- catalin-g3
- OP
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Este vorba de masina fratelui meu un Astra H (din 2005, motorizare z14xep, 85.000km) care are 3 probleme:
1. Motorul are un zgomot (o bataie) ca de tachet. Din ce am citit pe forum, ar putea fi de la distributie.
2. Aleator porneste electroventilatorul de pe radiator (cu viteza foarte mare) imediat dupa punerea contactului. Un mecanic i-a schimbat senzorul de temperatura antigel (avea si eroare, dar am sters-o), dar din pacate problema nu s-a rezolvat.
3. Nu ajunge lichidul de spalat la luneta (pompa se aude ca merge si nu am vazut sa faca balta sub masina).
Multumesc,
Catalin
Este vorba de masina fratelui meu un Astra H (din 2005, motorizare z14xep, 85.000km) care are 3 probleme:
1. Motorul are un zgomot (o bataie) ca de tachet. Din ce am citit pe forum, ar putea fi de la distributie.
2. Aleator porneste electroventilatorul de pe radiator (cu viteza foarte mare) imediat dupa punerea contactului. Un mecanic i-a schimbat senzorul de temperatura antigel (avea si eroare, dar am sters-o), dar din pacate problema nu s-a rezolvat.
3. Nu ajunge lichidul de spalat la luneta (pompa se aude ca merge si nu am vazut sa faca balta sub masina).
Multumesc,
Catalin
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- catalin-g3
- OP
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Abea acum am luat masina de la Valcea. Am scos capacul de la axele cu came. Iar lantul se prezinta asa:
La problema cu electroventilatorul - de cand s-a mai incalzit afara, nu a mai pornit de nebun.
Cu spalatorul lunetei am rezolvat desfundand diuza aceea din lampa de stop.
Un filmulet cu motorul:
http://www.youtube.com/watch?v=5W4Rrza-47k
Abea acum am luat masina de la Valcea. Am scos capacul de la axele cu came. Iar lantul se prezinta asa:
La problema cu electroventilatorul - de cand s-a mai incalzit afara, nu a mai pornit de nebun.
Cu spalatorul lunetei am rezolvat desfundand diuza aceea din lampa de stop.
Un filmulet cu motorul:
http://www.youtube.com/watch?v=5W4Rrza-47k
- gabysssu
- **
- 113 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Astra 2007 z14xep
- Iasi
gabysssu
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
catalin-g3 a scris:Multumesc pentru raspuns.
Abea acum am luat masina de la Valcea. Am scos capacul de la axele cu came. Iar lantul se prezinta asa:
La problema cu electroventilatorul - de cand s-a mai incalzit afara, nu a mai pornit de nebun.
Cu spalatorul lunetei am rezolvat desfundand diuza aceea din lampa de stop.
Un filmulet cu motorul:
http://www.youtube.com/watch?v=5W4Rrza-47k
Abea acum am luat masina de la Valcea. Am scos capacul de la axele cu came. Iar lantul se prezinta asa:
La problema cu electroventilatorul - de cand s-a mai incalzit afara, nu a mai pornit de nebun.
Cu spalatorul lunetei am rezolvat desfundand diuza aceea din lampa de stop.
Un filmulet cu motorul:
http://www.youtube.com/watch?v=5W4Rrza-47k
ma nu e slab lantul ala? cred ca batea in capac nu?
- gabysssu
- **
- 113 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Astra 2007 z14xep
- Iasi
gabysssu
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gabysssu ai scris bine, e doar parerea ta.
catalin-g3 cam suna a distributie, proba simpla e pe langa ce ai facut : daca tacane la cald si la oprire motor mai face tac-tac clar trebuie inlocuita. Nu se rupe precum o curea dar sare unul sau mai multi dinti si faci motorul praf. Am vazut si alte filmulete pe youtube ca tot ai dat link, amatori e putin spus, nu te lua dupa ei.
catalin-g3 cam suna a distributie, proba simpla e pe langa ce ai facut : daca tacane la cald si la oprire motor mai face tac-tac clar trebuie inlocuita. Nu se rupe precum o curea dar sare unul sau mai multi dinti si faci motorul praf. Am vazut si alte filmulete pe youtube ca tot ai dat link, amatori e putin spus, nu te lua dupa ei.
- catalin-g3
- OP
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Are pinioane 'subtiri' ca oricare din 2003-2004 incoace. Se pot monta si modelul nou cu o mica modificare. Este bine de comparat pinioanele vechi cu cele noi, daca nu au uzura e pacat sa le schimbi.
Atentie mare la pompa de apa, stutul de sus e din plastic si se rupe natural de prost ce este, cand scoti furtunul ai sanse sa-l rupi sau fisurezi si nu e vina ta sau a mecanicului.
Atentie mare la pompa de apa, stutul de sus e din plastic si se rupe natural de prost ce este, cand scoti furtunul ai sanse sa-l rupi sau fisurezi si nu e vina ta sau a mecanicului.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Are pinioane 'subtiri' ca oricare din 2003-2004 incoace. Se pot monta si modelul nou cu o mica modificare. Este bine de comparat pinioanele vechi cu cele noi, daca nu au uzura e pacat sa le schimbi.
Atentie mare la pompa de apa, stutul de sus e din plastic si se rupe natural de prost ce este, cand scoti furtunul ai sanse sa-l rupi sau fisurezi si nu e vina ta sau a mecanicului.
Atentie mare la pompa de apa, stutul de sus e din plastic si se rupe natural de prost ce este, cand scoti furtunul ai sanse sa-l rupi sau fisurezi si nu e vina ta sau a mecanicului.
Sunt curios de un singur lucru,la mine scrie pe pinioane FGP (Fiat-GM-Powertrain din ce am gasit pe net),fostul proprietar la mine era un taran zgarcit -ca altfel nu-l pot numi - nu e posibil ca aceste pinioane sa fi fost de fabrica la astea mai noi(astra classic 2) ?ca oricum calitativ au scazut la toate fata de cele nemtesti ,d-aia vroiam sa vad la a lui din 2005 cum sunt(chiar daca e H).....la ce proprietar a avut masina mea pur si simplu nu-l vad in stare sa cumpere pinioane
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
ady20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
catalin-g3 a scris:Salut,
Este vorba de masina fratelui meu un Astra H (din 2005, motorizare z14xep, 85.000km) care are 3 probleme:
1. Motorul are un zgomot (o bataie) ca de tachet. Din ce am citit pe forum, ar putea fi de la distributie.
2. Aleator porneste electroventilatorul de pe radiator (cu viteza foarte mare) imediat dupa punerea contactului. Un mecanic i-a schimbat senzorul de temperatura antigel (avea si eroare, dar am sters-o), dar din pacate problema nu s-a rezolvat.
3. Nu ajunge lichidul de spalat la luneta (pompa se aude ca merge si nu am vazut sa faca balta sub masina).
Multumesc,
Catalin
Este vorba de masina fratelui meu un Astra H (din 2005, motorizare z14xep, 85.000km) care are 3 probleme:
1. Motorul are un zgomot (o bataie) ca de tachet. Din ce am citit pe forum, ar putea fi de la distributie.
2. Aleator porneste electroventilatorul de pe radiator (cu viteza foarte mare) imediat dupa punerea contactului. Un mecanic i-a schimbat senzorul de temperatura antigel (avea si eroare, dar am sters-o), dar din pacate problema nu s-a rezolvat.
3. Nu ajunge lichidul de spalat la luneta (pompa se aude ca merge si nu am vazut sa faca balta sub masina).
Multumesc,
Catalin
Asa de repede cedeaza distributia la z14xep ? Eu stiam ca tine 150 - 200 000 km.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- catalin-g3
- OP
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri si indicatii.
Am schimbat distributia si acum este ok. Kitul de distributie l-am luat de la EDS (servire ireprosabila).
In momentul de fata mai are un tacanit de tachete care dispare dupa 1-2minute de functionare, iar asta se intampla dupa ce i-am schimbat din nou uleiul (~1000km) si i-am facut si o spalare. Inainte de asta se incapatana sa tacane continuu. Se pare ca cele spuse de Domnul dancuciureanu se adeveresc "Distributia pica inainte de 150,000km datorita uleiului prost si schimbat la 15,000km Romania si 30,000km Germania" Uleiul (Castrol 0w40) dupa 1000km era "pamant de flori". Acum i-am bagat LIQUI MOLY 5w30.
Multumesc,
Catalin
Am schimbat distributia si acum este ok. Kitul de distributie l-am luat de la EDS (servire ireprosabila).
In momentul de fata mai are un tacanit de tachete care dispare dupa 1-2minute de functionare, iar asta se intampla dupa ce i-am schimbat din nou uleiul (~1000km) si i-am facut si o spalare. Inainte de asta se incapatana sa tacane continuu. Se pare ca cele spuse de Domnul dancuciureanu se adeveresc "Distributia pica inainte de 150,000km datorita uleiului prost si schimbat la 15,000km Romania si 30,000km Germania" Uleiul (Castrol 0w40) dupa 1000km era "pamant de flori". Acum i-am bagat LIQUI MOLY 5w30.
Multumesc,
Catalin
- gabysssu
- **
- 113 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Astra 2007 z14xep
- Iasi
gabysssu
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pe pinioanele 'subtiri' obtinute prin sinterizare de prin 2003-2004 incoace scrie FGP pe original.
Distributia pica inainte de 150,000km datorita uleiului prost si schimbat la 15,000km Romania si 30,000km Germania, mai sunt si alte cauze dar va ajunge atat.
Distributia pica inainte de 150,000km datorita uleiului prost si schimbat la 15,000km Romania si 30,000km Germania, mai sunt si alte cauze dar va ajunge atat.
la z14xep de 2007 au ramas aceleasi probleme?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat