Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
Poate sa-mi spuna cineva de unde fac rost de bolturile originale de la cuplajul de cutia de viteza? La magazinul care am fost mi-au spus ca nu au asa ceva. Chiar inainte sa intre o tija in cutie se afla o bucsa de plastic care este prinsa in 2 bolturi. Vreau sa le schimb pt ca au joc foarte mare si nu mai imi intra bine in viteza.
Pont: unde intra tija in cutie se afla un semering. Daca cineva are pierderi de ulei si vrea sa-l schimbe(eu l-am schimbat) se potriveste cel de dacie care este cu 2mm mai lat.
Astept raspuns!
____________________
VECTRA A "93 C18NZ
Pont: unde intra tija in cutie se afla un semering. Daca cineva are pierderi de ulei si vrea sa-l schimbe(eu l-am schimbat) se potriveste cel de dacie care este cu 2mm mai lat.
Astept raspuns!
____________________
VECTRA A "93 C18NZ
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
Poza alaturata este de la cielo care are in mare masura aceleasi componente ca la vectra si aceeasi cutie f16. Boltul cu pricina fiind in figura alaturata nr.11. Cred ca am rezolvat problema comandand bolt de cielo la reprezentanta din Craiova. Pe data de 9 ma duc sa le iau. Sper sa se potriveasca!
[url=https://upload7.postimage.org/79518/photo_hosting.html][img]https://upload7.postimage.org/79518/AnsamblulcomandaschimbatorvitezeCielo.jpg[/img][/url]
[/img]
[url=https://upload7.postimage.org/79518/photo_hosting.html][img]https://upload7.postimage.org/79518/AnsamblulcomandaschimbatorvitezeCielo.jpg[/img][/url]
[/img]
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
da la asta mam gandit si eu...la vectra cupla aceea in forma de U,pe o parte are gaora de 6 si pe cealalta de 8,original este tabla dar cand o scoti o deteriorizezi!eu am facut la comanda dintr-un surub de 8 si la capat iam facut filet de 6.(am vrut sati pun o poza dar din pacate nu am gasit surubul,am avut una de rezerva).
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
Daewoo Automobile Romania S.A. a deschis azi, 15 ianuarie 2007, în Craiova primul sãu magazin propriu de piese de schimb. Magazinul este situat vizavi de magazinul de prezentare a autoturismelor Daewoo, în str. Calea Bucureºti, la parterul blocului B29A (la intrarea în Piaþa Centralã) ºi oferã spre vânzare piese de schimb ºi accesorii pentru toate modelele de autoturisme Daewoo.Noul magazin din Craiova este deschis zilnic între orele 9 ºi 17, iar sâmbãta între orele 9 ºi 13. Cei interesaþi pot contacta personalul magazinului la tel. 0251-418212 sau la adresa de e-mail magazin_piese@daewoo.ro.La aceasta adresa de mail se pot comanda si piesele necesare.Eu asa am facut dar trebuie sa te duci sa le ridici personal.Bolturile de mai sus sunt de Cielo, le-am montat astazi si merg perfect.Sunt super multumit!
______________________
VECTRA A "93 C18NZ
______________________
VECTRA A "93 C18NZ
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
salut iceman, cum a mers operatia de schimbare a bolturilor?
cit costa boltuile alea si incit timp le-ai primit? am si eu joc mare la boltul cu nr. 11 din poza (am cutie F13) si as vrea sa il schimb sau sa pun un surub in loc (evident prefer un bolt nou). jocul e atit de mae ca in loc de treptele 1/2 imi intra adesea 3/4.
as avea niste intrebari: cum se scoate boltul? ii pocesc capul cu clestele si apoi il imping prin gaura? stie cineva ce diametru are (in caz ca nu gasesc boltul, sa pun un surub)?
multumesc.
cit costa boltuile alea si incit timp le-ai primit? am si eu joc mare la boltul cu nr. 11 din poza (am cutie F13) si as vrea sa il schimb sau sa pun un surub in loc (evident prefer un bolt nou). jocul e atit de mae ca in loc de treptele 1/2 imi intra adesea 3/4.
as avea niste intrebari: cum se scoate boltul? ii pocesc capul cu clestele si apoi il imping prin gaura? stie cineva ce diametru are (in caz ca nu gasesc boltul, sa pun un surub)?
multumesc.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
sa inteleg ca gaurile din furca orin care trece boltul sint de dimensiuni diferite? in cazul asta mi-ar fi mai usor sa maresc gaura de 6, ca am bormasina. cu facutul filetului de 6 e mai complicat. trebuie sa gasesc un atelier care sa rezolve.
cum se scote boltul ala? il pocesc? e vreo metoda mai simpla?
cum se scote boltul ala? il pocesc? e vreo metoda mai simpla?
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
Eu foarte rar fac improvizatii, prefer lucrurile cat de cat originale! Eu te-as sfatui sa nu maresti gaura de 6 cu bormasina si sa o faci de 8. In Bucuresti trebuie sa fie o reprezentanta care aduce piese de Cielo. Comanda boltul si saiba originale de Cielo. Se potrivesc perfect la Opel. La magazinul din Craiova, bolturile erau pe stoc, decat sigurantele le-am comandat si au venit dupa 2 zile. Sunt foarte ieftine, in jur de 2ron. Ai poza bolturilor, ai schita, du-te la un dealer comanda-le si trebuie sa ti-le aduca sau daca ai drum la Craiova le iei de la magazinul reprezentanta. Se schimba foarte usor, boltul original are 2 urechiusi pe care le strangi cu patentul, impingi in sus si trebuie sa iasa. Daca te apuci sa faci unul la strung dintr-un surub, parea mea este ca niciodata nu va avea calitatea unui bolt facut de fabrica, si ca intr-un timp foarte scurt se va decalibra foarte repede! Eu am stat cu masina desfacuta 2 saptamani, dar nu m-am lasat si am facut ceva ca lumea chit ca era vorba doar de un bolt. Mi-am speriat prietenii umbland cu boltul defect in buzunar si intreband pe toata lumea daca a vazut asa ceva. Bafta!
____________________
Vectra A "93 C18NZ+GPL
____________________
Vectra A "93 C18NZ+GPL
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
@Sezran f. greu ai sa reusesti sal gaoresti...ca vine in partea cutiei,iti recomand sa faci unul la strung decat sa il gaoresti.
eu iti recomand sa mergi la un atelier si eu acolo am facut(nu am scule pt asa ceva).
@Iceman aicea trebuie sa te contrazic....din ce este facut boltul original???tabla subtire! si surubul??? otel ..... umplut == care se distruge mai repede???
@Sezran fa cu incredere unul din surub sau de la 0(daca il faci in asa tine mai mult ca nu are filet...partea de 8mm) ..doar sa iti intre la fix sa nu aibe joc.mult mai repede ti sar distruge furca decat boltul!
nu prima oara utilizez aceasta metoda si NICIODATA NU A DAT GRES fata de cel original..cand se decalibra maneta si nu mai intra calumea in viteza si cand fortezi maneta ca sa intre in viteza se duce siguranta de tabla!(am mai multe cunostinte care au patit astfel)
Am avut un surub de rezerva,dar din pacate nul gasesc..ca am vrut sati dau dimensiunile,dar baga un subler intre furca si masoara....la capat foloseste piulita cu siguranta (are in capat un cauciuc) sau 2 piulite normale.
Tiam pus un desen dar din pacate nu stiu dimensiunea dintre furca
eu iti recomand sa mergi la un atelier si eu acolo am facut(nu am scule pt asa ceva).
Daca te apuci sa faci unul la strung dintr-un surub, parea mea este ca niciodata nu va avea calitatea unui bolt facut de fabrica, si ca intr-un timp foarte scurt se va decalibra foarte repede!
@Iceman aicea trebuie sa te contrazic....din ce este facut boltul original???tabla subtire! si surubul??? otel ..... umplut == care se distruge mai repede???
@Sezran fa cu incredere unul din surub sau de la 0(daca il faci in asa tine mai mult ca nu are filet...partea de 8mm) ..doar sa iti intre la fix sa nu aibe joc.mult mai repede ti sar distruge furca decat boltul!
nu prima oara utilizez aceasta metoda si NICIODATA NU A DAT GRES fata de cel original..cand se decalibra maneta si nu mai intra calumea in viteza si cand fortezi maneta ca sa intre in viteza se duce siguranta de tabla!(am mai multe cunostinte care au patit astfel)
Am avut un surub de rezerva,dar din pacate nul gasesc..ca am vrut sati dau dimensiunile,dar baga un subler intre furca si masoara....la capat foloseste piulita cu siguranta (are in capat un cauciuc) sau 2 piulite normale.
Tiam pus un desen dar din pacate nu stiu dimensiunea dintre furca
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
Eu m-am referit la cel original de Cielo, care este tot din otel. Se poate vedea in poza de mai sus(2 bolturi originale de Cielo din otel + un bolt uzat de tabla original de Opel). La acel bolt m-am referit ca este mai rezistent decat un surub facut la strung. Cel original de Opel este de tabla si ai dreptate este foarte slab! Acum depinde cum gasesti! Daca poti cumpara original de Cielo e foarte bine, daca nu, poti sa-l faci si la strung dupa indicatiile lui AdamOpel.
_________________
Vectra A "C18NZ+GPL
_________________
Vectra A "C18NZ+GPL
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
am gasit de opel, evident dn tabla, nu mi-a inspirat incredere. mai trebuia sa astept si citeva zile sa il aduca. dupa vreo 10 magazine cu piese de cielo vizitate, am ajuns la un service unde am gasit un bolt de cielo, din otel, facut in corea si ceva mai ieftin decit cel de opel. l-am schimbat in 2 minute (nu stiam ca se scoate asa usor cel vechi).
dani25usa
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2011
- Mesaj Privat