (benzina 333 CP), Volvo S60 T6 (benzina 330CP), MB E 500 (benzina 387 CP )...nu cu R de la VW.Bine....aici intervin si motoarele....unele de 3.0...altele mai mari.
Legat de schimbari.....cand iti iei o masina....trebuie sa accepti ideea ca mai devreme sau mai tarziu....va aparea un face lift.Doar sa te mandresti cu ea imediat ce apare faceliftul ....da chiar si asa.....la ce folos.....?
Ma rog......nu comentez.Fiecare stie ce vrea.
Vorbim.....
Toate bune.
Legat de schimbari.....cand iti iei o masina....trebuie sa accepti ideea ca mai devreme sau mai tarziu....va aparea un face lift.Doar sa te mandresti cu ea imediat ce apare faceliftul ....da chiar si asa.....la ce folos.....?
Ma rog......nu comentez.Fiecare stie ce vrea.
Vorbim.....
Toate bune.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru postarea de ... alternative. Stiu si eu de S4 de toate cele doar ca nu se incadreaza in buget si in preferinte (dupa cum bine stiti impozitul anual creste direct proportional cu capacitatea cilindrica. Asa ca Passatul cc cu al lui 3,6 pica din start. etc)
Am spus Golf R pt ca este singura masina noua cu care compar momentan Opc-ul. Chiar daca nu este v6 are performante similare(poate chiar mai bune, dar insesizabil in viata reala)
Momentan doar Insignia ma atrage. Insa, cu toate ca este varful de gama am ramas neplacut surprins cand am vazut ce slab dotata este in standard.
Alte pareri legate strict de masina in sine ? ? ?
Multumesc
Weekend placut
Am spus Golf R pt ca este singura masina noua cu care compar momentan Opc-ul. Chiar daca nu este v6 are performante similare(poate chiar mai bune, dar insesizabil in viata reala)
Momentan doar Insignia ma atrage. Insa, cu toate ca este varful de gama am ramas neplacut surprins cand am vazut ce slab dotata este in standard.
Alte pareri legate strict de masina in sine ? ? ?
Multumesc
Weekend placut
- dragos1326
- **
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Legat strict de masina.....
De ce nu iei in calcul varianta de a-ti aduce un OPC SH din afara (din 2011).Dotat pana in dinti (full), pret undeva la 32-35 de mii de euro si cu maxim 10-15 mii de km.Chiar tii asa de mult la idea ca te faci de ras cu ea daca apare un facelift dupa ce ti-o cumperi?.....
De ce nu iei in calcul varianta de a-ti aduce un OPC SH din afara (din 2011).Dotat pana in dinti (full), pret undeva la 32-35 de mii de euro si cu maxim 10-15 mii de km.Chiar tii asa de mult la idea ca te faci de ras cu ea daca apare un facelift dupa ce ti-o cumperi?.....
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Eu nu inteleg totusi ce astepti tu de la o masina ca asta. Lux, sportivitate sau ambele?
Din punctul meu de vedere, Insignia OPC nu se incadreaza la nici un capitol.
Vrei lux? Aici nu o sa il gasesti, dupa cum singur te-ai convins din ce ai spus mai inainte.
Sportivitate? Are un motor destul de potent, trenul de rulare destul de bun, in schimb este o masina foarte grea si multi specialisti au spus ca asta se simte si o cam trage in jos.
In locul tau m-as gandi intai ce vreau, mi-as stabili bugetul si apoi as alege.
Pentru sportivitate si senzatii sincer as merge pe o japoneza, Lancer Evo sau Subaru VRX-STI.
Pt lux nu trebuie sa dau exemple, toti stim ce si cum sta treaba, dar stim si cum stau preturile, asa ca aici ramai cu luxul si faci un compromis la putere.
Vrei lux si sportivitate, tot in clasa lux gasesti dar nu te mai uiti la bani.
Insignia OPC este undeva intre toate astea, daca nu esti o persoana pretentioasa, daca accepti sa faci compromisuri, merge.
Din punctul meu de vedere, Insignia OPC nu se incadreaza la nici un capitol.
Vrei lux? Aici nu o sa il gasesti, dupa cum singur te-ai convins din ce ai spus mai inainte.
Sportivitate? Are un motor destul de potent, trenul de rulare destul de bun, in schimb este o masina foarte grea si multi specialisti au spus ca asta se simte si o cam trage in jos.
In locul tau m-as gandi intai ce vreau, mi-as stabili bugetul si apoi as alege.
Pentru sportivitate si senzatii sincer as merge pe o japoneza, Lancer Evo sau Subaru VRX-STI.
Pt lux nu trebuie sa dau exemple, toti stim ce si cum sta treaba, dar stim si cum stau preturile, asa ca aici ramai cu luxul si faci un compromis la putere.
Vrei lux si sportivitate, tot in clasa lux gasesti dar nu te mai uiti la bani.
Insignia OPC este undeva intre toate astea, daca nu esti o persoana pretentioasa, daca accepti sa faci compromisuri, merge.
- dragos1326
- **
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
dragos1326 -> Vreau masina noua din mai multe motive (ex:o sa fie inregistrata pe firma, asa ca pica din start un sh de la persoana fizica, prefer sa dau 35-37k noua decat 30k sh). Referitor la ideea cu facelift sau model nou m-ai inteles gresit. Am intrebat pur si simplu daca se preconizeaza o modificare pentru viitorul apropiat deoarece nu cunosc calendarul de lansari Opel. Si da, cand am luat actuala masina a aparut un model nou foarte rapid care avea destul de multe lucruri in plus la aceeasi bani. E normal ca mi-a displacut aspectul acesta si incerc sa nu se mai repete. Ah, si referitor la eventuala aparitia a unui nou model, ma gandeam ca pot aparea noi motorizari, sisteme etc. Atata tot...
Forbidden27-> M-am indreptat spre insignia tocmai in ideea unui compromis intre comfort si sportivitate. Evo si impreza ies din calcul datorita materialelor folosite la interior si a aspectului interior per total. Iar clasa de lux...pai iese din calcul prin prisma pretului.
Problema e ca la noi nu se poate face test drive nici macar cu modelul de 2,8 260 de cai (sper sa nu gresesc).
Tocmai de aceea m-am gandit sa va cer parerea.
Sa vedem daca noul cc de la vw pastreaza motorizarile vechi sau apare si ceva nou.
Cum e tractiunea integrala pe insignia? Are diverse moduri de actiune pe care le poti seta manual(gen Evo-snow, tarmac) sau e totul controlat automat in functie de suprafata de rulare?
Numai bine
Forbidden27-> M-am indreptat spre insignia tocmai in ideea unui compromis intre comfort si sportivitate. Evo si impreza ies din calcul datorita materialelor folosite la interior si a aspectului interior per total. Iar clasa de lux...pai iese din calcul prin prisma pretului.
Problema e ca la noi nu se poate face test drive nici macar cu modelul de 2,8 260 de cai (sper sa nu gresesc).
Tocmai de aceea m-am gandit sa va cer parerea.
Sa vedem daca noul cc de la vw pastreaza motorizarile vechi sau apare si ceva nou.
Cum e tractiunea integrala pe insignia? Are diverse moduri de actiune pe care le poti seta manual(gen Evo-snow, tarmac) sau e totul controlat automat in functie de suprafata de rulare?
Numai bine
VLAD
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2006
- Mesaj Privat
De obicei la un facelift(Opel) nu se produc modificari majore mecanice,mai mult estetice.Sigur la facelift o sa fie inbunatati softul motorului pe care poti sa ti-l pui si la una non-facelift(asa se intampla de obicei la opc).
Legat de suprafete:este automata setarea,simte ea.
Din stoc masina vine cu 19,nu 18.
Greoaie nu este deloc 1800kg sedan,daca vrei comfort si sportivitatea insgnia este alegerea.
PS:scaunele fac toti banii(comfortabile)
Legat de suprafete:este automata setarea,simte ea.
Din stoc masina vine cu 19,nu 18.
Greoaie nu este deloc 1800kg sedan,daca vrei comfort si sportivitatea insgnia este alegerea.
PS:scaunele fac toti banii(comfortabile)
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
Legat de scaune. Scaunele Recaro sport (tip scoica ) sunt optional.. Nu vine cu ele din standard. Vine in standard cu scaune recaro comfort... Nu am inteles nici eu exact chestia, dar asta e...
Nu stiu de ce aveam impresia ca vine cu 18...
Cred ca am vazut azi o insignia opc breck neagra in bucuresti, dar nu stiu daca era doar kit sau chiar era opc.
Nu stiu de ce aveam impresia ca vine cu 18...
Cred ca am vazut azi o insignia opc breck neagra in bucuresti, dar nu stiu daca era doar kit sau chiar era opc.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu mai induceti omul in eroare cu aparitia vreunui facelift la Insignia OPC sau cu adaugarea unor elemente de design.Ati mai pomenit la vreun OPC de asa o modificare?Pe partea de motoare,doar la Vectra OPC a fost o diferenta,respectiv motoarele Z28NET fabricate intre 2005-2006 dezvoltau 255 de cai,pe cand cele fabricate intre 2006-2008 dispuneau de 280 de cai.
Exista un user pe forum care are o Insignia OPC Sports Tourer,ToniStorm.El e cel mai in masura sa-ti dea raspunsuri legate de intrebarile tale.
Exista un user pe forum care are o Insignia OPC Sports Tourer,ToniStorm.El e cel mai in masura sa-ti dea raspunsuri legate de intrebarile tale.
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
Y-Grek - Ms pt raspuns. Am vazut masina respectiva pe un site de masini sh (sper ca nu se pune ca reclama http://www.autovit.ro/opel-...ia-C20505064.html ) dar nu e opc. E opc line sau pachet opc.
Oricum multumesc pentru sfat. O sa incerc sa ii cer parerea
Oricum multumesc pentru sfat. O sa incerc sa ii cer parerea
VLAD
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2006
- Mesaj Privat
Este exeterior opc,nu opc line,exista mai multi useri care au opc cum ar fi eu,nu ma bagam in discutie aiurea y-grek.Au fost modificari exterioare la vectra si anume farurile,deci este posibil la insignia opc sa schimbe pe partea de exterior ceva.
In bucuresti sunt 3 opc-uri:unul gri break cu jantele pe 20',unul negru si al meu pe alb.
Scaunele recaro tip scoica sunt in standard la opc,nu sunt in standard cele cu piele perforata denumita Sienna parca.
In bucuresti sunt 3 opc-uri:unul gri break cu jantele pe 20',unul negru si al meu pe alb.
Scaunele recaro tip scoica sunt in standard la opc,nu sunt in standard cele cu piele perforata denumita Sienna parca.