Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • frriulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut! am si eu o problema la un astra g motor 2000 disel din 2000...in timpul mersului se aprinde avarie motor , becul si ii ia din putere..imediat ce o accelerez dispare si revine puterea! am fost la tester si mi.a spus k este de la pompa de vaccum sau electrovalvele..am schimbat toate trei electrovalvele ..s.a mai inbunatatit mersul dar pe la 3000rot se aprinde iar si ramane asa dar toat am putere si se duce pana la 190. am desfacut pompa de vaccum ..i.am schimbat garniturile din ea i.am dat cu glaschet ..cred k se face vid...dar tot se aprinde!Neutral
am spus k este de al admisie k este murdara...am dat.o jos si am curatat.o impreuna cu egr.ul....degeaba! N styu ce sa.i mai fac! daca aveti idee ce ar putea fii ..va rog sa.mi spune.ti si mie! multumesc:*
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Verifica foarte atent (!) furtunasele de vacuum. Mai verifica ca membrana EGR-ului sa fie etansa: EGR-ul trebuie sa tina presiunea cand tragi aer prin stutzul lui.
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Poti afla mai multe despre acel martor " check engine" in topicul dedicat : https://www.clubopel.com/vie...=1887&start=0
Off- topic: nu mai folosi prescurtari ca pe sit- urile de socializare, e una din regulile de baza ale postarii ( conform regulamentului) pe CO.
Numai bine!
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Verifica toate furtunele de vacuum ce fac legatura intre fiecare electrovalva, verifica toate imbinarile de cauciuc sa nu fie imbatranite si sa piarda vacuum, vezi daca EGR tine vacuum cu limba, apoi mai verifica valva weastgate de la turbina, si valva ce actioneaza voletii din admisie sa nu fie fisurata membrana la vre-o una din ele, spor la treaba
  • frriulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am verificat furtunasele cat si egr-ul..sunt oky! electrovalvele le.am schimbat pe toate 3 ..ma gandesc sa nu fie de la debimetru Sad Sad ..voi ce spune.ti ar putea fii asta ?
  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da, poate fi si de la debitmetru.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si poate fi si de la senzorul de turatie (crankshaft)...
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca vrei poti sa faci un test cu mufa de la debitmetru scoasa sa vezi daca are vre-un efect sau nu, daca merge mai bine atunci asta e, dar daca merge la fel sau mai rau inseamna ca nu este de la el e problema, sau pe un tester poti sa vezi ce valori indica
  • frriulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am sa verific si debimetrul...sa vad cum face! Sad ideea este k abia dupa 120km/h ramane aprins ..dar masina trage incontinuare...si pana la 120 se aprinde la anumite turatii ..sa sty k ar putea fii senzorul de la turatie! Shocked am sa.l verific si pe ala. ms!
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pai in principiu, la senzorul de turatie nu prea ai ce sa verifici simplu...
mie imi face masina la fel, si am citit eroare cu op-com, l-am schimbat si merge brici.
  • frriulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am verificat debimetru..este oky! adica...i.am scos mufa si am mers cu ea ...n avea putere deloc...cand l.am alimentat iar..si.a revenit..deci n este de la el! ce am observat ...pe furtunasele de vaccum care duc la electrovalve..erau pline de ulei din pompa de vaccum Shocked ..cred k n este normal?....am facut eu epurator sa colectez uleiul, sper sa mearga...si sigur este de la pompa!
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
pe furtune nu trebuia sa fie ulei.o sa iti distruga electrovalvele.acelasi lucru l-am patit si eu.pompa vacuum schimbata+ furtune+electrovalve.insa la fel patesc si acum.lipsa de putere uneori cand merg la drum intins.daca o las pe liber si o accelerez urca decat pana la 3000.iar despre debitmetru si senzorul de turatie.eu le-am schimbat pe amandoua si tot la fel imi face.dzeu cu mila!
  • frriulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
si ce este de facut? ce putem face?
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
daca spui ca ai schimbat electrovalvele fa un efort si ia alta pompa de vacuum.risti sa le strici si pe acestea care le-ai pus.daca a inceput sa o ia pe ulei numai ai ce sa ii faci.iar de restu nu stiu ce sa spun.toti vorbesc de pierderi de vacuum,debitmetru, senzorul dupa galeria de admisie si tot asa.insa ma gandesc cu stupoare sa nu fie ceva de la calculatorul pompei de injectie
  • frriulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
se vede clar ca este de la pompa ..imi da ulei pe langa ea..cred k este de la garniturii...o sa o schimb si pe asta si sper sa mearga
Sad la testarr asta imi iese..pompa de vacum..sper sa fie asta..
ms
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ce rezolvare ai gasit la problema ta cu ulei in furtunele de vacuum/ai schimbat pompa sau nu era de acolo.am un amic si tot asa a gasit ulei pe furtunase si ne intrebam de cauze.spor.
  • pakulica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut am un opel din 2000 motor 2000 diesel mi se aprinde decul galben din bord adica defectiune la motor....am fost la service si miau zis ca e de la egr am cumparat unul nou lam pus si tot asa imi arata si scade puterea motorului merge inecata....si can o accelerez si in sarcina imii scoate fum alb......ce ar fi dus la ea? multii miau zis ca e pompa de injectie:(
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la test si spune-ne ce erori gasesti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR