Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cristian daca ai putea sa ma ajuti cu...pe unde se afla senzorul de temperatura...eu am mers pe furtunul care vine din radioator...si undeva in dreapta lui este un senzor care se aseamana astuia care l`am cumparat...dar se pare ca e asamblat pe cutia de viteze...e posibil sa fie asamblat acolo? daca nu te rog sa imi faci o poza cu locul unde se afla...as vrea sa`l schimb eu...senzorul...te rog....iti multumesc mult...ieri am curatat furtunele de la culbutori spre carburator...eram pline de vaseline...am dat cu decarbusol si masina merge mai bine...doar ca,cand e rece motorul mai intrerupe cateodata...sper sa se remedieze defectiunile daca schimb si senzorul de temperatura...astept o poza te rog daca poti pune pe site!
Skip ads

  • rimbu cristian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
fum alb ? apa in benzina sau garnitura de chiloasa piscata dar ca nu se accelereaza nu cred scrie mai detaliat cum se petrece fenomenul nu s-a accelerat atunci cind ai pornit si dupa aea da sau nu se mai accelereaza de loc nici acum tinene la curent
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cristi astept raspuns...la ce te`am intrebat!Merci!
  • rimbu cristian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pionu a scris:Cristi astept raspuns...la ce te`am intrebat!Merci!
frate senzorul de temperatura se afla in spatele motorului mai jos de carburator are o mufa cu 2 fire se desface cu cheia de 17 o sa incerc totusi zilele astea sa fac o poza
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
O sa incerc astazi sa caut senzorul poate reusesc sa`l schimb....merci
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Astazi am schimbat sensorul de temperatura...si merge mult mai bine masina...doar ca am alta problema acum cu care m`am intanlit la inceput...intrerupe in treapta a2a cand vreau sa`mi iau demaraj!
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare. Dimineata imi pornea greu, plec de pe loc, dar cand schimb din treapta 1 in 2 (defapt nici nu apuc sa schimb, ci cand calc ambreajul) imi moare motorul. Dau sa o pornesc, porneste si mai greu ca prima data, pana la urma porneste dar foarte lent, adica invatarte electromotorul, motorul se porneste, dar cam pe la 500 de ture, apoi se stabilizeaza incet pana la 900 in vreo 10 secunte. Azi am facut un drum mai lung, de circa 200 Km dus-intors, si am observat urmatoarele: am apasat ambreajul si ramanea turata la 2000 de ture. am oprit-o, si am pornit-o din nou si tot la 2000 de ture ramanea. Uneori venind spre casa, apasam amvreajul si scadea turatia pe la 500 de ture, alteori se oprea motorul. Ce poate sa fie?
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Pai pune si tu ce masina ai ce model de opel daca ai opel...si eu din cate am invatat de pe site...ar trebuii sa cureti clapeta de acceleratie...eu am schimbat senzorul de temperatura si sonda lambda daca iti intrerupe in mers...si acum nu prea mai am probleme...nu tzii se aprinde ceck engine in bord?
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am Vectra A din 92...C18NZ scuze ca nu am postat asta.
Azi am facut testul afrafa si mi-a dat codurile: prima data 25, iar apoi 44.
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep la coduri...ar trebuii sa cureti clapeta de acceleratie...e foarte usor...Egr`ul e la fel de usor de curatat...consumul nu ti`a crescut?
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu sa imi fi crescut consumul...poate un pic...codurile sunt 25-Injector- tensiune prea mare, si 44 Sonda lambda-amestec sarac...
Ar fi o mare favoare sa imi explici cum curat clapeta si Egr-ul...adica ce pasi trebuie sa fac sa nu stric sau sa dereglez ceva pe acolo?
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Pai in primul rand mergi la un magazin unde gasesti piese auto si ceri un spray de curatat carburatoarele...dupa care...desfaci capacul cel rotund cu doua suruburi...dupa care...dai acolo cu spray...si tragi de cablul de acceleratie...ca sa cureti si inauntru..sunt tutoriale pe youtube cum sa cureti clapeta de acceleratie...sa scrii... throtle body clean si egr clean...si deodata ce iti da de sonda lambda ar trebuii sa schimbi si sonda lambda...nu iti merge infundata masina? adica nu trage cu trebuie si scoate si fum alb? sonda lambda costa 95 de ron.
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Amestec sarac insemna ca benzina nu isi face amestecul cu aer cum trebuie...posibil sa ai vreun furtun crapat si sa traga aer fals...poti verifica si tu astea....dupa cum am spus eu mi`am reparat masina dupa tutorialele de pe youtube...si de pe acest site care te scuteste sa mai mergi la service!
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eroarea 44 nu ar fi problema in cea ce priveste amestecul...pentru ca stiu ca apare doar cand merg pe GPL..
problemele mentionate mai sus sunt si pe GPL si pe benzina...deci asta nu poate fi doar din GPL...(dereglare a instalatiei)
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ei atunci uitate pe youtube la ce ti`am spus si poate iti da un rezultat masina...nu stiam ca ai GPL eu ti`am spus ca si masina mea avea simtomele care le`ai avut si tu...si acum nu mai am probleme...sper sa nu mai am:))
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu aceiasi problema, am dat jos tot sistemul de injenctie, am curatat clapeta, am curatat EGR-ul, IAC-ul, dar se pare ca degeaba. O pornesc, si se tureaza pana la 1500 - 2000 de turatii si acolo ramane. Nu mai vrea sa coboare nici in ruptul capului, pe langa asta si puterea i-a scazut cu cel putin 50%. Nu mai trage nici motorul deloc bine. Am facut testul agrafa din nou, bineinteles am scos borna bateriei sa se reseteze calc, cat timp am curatat clapeta si celelalte, si mi-a dat eroarea 44 (Sonda Lambda - Amestec sarac), de data asta si pe benzina si pe GPL. Deci nu e din alimentare. Oare sa fie sonda de vina? sau altceva? ca nu mai inteleg nimic.
  • Pionu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai si consum mare de carburant posibil sa fie sonda lambda...incearca sa schimbi si senzorul de temperatura..e 25 de RON eu l`am schimbat si nu s-a mai turat masina...o sonda lambda costa 95 de ron....consumul mare de carburant se trage de la sonda lambda...
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
azi am dat comanda la sonda lambda si la senzor,
Dar o sonda nu e nici pe departe 95 de lei....cea mai ieftina era 165 de lei si era un turcism, eu mi-am luat germana marca VDO cu 211 lei...nu e nici cea mai scumpa dar nici cea mai ieftina....iar senzorul de temperatura e 62 de lei marca Bosh.
maine merg dupa ele, le montez si revin cu detalii
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Le-am pus dar tot asa mergea. Pana la urma s-a dovedit a fi fisa centrala care era intrerupta partial si nu dadea scanteie buna, si IAC-ul care nu lucra la parametri normali.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Asa se intampla cand nu va documentati destul inainte sa deschideti un topic si sperati ca aici sint un fel de psihiatri ai motoarelor sa stie ce voi nu spuneti(fiindca nu stiti)si va mai si grabiti iar cei care va raspund nu sint intotdeauna initiati sau cunoscatori.Mecanicii ('meseriasii')isi croiesc drum prin creierele si buzunarele voastre mestecand cuvinte care va emotioneaza,realitatea urmand sa apara cu totul diferit gen guvernul PDL.
Citeam acum ceva timp ca daca vrei sa ai succes invata sa intrebi diferit/inteligent astfel membrii forumului vor vedea ca ai citit initial si ca nu-i jignesti punandu-i sa repete topicuri sau rezolvari deja existente.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR