- Adrian P.
- OP
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
La Agila la (primii) 30.000 Km trebuie schimbat uleiul din cutie. Uleiul are doar un cod proprietar Opel, dar se poate folosi orice ulei sintetic 75W90.
Atentie - Agilele noastre fiind SH nu se poate sti daca proprietarul anterior a facut schimbul.
Eu am luat masina sub 30.000 km. Cand am vrut sa schimb uleiul (acum 2 ani) mi s-a spus ca "la Opel nu se schimba uleiul de transmisie".
Acum m-a lasat un rulment - asta m-a costat 15 mil. lei vechi si m-a tinut 3 saptamani fara masina. Poate si faptul ca nu am schimbat uleiul a avut o influenta.
Ultima modificare făcută de Adrian P. la Lun 29 Jan, 2007 4:34 pm
Atentie - Agilele noastre fiind SH nu se poate sti daca proprietarul anterior a facut schimbul.
Eu am luat masina sub 30.000 km. Cand am vrut sa schimb uleiul (acum 2 ani) mi s-a spus ca "la Opel nu se schimba uleiul de transmisie".
Acum m-a lasat un rulment - asta m-a costat 15 mil. lei vechi si m-a tinut 3 saptamani fara masina. Poate si faptul ca nu am schimbat uleiul a avut o influenta.
Ultima modificare făcută de Adrian P. la Lun 29 Jan, 2007 4:34 pm
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
Te referi la uleiul din cutia de viteze. Cum iti dai seama daca trebuie schimbat. Se schimba greu?
Si vreau sa te mai intreb ceva acum referitor la schimbatorul de viteze. Deci, in viteze intra perfect nu caraie nu face nimica dar greut e mai dur , trebuie sa bagi ceva forta in maneta ca sa schimbi . Eu sunt obisnuit cu schimbatorul de la renault care era super usor si scurt. La fel e si la voi? Am mai vorbit cu cineva care avea o Corsa si imi spunea ca e la fel. Aaa la fel era si la Suzuki Wagon. Va rog spuneti-mi la fel e si la voi?
Si vreau sa te mai intreb ceva acum referitor la schimbatorul de viteze. Deci, in viteze intra perfect nu caraie nu face nimica dar greut e mai dur , trebuie sa bagi ceva forta in maneta ca sa schimbi . Eu sunt obisnuit cu schimbatorul de la renault care era super usor si scurt. La fel e si la voi? Am mai vorbit cu cineva care avea o Corsa si imi spunea ca e la fel. Aaa la fel era si la Suzuki Wagon. Va rog spuneti-mi la fel e si la voi?
- Adrian P.
- OP
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
flavius73
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am o mica problema,
Cind plec cu masina mai ales pe vreme rece cind schimb in viteza a treia face un zgomot suspect, nu pare ca ar veni din cutie ci mai repede din maneta.
Mentionez de asemenea ca dupa circa 3-4 minute deci dupa ce schimb de citeva ori vitezele zgomotul dispare si maneta intra bine in viteze.
Oare sa fie de vina uleiul din cutie ? Ce parere aveti ?
V-ati confruntat cu o asemenea situatie ?
Cind plec cu masina mai ales pe vreme rece cind schimb in viteza a treia face un zgomot suspect, nu pare ca ar veni din cutie ci mai repede din maneta.
Mentionez de asemenea ca dupa circa 3-4 minute deci dupa ce schimb de citeva ori vitezele zgomotul dispare si maneta intra bine in viteze.
Oare sa fie de vina uleiul din cutie ? Ce parere aveti ?
V-ati confruntat cu o asemenea situatie ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Informatii cam urite la altii :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11150
Zilele astea vreau sa schimb uleiul motor si am sa vad cit costa si cel de cutie, original opel poate imi bag nasul pe acolo. Totusi e cam frig si cred ca o sa se scurga cam greu cel vechi. Al meu este la nivel, merge bine, intra in viteze fara probleme dar ma cam sperie ce vad la altii.
Cantitate ulei cutie 2,2l cu codul Opel 1940757.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11150
Zilele astea vreau sa schimb uleiul motor si am sa vad cit costa si cel de cutie, original opel poate imi bag nasul pe acolo. Totusi e cam frig si cred ca o sa se scurga cam greu cel vechi. Al meu este la nivel, merge bine, intra in viteze fara probleme dar ma cam sperie ce vad la altii.
Cantitate ulei cutie 2,2l cu codul Opel 1940757.
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- OP
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
raduradu a scris:da ce simptome a avut cutia inainte de a te lasa? facea zgomot sau ce?
Pe mine m-ai intrebat?
Simptomul era un zgomot (huruit), la inceput mai slab, apoi din ce in ce mai puternic. Zgomotul era mai puternic in vitezele mici si in regim de frana de motor - de fapt era dependent de turatia motorului. Mi-am dat seama ca este de la cutie pentru ca la apasarea ambreiajului zgomotul disparea.
Problema cutiei de Agila (la motoarele pe benzina) este ca e de provenienta Suzuki, nefiind intalnita pe alte modele Opel. Astfel probabilitatea gasirii unei cutii second-hand este aproape nula. La fel cei de la service mi-au spus ca nu au putut gasi nici un rulment compatibil pe piata de piese auto si a fost nevoie sa fie comandat unul original de Opel.
Adrian
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Asa de tare m-am speriat incit aseara am cumparat ulei de cutie. La mine am mai spus merge perfect, intra usor 1 la 20km/h, nu am zgomote dar il schimb ! In curind post ca de obicei.
Am sa mai deschid o discutie privind ulei motor, ce spune producatorul, cum se face schimbul...tot...cu trimiteri la Corsa ca sa vedeti greselile altora...
Am sa mai deschid o discutie privind ulei motor, ce spune producatorul, cum se face schimbul...tot...cu trimiteri la Corsa ca sa vedeti greselile altora...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In TIS nu se specifica clar ca uleiul din cutie se inlocuieste la primii 30,000km sau nu am cautat eu destul... In Autodata in schimb apare scris "2.0120 Gearbox oil Drain/refill" la prima revizie de 30,000km. La urmatoarele revizii nu se mai inlocuieste ci numai se verifica nivelul/culoarea si daca sunt pierderi.
Am cautat in hirtiile pe care le am eu de la masina si acelasi lucru am gasit in "Wartungsplan" la a doua revizie a fost schimbat si pe urma numai verificat! Deci clar se schimba uleiul !
Am ridicat putin masina pe cric si am verificat nivelul, bun dar culoarea era putin schimbata, nu era perfect transparent (rosiatic) batea in maro. Ca sa fiu eu sigur am cumparat Castrol 75W90 3l ca sa mai am de completat si la treaba.
Se schimba foarte usor jos, avem buson de scurgere, pe laterala cel de nivel si il turnam pe sus pe la furtunul cu dop negru care este pentru aerisire. Intra 2,2l si se toarna pina da pe afara la busonul lateral.
Se cumpara 1m de furtun se conecteaza pe cel negru de sus si pe urma la bidon. Bidonul se fixeaza pe parbriz, sustinut de stergator. Ca sa curga mai repede se taie potin bidonul pe fund ca sa traga aer. Al doilea bidon numai se infileteaza in capacul primului ca sa nu mai chinuim furtunul sa intre in gura. Furtunul cumparat trebuie sa fie mai mic in diametru, el se incalzeste usor si ii marim putin diametrul cu un cleste de sigurante. Astfel il montam mai usor.
Busonul de scurgere are un magnet pentru a aduna pilitura.
Aveti grija ca pute ca dracu uleiul asta si mai este si toxic. Eu nu am folosit manusi si imi pare rau acum. Iti vine sa versi nu alta, si acum dupa 2 zile am in git putoarea aia.
Am discutat si cu cei din bransa si au confirmat si ei ca el se inlocuieste chiar daca nu este mentionat in TIS.
-Primul ulei este cel de rodaj.
-Uleiul trebuie sa fie perfect limpede.
-Daca este inchis la culoare (ca ala de motor) clar nu a fost schimbat la prima revizie si din aceasta cauza "pica" cutiile.
-Daca se constata ca se inchide la culoare se inlocuieste.
-Cei mai tipicari schimba uleiul la 10,000 30,000 si pe urma la intervale de 60,000km sau cind se inchide la culoare.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 09 Mai, 2007 11:50 am, modificat de 2 ori în total
Am cautat in hirtiile pe care le am eu de la masina si acelasi lucru am gasit in "Wartungsplan" la a doua revizie a fost schimbat si pe urma numai verificat! Deci clar se schimba uleiul !
Am ridicat putin masina pe cric si am verificat nivelul, bun dar culoarea era putin schimbata, nu era perfect transparent (rosiatic) batea in maro. Ca sa fiu eu sigur am cumparat Castrol 75W90 3l ca sa mai am de completat si la treaba.
Se schimba foarte usor jos, avem buson de scurgere, pe laterala cel de nivel si il turnam pe sus pe la furtunul cu dop negru care este pentru aerisire. Intra 2,2l si se toarna pina da pe afara la busonul lateral.
Se cumpara 1m de furtun se conecteaza pe cel negru de sus si pe urma la bidon. Bidonul se fixeaza pe parbriz, sustinut de stergator. Ca sa curga mai repede se taie potin bidonul pe fund ca sa traga aer. Al doilea bidon numai se infileteaza in capacul primului ca sa nu mai chinuim furtunul sa intre in gura. Furtunul cumparat trebuie sa fie mai mic in diametru, el se incalzeste usor si ii marim putin diametrul cu un cleste de sigurante. Astfel il montam mai usor.
Busonul de scurgere are un magnet pentru a aduna pilitura.
Aveti grija ca pute ca dracu uleiul asta si mai este si toxic. Eu nu am folosit manusi si imi pare rau acum. Iti vine sa versi nu alta, si acum dupa 2 zile am in git putoarea aia.
Am discutat si cu cei din bransa si au confirmat si ei ca el se inlocuieste chiar daca nu este mentionat in TIS.
-Primul ulei este cel de rodaj.
-Uleiul trebuie sa fie perfect limpede.
-Daca este inchis la culoare (ca ala de motor) clar nu a fost schimbat la prima revizie si din aceasta cauza "pica" cutiile.
-Daca se constata ca se inchide la culoare se inlocuieste.
-Cei mai tipicari schimba uleiul la 10,000 30,000 si pe urma la intervale de 60,000km sau cind se inchide la culoare.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 09 Mai, 2007 11:50 am, modificat de 2 ori în total
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Si vreau sa te mai intreb ceva acum referitor la schimbatorul de viteze. Deci, in viteze intra perfect nu caraie nu face nimica dar greut e mai dur , trebuie sa bagi ceva forta in maneta ca sa schimbi . Eu sunt obisnuit cu schimbatorul de la renault care era super usor si scurt. La fel e si la voi? Am mai vorbit cu cineva care avea o Corsa si imi spunea ca e la fel. Aaa la fel era si la Suzuki Wagon. Va rog spuneti-mi la fel e si la voi?
Da, asa este la Opel Agila nu imi place schimbatorul, am condus si altele, am vorbit si cu altii toate sunt la fel.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mar 20 Nov, 2007 4:49 pm
- iongabriel
- *
- 26 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Agila 2001
iongabriel
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
dupa cum ziceam sunt posesorul unui opel agila de putin timp,aprox 2 luni,si abia acum incep sa pun la punct cat de cat masina.in legatura cu schimb ulei cutie dupa parerea mea ar trebui schimbat indiferent de ce scrie prin cartea service sau alte pareri..spre ex eu ,si dupa ce am citit mai sus si din cauza ca intra oarecum greu in marche_arriere(?) am fost sa fac schimbul si..surpriza: ulei nu prea aveam in cutie .cred ca 1/2 l si mai era si super murdar cu depuneri super nasoale.eu am optat pt mobil 75w90...si se cunoaste,a disparut si un zgomot usor care aparea cand ridicam ambreiajul la ralanti..deci e bine sa verificati!! o zi buna ...si Craciun fericit fratilor!!!
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
iongabriel a scris:in legatura cu schimb ulei cutie dupa parerea mea ar trebui schimbat indiferent de ce scrie prin cartea service sau alte pareri..
Buna baieti, trebuie sa va anunt ca sunt nou pe forum, mai bine zis nou pe orice forum dar sper sa ma descurc. Vreau sa va spun ca sunt posesor de Agila din Aprilie 2006. Masina e de 2004 si a avut 49500km la cumparare. Acum are 60000 Din pacate am patit-o ca toti necunoscatorii: am mers fara ulei la cutie. Am avut o scurgere nu stiu cum si am mers vreo 200km fara ulei(doar vreo 200g a mai avut) Facea un zgomot infernal(adica se auzea scartait de metal) cand am ajuns cu ea la service si mi s-a spus ce am patit. Am pus ulei acum e cat de cat ok. Totusi am observat ca de la o vreme intra mai greu in viteza.Acuma poate e si disperarea mea.Totusi de atunci am facut 1500km(cu ulei ).Am tot cautat la schroturi sa cumpar o cutie sa o inlocuiesc pe asta insa nu prea gasesc. Am gasit totusi la Pitesti. Problema e ca mi se cer niste date despre anumite elemente ale masinii care habar nu am ce sunt si unde se afla . Poate ma ajuta cineva cu niste documente si indicatii a ce se afla sub capota care sunt elementele si cum se numesc. . Rusinos pt un baiat dar va rog sa ma intelegeti e prima mea masina .
Acum o sa mai merg cu ea asa cum e si cand va crapa va trebui sa las masina in garaj dc nu gasesc o cutie de schimb. Aveti idee se pot schimba piesele din ea? Unde se gasesc. Dc ma puteti ajuta va rog frumos...
Tot respectul pt cunostintele despre Agila. O sa incerc si eu sa ma documentez mai mult pe viitor. Poate ma ajutati voi in acest sens.
Sarbatori Fericite si numai bine.
Cristi
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Inca o trimitere interesanta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10658
Cutia pe Agila 1.0 cred ca este F12. Am sa studiez si va pun si poze.
Cristi imi pare rau ca asa ai dat de noi, cautind o cutie...
Citeste TOT ce s-a scris la Agila si Corsa ca sa nu ai si alte probleme pe viitor.
Cutie second poti gasi dar nu stii starea ei...daca este si ea belita...poate baietii au schimbat uleiul si in felul asta crezi ca este ok...
Mai bine o demontezi si vezi cite repere ai de schimbat. Furnizorul meu are preturi bune dar se pare ca si unul din TM are la fel. Vorbeste cu szilid citeste aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11180 , a gasit preturi reale.
Asa este ! Vezi aici poze si explicatii :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10948
La Spalare motor am sa continui cu poze ca sa vezi si timoneria cu cabluri ca sa stii care este.
De acum am sa "ramin" mai mult la sectiunea asta ca vad ca ne inmultim...si problemele la fel !
Dan
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10658
Cutia pe Agila 1.0 cred ca este F12. Am sa studiez si va pun si poze.
Cristi imi pare rau ca asa ai dat de noi, cautind o cutie...
Citeste TOT ce s-a scris la Agila si Corsa ca sa nu ai si alte probleme pe viitor.
Cutie second poti gasi dar nu stii starea ei...daca este si ea belita...poate baietii au schimbat uleiul si in felul asta crezi ca este ok...
Mai bine o demontezi si vezi cite repere ai de schimbat. Furnizorul meu are preturi bune dar se pare ca si unul din TM are la fel. Vorbeste cu szilid citeste aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11180 , a gasit preturi reale.
Ce mi-au spsu sa verific este unde e plasat electromotorul(sa fie in spatele cutiei), cablul de ambreaj sa fie sus si timoniera sus legata cu cabluri? Oricum eu nu ma pricep deloc la masii deci pt mine e SF.
Asa este ! Vezi aici poze si explicatii :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10948
La Spalare motor am sa continui cu poze ca sa vezi si timoneria cu cabluri ca sa stii care este.
De acum am sa "ramin" mai mult la sectiunea asta ca vad ca ne inmultim...si problemele la fel !
Dan
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cutie second poti gasi dar nu stii starea ei...daca este si ea belita...[/color]
Dan, multumesc mult pt raspunsul la email cat si pe forum. Din cate am citit se pare ca cutia de viteze pt Agila de 1l este F12. Acum intrebarea fireasca: este valabila pt toate Agilele indiferent de an? Motorul meu este Z10XEP iar ce am vazut pana acum majoritatea au Z10XE. Nu stiu care este totusi diferenta.
O sa mai merg cu masinutza asa pana dupa sarbatori(dc ma tine atat) si apoi voi merge undeva la un service sa imi desfaca cutia sa vedem ce e inauntru. Piese gasesc la orice service sau doar la reprezentanta Opel? Am sunat la reprezentanta pt o cutie noua. Nu va spun cat mi-a cerut! Aproape valoarea masini .Una second am gasit doar in Pitesti. Insa nu stiu dc se potriveste, dc e buna(cica astia dau garantie si costul cutiei este aprox 300Eur). Nu stiu, o serie a cutiei se vede undeva pe ea? Eu m-am tot uitat si n-am gasit nimic. De unde pot afla dc tipul cutiei respective este chiar cutia ce am eu nevoie avand in vedere si diferenta intre tipul de motor? Ce sa mai zis: sunt cam disperat si astept clipa groaznica in care va ceda cutia... .
Inca o data multumesc de ajutor.
Cristi
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Drept sa va spun am facut cam 3500 de km de cand am avut probleme cu cutia si vad ca deocamdata masina merge. Totusi am sa incerc probabi luna viitoare sa o desfac sa vad ce inauntru, bine o sa o duc la un profesionist care se ocupa doar de cutii de viteze, si vedem atunci. Dc trebuie ceva schimbat voi schimba si basta. Am gasit in TM un furnizor de piese care este super ok la preturi. Pt cei din Timisoara va pot recomanda. Am observat la o alta Agila care nu avusese probleme cu cutia pana acum cam aceleasi simptome ca la a mea cu dif ca nu vajiie. Insa in unele viteze cred ca intra mai greu decat la mine. Banuiesc ca e ceva general la cutiile de viteze de Agila dupa cum am vazut si mesajele voastre...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca nu intra usor in viteze poate fi de la timonerie si schimbator vezi aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12025
La mine merge super si de asta nu am desfacut mai mult....totusi este un punct de plecare si sper de ajutor.
Problema majora este uzura care apare la mecanismele de plastic negresate. Deci se curata si se greseaza ! In compartimentul motor pui mina pe articulatii si vezi daca au joc. Este foarte posibil sa intre greu in viteze nu datorita sincroanelor ci mai degraba a timoneriei care are joc mare.
Vaselina folosita este de doua feluri :
La schimbator (interior) numai pentru plastic preferabil cea din poza silicon+teflon.
La cutie (sub capota) cea de lant motociclete.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12025
La mine merge super si de asta nu am desfacut mai mult....totusi este un punct de plecare si sper de ajutor.
Problema majora este uzura care apare la mecanismele de plastic negresate. Deci se curata si se greseaza ! In compartimentul motor pui mina pe articulatii si vezi daca au joc. Este foarte posibil sa intre greu in viteze nu datorita sincroanelor ci mai degraba a timoneriei care are joc mare.
Vaselina folosita este de doua feluri :
La schimbator (interior) numai pentru plastic preferabil cea din poza silicon+teflon.
La cutie (sub capota) cea de lant motociclete.
samir
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat