Mustang
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
Detin un Vauxhall Vectra C din 2002, motor 1.8 benzina, x18xe.
De ~1 luna a inceput sa imi apara in bord un volan cu semnul exclamarii, cand franez uneori dispare si reapare cand accelerez...am citit ca ar fi vorba de lipsa lichid servodirectie, totusi servodirectia imi functioneaza normal. Am tot cautat si rascautat vasul si o joja pentru servodirectie dar nu l-am vazut.
Scuze daca s-a mai discutat pe forum dar nu am gasit o identificare a piesei, am gasit totusi in 2 locuri cate o precizare diferita dar nu am identificat piesa in cazul meu. Va rog daca ma puteti indruma, eventual o poza cu localizarea si sa imi spuneti ce este mai indicat? sa fac schimbul total de ulei sa doar sa completez si cu ce tip de ulei.
De ~1 luna a inceput sa imi apara in bord un volan cu semnul exclamarii, cand franez uneori dispare si reapare cand accelerez...am citit ca ar fi vorba de lipsa lichid servodirectie, totusi servodirectia imi functioneaza normal. Am tot cautat si rascautat vasul si o joja pentru servodirectie dar nu l-am vazut.
Scuze daca s-a mai discutat pe forum dar nu am gasit o identificare a piesei, am gasit totusi in 2 locuri cate o precizare diferita dar nu am identificat piesa in cazul meu. Va rog daca ma puteti indruma, eventual o poza cu localizarea si sa imi spuneti ce este mai indicat? sa fac schimbul total de ulei sa doar sa completez si cu ce tip de ulei.
- pancu
- **
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
...salutare...eu am tot un vauxhall vectra c 1.8.,2003 dar z18xe si iti pot spune ca la vauxhall vectra c (nu stiu daca difera pozitia cu vectra c),vasul se afla in spatele motorului,undeva jos.
Daca stai in partea dreapta a masinii, te uiti in spatele motorului,undeva mai jos,in locul ala dintre motor si parbriz,cam la jumatatea masinii ...este pus in picioare si are un capac negru...
...daca il gasesti,vezi ca prins de capacul lui are si joja si o sa vezi niste semne pe ea...in principiu, trebuie sa fie plin cam 80%,ca altfel,la curbe iti da pe afara...verifica si tu sa nu fie murdar,si daca nu este murdar completeaza doar nivelul...al meu e de culoare verde...bafta...
Daca stai in partea dreapta a masinii, te uiti in spatele motorului,undeva mai jos,in locul ala dintre motor si parbriz,cam la jumatatea masinii ...este pus in picioare si are un capac negru...
...daca il gasesti,vezi ca prins de capacul lui are si joja si o sa vezi niste semne pe ea...in principiu, trebuie sa fie plin cam 80%,ca altfel,la curbe iti da pe afara...verifica si tu sa nu fie murdar,si daca nu este murdar completeaza doar nivelul...al meu e de culoare verde...bafta...
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
in primul rand nu cred ca a existat vreo vectra c cu motor x18xe (euro 2) avand in vedere ca si pe vectra b se puneau motoare z18xe (adica euro 4)
deci cel mai probabil motorul e z18xe
in al doilea rand exista ambele posibilitati de pozitionare ale vasului de ulei de servofrana...
fie sub farul din dreapta (dupa cum a specificat si colegul elegance) fie in spatele motorului (unde a specificat si colegul pancu)
in al treilea rand, e posibil sa fie probleme la CIM
cel mai bine te duci la cineva cu un tester sa vezi de la ce vine acel martor din bord...
deci cel mai probabil motorul e z18xe
in al doilea rand exista ambele posibilitati de pozitionare ale vasului de ulei de servofrana...
fie sub farul din dreapta (dupa cum a specificat si colegul elegance) fie in spatele motorului (unde a specificat si colegul pancu)
in al treilea rand, e posibil sa fie probleme la CIM
cel mai bine te duci la cineva cu un tester sa vezi de la ce vine acel martor din bord...
- johnnyliv
- ***
- 596 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 186 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vasul de servo la benzina Vectra C 1,8i este in spatele motorului pe caseta de directie. Pompa de servo este electrica.
In cazul prezentat in primul post, se completeaza de urgenta cu lichid de servo, urmand ca tot de urgenta sa se verifice pierderile. De obicei burdufele bieletelor de directie sunt pline de ulei si caseta pierde pe la simeringuri, adica acolo sa verificati, daca is pline burdufele, ca se poate sa nu vedeti gram de scurgere.
In cazul pierderilor de ulei se procedeaza la remedire prin reconditionare, daca nu sunt pierderi si totul pare OK, merita schimbat uleiul de servo.
In cazul prezentat in primul post, se completeaza de urgenta cu lichid de servo, urmand ca tot de urgenta sa se verifice pierderile. De obicei burdufele bieletelor de directie sunt pline de ulei si caseta pierde pe la simeringuri, adica acolo sa verificati, daca is pline burdufele, ca se poate sa nu vedeti gram de scurgere.
In cazul pierderilor de ulei se procedeaza la remedire prin reconditionare, daca nu sunt pierderi si totul pare OK, merita schimbat uleiul de servo.