- DB77AAA
- OP
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Stiu ca mai era un topic pe tema asta insa nu-l mai gasesc. Daca nu e postat OK, inchidere sau stergere!
Am, de fapt aveam un televizor BEKO, LCD de 66 cm diagonala. Au aparut niste pete albe in partea dreapta jos a ecranului insa in rest functiona normal. Mai avea putina garantie asa ca l-am trimis la service-ul local SC Winner SRL care asigura garantie BEKO pe judet. Cum inclin sa cred ca majoritatea garantiilor nu se rezolva, nici a mea nu s-a rezolvat, motivarea fiind ca a patruns apa/lichide in panel(baza ecranului) in urma stergerii de praf. Nu contesc ca nu l-am sters poate cu o carpa usor umezita, insa acelasi lucru il procedeaza femeile de serviciu de la munca pe nenumarate LCD-uri, ba chiar una pulverizeza solutia si alta sterge la urma. Nici unul de la munca nu a avut de suferit din pricina asta.
Istoric, sun prima oara la Beko si spune ca trimite pe cineva sa ridice, mai sun de cateva ori si in cele din urma chiar vine cineva sa-l ridice, desi din conversatie le-am zis ca il duc eu unde trebuie. Acel cineva l-a ridicat impreuna cu garantia fara sa lase un bon sau ceva cum ca l-a ridicat.
Dupa doua saptamani ma suna un nene de la Winner, firma de service, sa-mi spuna ca il scoate din garantie si mi-l aduce acasa. Eu nu si nu, ca nu vad de ce, ba chiar i-am povestit cum se procedeaza la munca pe toata aparatura. Pana la urma a ramas ca nu il scoate si ii suna pe cei de la BEKO.
Ulterior, acum cateva zile ma suna tot cel de la Winner ca si cei de la Beko il scot din garantie pe acelasi motiv, cum ca au ei o poza in care se vede clar ca l-am spalat.
Am luat legatura cu Beko care initial au ras, ca nu se poate sa iasa din garantie de asa ceva si ma suna ei a doua zi. I-am lasat cateva zile apoi am sunat eu si dupa indelungi tratative mi s-a explicat mai elevat ca sunt fraier ca am cumparat produse romanesti/turcesti. Aceasi rezolutie, scos din garantie pe motiv de spalare.
Pana acum nu am ridicat televizorul.
Cu firma Winner Targoviste am avut nenumarate probleme legate tot de garantie, la care nu le-am dat curs si am tacut, asta e, raman cu paguba.
Cum se poate sa fi patruns apa in el(lo fi spalat doamna prea puternic, desi nu prea se consuma cu astfel de activitati ), eu tot o vad ca pe o greseala de fabricatie, asta judecand dupa experienta care o am cu cele de la munca. Acasa mai am tot 2 LCDuri mai vechi, un Elta la bucatarie care deabia acum dupa 3-4 ani da semne de oboseala, si un Samsung in sufragerie care tot dupa 3-4 ani merge perfect. Beko a picat in aceleasi conditii in sub 2 ani, ba chiar pot spune ca a fost folosit mai putin decat restul.
Cum sa procedez in continuare:
1. Tac si ridic TVul si-mi vad linistit de viata?
2. Depun plangere la OPC, PC sau cum s-or mai numi astfel de organe?
Multumesc anticipat.
Am, de fapt aveam un televizor BEKO, LCD de 66 cm diagonala. Au aparut niste pete albe in partea dreapta jos a ecranului insa in rest functiona normal. Mai avea putina garantie asa ca l-am trimis la service-ul local SC Winner SRL care asigura garantie BEKO pe judet. Cum inclin sa cred ca majoritatea garantiilor nu se rezolva, nici a mea nu s-a rezolvat, motivarea fiind ca a patruns apa/lichide in panel(baza ecranului) in urma stergerii de praf. Nu contesc ca nu l-am sters poate cu o carpa usor umezita, insa acelasi lucru il procedeaza femeile de serviciu de la munca pe nenumarate LCD-uri, ba chiar una pulverizeza solutia si alta sterge la urma. Nici unul de la munca nu a avut de suferit din pricina asta.
Istoric, sun prima oara la Beko si spune ca trimite pe cineva sa ridice, mai sun de cateva ori si in cele din urma chiar vine cineva sa-l ridice, desi din conversatie le-am zis ca il duc eu unde trebuie. Acel cineva l-a ridicat impreuna cu garantia fara sa lase un bon sau ceva cum ca l-a ridicat.
Dupa doua saptamani ma suna un nene de la Winner, firma de service, sa-mi spuna ca il scoate din garantie si mi-l aduce acasa. Eu nu si nu, ca nu vad de ce, ba chiar i-am povestit cum se procedeaza la munca pe toata aparatura. Pana la urma a ramas ca nu il scoate si ii suna pe cei de la BEKO.
Ulterior, acum cateva zile ma suna tot cel de la Winner ca si cei de la Beko il scot din garantie pe acelasi motiv, cum ca au ei o poza in care se vede clar ca l-am spalat.
Am luat legatura cu Beko care initial au ras, ca nu se poate sa iasa din garantie de asa ceva si ma suna ei a doua zi. I-am lasat cateva zile apoi am sunat eu si dupa indelungi tratative mi s-a explicat mai elevat ca sunt fraier ca am cumparat produse romanesti/turcesti. Aceasi rezolutie, scos din garantie pe motiv de spalare.
Pana acum nu am ridicat televizorul.
Cu firma Winner Targoviste am avut nenumarate probleme legate tot de garantie, la care nu le-am dat curs si am tacut, asta e, raman cu paguba.
Cum se poate sa fi patruns apa in el(lo fi spalat doamna prea puternic, desi nu prea se consuma cu astfel de activitati ), eu tot o vad ca pe o greseala de fabricatie, asta judecand dupa experienta care o am cu cele de la munca. Acasa mai am tot 2 LCDuri mai vechi, un Elta la bucatarie care deabia acum dupa 3-4 ani da semne de oboseala, si un Samsung in sufragerie care tot dupa 3-4 ani merge perfect. Beko a picat in aceleasi conditii in sub 2 ani, ba chiar pot spune ca a fost folosit mai putin decat restul.
Cum sa procedez in continuare:
1. Tac si ridic TVul si-mi vad linistit de viata?
2. Depun plangere la OPC, PC sau cum s-or mai numi astfel de organe?
Multumesc anticipat.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
In principiu asta am de gand sa fac, desi pana acum nu am depus astfel de plangeri si nu stiu exact cum se procedeaza...
Tot recent, am cumparat o masina de spalat rufe Beko(deh, pe considerente ca mai bine ajut pe turcaletii Beko si economia romaneasca decat alte firme europene sau chinezesti). M-am uitat pe garantie si se pare ca in caz de ceva se ocupa serviceul Arctic. Judecand dupa cum mi-a explicat reprezenata Beko, sunt toate sansele sa se strice.
Tot recent, am cumparat o masina de spalat rufe Beko(deh, pe considerente ca mai bine ajut pe turcaletii Beko si economia romaneasca decat alte firme europene sau chinezesti). M-am uitat pe garantie si se pare ca in caz de ceva se ocupa serviceul Arctic. Judecand dupa cum mi-a explicat reprezenata Beko, sunt toate sansele sa se strice.
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Ar fi bine ca sa-l desfaca inca odata in prezenta ta si sa-ti arate clar daca exista urme de oxidare a circuitelor elecronice (acele buffere matriceale ale LCD-ului). Daca nu se vad urme chiar vagi de oxidare, este clar ca defectul a survenit de la sine! Niste poze cu un LCD "botezat" cu apa, caruia nu am mai putut sa-i fac nimic, necesitand shimbare de panel LCD! Proprietarul in cazul de fata, a fost cu el la reprezentanta, dar mie nu mi-a spus acest lucru si nici nu a zis ceva de cana cu apa, crezand ca scapa usor!
Eu zic sa te mai lupti cu ei! Bafta!
L.E.
Cred ca se vad clar urmele de oxidare....acelasi lucru trebuie sa se vada pe linia de buffere in locul cu pricina!
De la mufa centrala pleaca doua "cablaje" gen banda flexibila, ce acopera toata suprafata de jos a panelului, pe care se gasesc niste mici integrate smd . Acolo trebuie studiat cu atentie.....
In exemplul acesta TV-ul a fost pornit imediat dupa incident (deh...multe capatani patrete ), de aceea apar si acele distrugeri prin ardere!
Eu zic sa te mai lupti cu ei! Bafta!
L.E.
Cred ca se vad clar urmele de oxidare....acelasi lucru trebuie sa se vada pe linia de buffere in locul cu pricina!
De la mufa centrala pleaca doua "cablaje" gen banda flexibila, ce acopera toata suprafata de jos a panelului, pe care se gasesc niste mici integrate smd . Acolo trebuie studiat cu atentie.....
In exemplul acesta TV-ul a fost pornit imediat dupa incident (deh...multe capatani patrete ), de aceea apar si acele distrugeri prin ardere!
- DB77AAA
- OP
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Se pare ca am procedat foarte bine sa nu ridic televizorul din service.
Acum cateva ore m-a contactat un nene de la Arctic/Beko sa investigheze situatia. Am discutat destul de politicos si tipul a incercat sa identifice exact problema. Pana la urma s-a stabilit ca si eu am dreptate ca si client iar ei vor incerca sa ma multumeasca sperand ca serviciile lor sa fie cele mai bune.
Dupa indelungi discutii in care s-a lamurit cum de s-a ajuns in situatia data, rezolutia este inlocuirea produsului sau inapoierea banutilor achitati pe el. Evident ca de TV am nevoie.
In mare, eu m-am lamurit ca firma Beko/Arctic au cele mai bune intentii, problema existand din externalizarea serviciilor de garantie, care de exemplu la frigidere este asigurata de producatori iar la restul de diversi obscuri...
Vreau sa cred ca sunt un caz izolat in care lucrurile au decurs prost si calitatea produselor si servicilor romanesti este de top.
Urmeaza ca maine sa ma sune sa-mi zica ce model de TV pot sa-mi ofere.
In cazul in care nu se va rezolva o masina parcata in fata sediului din Gaesti cu TVul prins in suruburi pe capota si cateva afise incriminate ar face deliciul spectacolului.
Va tin la curent.
Acum cateva ore m-a contactat un nene de la Arctic/Beko sa investigheze situatia. Am discutat destul de politicos si tipul a incercat sa identifice exact problema. Pana la urma s-a stabilit ca si eu am dreptate ca si client iar ei vor incerca sa ma multumeasca sperand ca serviciile lor sa fie cele mai bune.
Dupa indelungi discutii in care s-a lamurit cum de s-a ajuns in situatia data, rezolutia este inlocuirea produsului sau inapoierea banutilor achitati pe el. Evident ca de TV am nevoie.
In mare, eu m-am lamurit ca firma Beko/Arctic au cele mai bune intentii, problema existand din externalizarea serviciilor de garantie, care de exemplu la frigidere este asigurata de producatori iar la restul de diversi obscuri...
Vreau sa cred ca sunt un caz izolat in care lucrurile au decurs prost si calitatea produselor si servicilor romanesti este de top.
Urmeaza ca maine sa ma sune sa-mi zica ce model de TV pot sa-mi ofere.
In cazul in care nu se va rezolva o masina parcata in fata sediului din Gaesti cu TVul prins in suruburi pe capota si cateva afise incriminate ar face deliciul spectacolului.
Va tin la curent.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata.
Am platit diferenta 230 lei si m-am ales cu Grundig aceiasi diagonala dar de generatie mai noua decat precedentul si mult mai inteligent. Puteam opta pentru returnarea banilor sau alte modele. Am nevoie fix de diagonala asta pentru dormitor.
Poza:
Prin urmare, situatia a fost remediata prin amabilitatea reprezentantilor Beko/Arctic.
Multumesc colegilor de sfaturi si impresii.
Am platit diferenta 230 lei si m-am ales cu Grundig aceiasi diagonala dar de generatie mai noua decat precedentul si mult mai inteligent. Puteam opta pentru returnarea banilor sau alte modele. Am nevoie fix de diagonala asta pentru dormitor.
Poza:
Prin urmare, situatia a fost remediata prin amabilitatea reprezentantilor Beko/Arctic.
Multumesc colegilor de sfaturi si impresii.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gabriel 78
- *
- 21 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Vectra 1997
- Dambovita
gabriel 78
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat