Dum 11 Mar, 2012 12:20 am
La un electrician bun ,,se verifica trasele de masa(GND)din interiorul ECU .tu ai atins carcasa ECU\\(care se presupune ca este de asemenea conectata la GND-ul circuitului intern) de plusul bateriei,atunci circuitul electric,sa inchis,de la plusul bateriei(carcasa ECU)spre,conectorii ECU care sunt legati la minusul bateriei prin instalatia electrica.Ai sanse de 70% sa descoperi decit o simpla intrerupere de cablaj ,pe traseul de GND in interiorul ECU asta avind in vedere ca majoritatea senzorilor de pe motor sunt independenti ne avind conexiuni la masa prin care sa se fi propagat arcul electric ,restul de 30% sanse ,se refera tocmai la posibilitatea inchiderii circuitului prin alte componente de pe instalatie care au conexiuni la masa si se inchid prin componentele electronice ale ECU.eu am intilnit de foarte multe ori probleme de genul asta si rare ori am gasit altceva in afara de cablaj intrerupt ....dar trebuie cautat foarte atent,sper sa scapi usor,Bafta