Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra dti ,tipul opel y20 dth ,cilindree 1995.putere max.(kw)74.00/4300 pe motorinã.Mi sa aprins becul acela galben din bord,care dupã ce am citit pe forum am înþeles cã ar fi debitmetru de aer.Am cumparat de la Constanta acelaº Debitetru cu aceiaºi serie care era trecutã pe cel pus la maºinã Bosch(0 281 002 180) dar de productie italianã.La-m pus pe maºinã dar tot aºa se comportã.Ea-m luat borna de seara pînã dimineaþa dar tot aºa se comportã,la 2300de ture se aprinde becul si nu mai are putere .Trebue sã merg la tester ? Sã reseteze valorile celui vechi ? Nu mai ºtiu ce sã-i fac .Am verificat ºi vacumurile fucþionezã bine,am verificat ºi furtunul de legãturã dintre filtru de aer ºi turbinã. Sad
Skip ads

  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu de unde ai dedus ca ar trebui sa schimbi debitmetrul,dar aceleasi simptome le-am avut si eu la motorul meu,adica se aprindea check engine,nu mai avea putere,nu se mai tura,scotea fum,si la mine problema a fost din sistemul de vacuum(tub spart). Parerea mea sa mai verifici odata sistemul de vacuum,dar mai temeinic,in special pe unde tuburile sunt situate aproape de alte componente(la mine l-am gasit spart in spatele filtrului de motorina din cauza ca era sarit din suport si se freca de acesta).

Asta am gasit-o pe undeva pe forum(instalatia de vacuum la y20 dth) si oricum nu te costa nimic sa mai faci o verificare.
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mam uitat la furtunul acela care care vine pe la filtru de motorinã ce duce la servofrãnã .Sã-n þeleg cã orcare furtunaº ce se alimenteazã de la pompa de vacum e fisurat se aprinde becul galben (check engine) ?Am mers azi cu ea cam 150 km stã aprins la relanti nu mereu dar în majoritatea timpului da,cînd accelerez dupa 3,4,secunde se stinge ºi ramîne stins doar dacã þin mereu maºina în forþã.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Exact,al meu avea un por,nu o fisura,si mi se aprindea check engine. In momentul cind se aprindea cadea turbo si era gata,deci verifica foarte bine si uita-te bine la schema ca ai mai multe furtunase de verificat,deoarece toate sunt interconectate intre ele prin intermediul valvelor solenoid.Daca nu,incearca si curata valva EGR,poate fi si de acolo. Iar daca rezolvi si nu se mai aprinde martorul din bord nu e nevoie sa mai mergi la tester.
https://www.clubopel.com/lin...net_vanne_egr.php
Daca ai alt model de EGR cauta pe forum(functia cautare,foloseste-o din plin)
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mîine o sã mã uit încã o datã mai atent,dar te rog spunemi ºi mie la poza postatã cum sã mã uit.este din faþã sau din lateral cã nu înþeleg prea bine.Este de Opel Astra 2000 dti..Am suflat pe furtunasul ce duce la electrovalvã ºi nu am putut,în schimb cînd am tras aer am putut,menþionez cã masina era opritã ºi contactul luat.Cînd am tras aer se vedea cu se tragea tija aceia la turbo.Mîine o sã merg sãi fac ºi un test.Sã poate sã nu fi fãcut diferenþa compiterul cã am schimbat debitmetru? Sad Porul de care spui lai gãsit la furtunurile acele din plastic sau la cele din gumã de la înbinãri.Mulþumesc. Surprised
  • dumit33

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Aceasi problema o am si eu. Daca ai rezolvat-o cu schimbarea valvei EGR te rog spune-mi si mie.
  • Pyroman
  • **
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica intrebare. Ai incercat sa citesti macar codul ala de eroare? Becul ala se poate aprinde de la o mie de probleme.
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit în cele din urmã defecþiunea.Am cãutat peste tot ºi am gãsit pe unde trãgea aer fals.Pe la EGR.Garniturã fisuratã la egr.Vreau sã o dasfac sãi lipesc garnitura.Are cineva altã ideie.Multumesc .O sã vã tin la curent.

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Petrus a scris:.Are cineva altã ideie.Multumesc .O sã vã tin la curent.
[]


Eu am alta idee, mergi cu ea la un magazin de piese si o cumperi cu 30 de mii lei vechi, si nu cred ca pe acolo e problema, pentru ca tu ai inmagazinat un cod de eroare deci e si ceva electric la mijloc, alea nu se aprind la furtune sparte .

Bafta la reparatie
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Spune-mi si mie un magazin cã eu sînt din Cãlãrasi dar pot sã mã deplasez ori unde este masi aprope de mine.Am dat EGR jos ºi am tras din el cu gura,pot sã trag aer fãrã sã se miºte pistonaºul ,am garnitura fisuratã.Dacã astup acel furtun care duce la EGR acel martor nu se mai aprine.Spune-mi ºi mie mai exact un magazin,ºi dacã ºti dacã dã rezultate dupã ce schimb acea garniturã.Multumesc
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cauta la orice magazin de piese ca sigur au si oringuri, il arati pe al tau si iti dau unul identic dar dupa cum am zis nu cred ca asta e problema, si iti zic si de ce: am schimbat uleiul si am dat jos furtunul ala gros care duce sub EGR(se vede in poza pusa de tine ) ca sa umbluu la filtru , dupa am strans colierul(nu foarte tare) si intr-o blana cu a 3 mi-a sarit furtunul de tot, masina facea de zici ca avea toba sparta si mergea ca un diesel clasic fara turbo(avem adimisie directa, addica direct de afara Shocked ), nu vrei sa stii cum e fara turbo, nu aprinsese checkul in bord => se aprinde numai pe probleme electrice, la furtune sparte sau crapate pe unde trage aer fals nu se aprinde imi pare rau sa iti tai macaroana dar la tine trebuie un tester sa citeasca eroare si un meserias sa o interpreteze.
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Stai sã ne înþelegem cã vorbim de cu totul alceva.Nu þi sa aprins acel martor pentru cã nu adetectat nici o avarie .Eu vorbeam despre garnitura din interiorul EGR nu de cea care face prinderea supapei pe galerie acel inel rotund.Acea garniturã din interiorul egr fiind fisuratã intrã aer fals.Intrînd aer fals automat cã ecu îl detecteazã micºorîndui presiunea în vacum.Acum cred cã ai înþeles ce garniturã îmi trebuie.Daca ºti pe undeva vre un magazin.Vreau sã desfac egr sã-i lipesc sau eventual schimbat garnitura aceia dacã o gãsesc pe undeva.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Inca nu ai rezolvat problema??? Smile
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pentru( pam ) a fost ºi puþin din debitmetru dar am gasit garnitura din interiorul EGR fisuratã.Adica nu este vid cum ar trebui .Dacã astup cu ceva furtunul acela de vid nu se mai aprinde acel martor.Ai ideie unde aº putea gasi o garnitura,sau o ideie cu ce sã o lipesc.Am înþeles cã poate fi lipitã?
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Daca o desfaci si vrei sa o lipesti,parerea mea,singurul material care ar putea rezista si care il poti gasi in magazine, ar fi membrana de pompa de benzina de dacie(scuza-ma dar asta mi-a venit in minte acuma) Sa ai grija ca si adezivul sa fie elastic(gen permadez).Asta in eventualitatea ca nu gasesti membrana noua chiar de EGR. Smile
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dupã cum vam promis am revenit cu ceva poze ale Egr desfacut.Daca trageti aer din el aveti garnitura fisurata.Eu lam desfacut astazi si am gasit garnitura din interiorul egr fisurata.Am spalat bine cu benzina interiorul cit si garnitura ,lam lasat putin sa se usuce dupa care am dezifectat cu un sprey 2+2 de contacte dupa care iam lipit acea garnitura cu silicon din comert ,din acela care se foloseste la lipire bai de ulei care rezisa la temperaturi mai mari.Am lasat sa se usuce bine ,miine o sa montez Egr si sa vedem ce rezultate da. O sa mai postez citeva rezultate.





  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Felicitari Petrus ! Ai reusit sa o desfaci dar pacat ca membrana este fisurata dar dupa cum ti-am spus daca nu face vid era clar ca de la ea era. Daca nu tine cu ce lipesti incearca pe la dezmembrari pate gasesti ceva asemanator. Acum spune-ne si noua cum ai reusit sa desfaci palaria aia de plastic sau ebonita ce este fara sa o deteriorezi , caci ti-am spus ca e cam riscant dar vad ca ai reusit sa o dai jos. Am vazut ca are niste praguri , le-ai fortat cum ai facut ?
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit cu mici detali pentru repararea EGR. Daca vrei sa o desfaci trebue sa tai cu o panza de bonfaer intre cleme sa poti da voie sa largeasca putin acel capac ca sa iasa.O sa iasa un pic mai greu dar fara sa se sparga necontrolat capacul.Dupa ce l-ai desfacut trebue lipit cu o solutie de lipit garnituri ce se gaseste la petrom (SUPER BLACK RTV SILICONE INSTANT GASKET) nu folositi pasta de lipit bai sau altceva ca nu tine.Am rezolvat problema ce o aveam cu acea garitura ,i-am facut si o proba de 100km ,totul este de acum in regula.Sper sa nu mai am probleme.Declar acest caz inchis.Va multumesc tuturor!
  • chapy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sal,
am si eu o probl :moare motoru cand o turez si isi revine atunci moare.nu imi apare nici un martor ,iar la tester nu e nimik defect.multumesc
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cat costa un debitmetru pentru vectra c y20dth aveti careva idee?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR