Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dilema! Principalul vinovat! Astra G 1.6 16V 2001, 74 kv. Dupa un drum la Bucuresti si alimentari cu benzina nu dau numele companiei.......acum porneste lung. acum k varianta am urmatoarele: ori ii dau la cheie mai lung si porneste ori ii dau o cheie mai scurta si dupa o pornesc.
Pe autobanda s-a aprins si becul cu motoras. Schimbat bujii, schimbat benzina, dus la tester(testerul nu a aratat nimic, eroarea probabil nu a mai aparut si s-a sters), verificat chip cheie-ok.
Sugestii, pareri ceva??? Ar putea fi amperajul bateriei..sau mai stiu eu "omuleti verzi" ca deja ma irita situatia!
Multumesc anticipat
Victor Very Happy
Skip ads

  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De ce sa nu dai nume, doar suntem intr-o tara libera, cel putin sa nu patim si noi la fel.
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Florin M a scris:De ce sa nu dai nume, doar suntem intr-o tara libera, cel putin sa nu patim si noi la fel.

BENZINA EFIX!
Topicul era de fapt altul! Ceva idei???
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si cand ii dai cheie, pana o ia motorul din loc, face un sunet diferit de cel pe care il facea inainte?
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
jE a scris:si cand ii dai cheie, pana o ia motorul din loc, face un sunet diferit de cel pe care il facea inainte?


Nu! In rest masina trage de rupe asfaltul sub ea...chiar nu-mi dau seama ce ar putea fi!!Nu se aude nimic altceva decat ca ii dau mai lung un pic si parca oscileaza aproape invizibil relantiul...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu in rest, atunci cand ii dai cheie
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu ca as fi mare cunoscator...dar asa ceva posibil..si spun posibil...sa fie si de la un egr care incepe sa faca fite...nu te speria prea tare, s-ar putea sa nu am dreptate dar ia in considerare si asta...
din cele patite de mine asta se poate rezolva simplu..o curatare de egr....un spray, 2 suruburi...si voila!
mai poate fi vorba si de un throttle body care se curata aproape la fel de simplu...
aici am pus doar lucrurile simple, fara sa fac referire la aprindere (bujii cel mai probabil)..
daca e vorba de martorul MIL (malfunction indicator lamp) aici se pare ca el are obiceiul sa se stinga dupa cateva porniri in regim normal. eu l-am ignorat multa vreme pentru ca mi se cam stingea dupa 2 zile..dar totusi nu strica sa te duci sa citesti eroarea atunci cand e aprins becul
daca am spus prea multe tampenii rig admin sa le editeze corespunzator!
later edit...cumva la rece se manifesta mai pregnant si la motor cald nu se mai simte aproape nimic? da un search cu MIL si vei fi surprins cate afli@
stai numai un pic ca imediat intervine maestrul Cuciureanu si sa stii ca omul stie ce spune!...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca masina sa porneasca in primul rind trebuie sa vrea ECU. ECU vrea daca IMO ii spune ca este ok cheia si daca primeste semnal de la senzorii de crankshaft si camshaft.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11850
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11850
Asta asa...spus in mare....

Pe urma intervin altele, aer, benzina, scinteie.

Aer - throttle body mizerabil si nu poate trage aer mai ales la ralanti datorita crustei care obtureaza....sau EGR blocat deschis si atunci amestecul nu are destul oxigen....sau filtru aer imbicsit....sau debitmetru murdar.

Benzina - filtre imbicsite, injectoare vai de steaua lor, comanda injectoare proasta, debit insuficient de la pompa, regulator presiune combustibil

Scinteie - Bujii slabe/vechi sau altele decit cele recomandate de producator (deci nu de vinzatorul atotstiutor)...sau bobina inductie....sau ECU.

Ai scris ca "parca oscileaza aproape invizibil relantiul..." . Nu cumva variaza turatia si la alte nivele ? Curata throttle body ca dupa simptome asta este. Nu ar fi rau si EGR.
Citeste si ai sa vezi ca mai mult ca sigur asta este :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827
Fa ce au facut si altii, pune mina pe scule si aparat foto ! Asteptam rezultatele ! Grija ca "mesterii" din service sunt pe linga tareeee, citeste si ai sa vezi ca asa este. Prea multe nu iti pot spune aici, nu vreau sa citeasca si ei Evil or Very Mad si asa am scris destule si citeodata imi pare rau....dar ma consolez cu gindul ca am ajutat niste colegi.
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verificat si chip-ul din cheie! OK! Acum ma bate gandul sa incerc sa-i schimb filtrul de benzina si sa verific amperajul bateriei! Mi-a facut figuri odata cand pur si simplu n-a mai avut curent! I-am dat un sut scurt si a pornit intr-un metru!
Daca nu! Ciocanu! Ala de 3 kile!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Posibil EGR-ul
  • Pyroman
  • **
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Problema tind sa cred ca este de la alimentare din moment ce spui ca daca dai o cheie scurta si dupa aia porneste perfect. Parerea mea este ca pompa de benzina (din cate stiu eu se gaseste in rezervor) are garnitura aia care in mod normal nu lasa benzina sa se intoarca pe conducta cand e motorul oprit este ciupita. Presupun ca ti se intampla mai ales cand vrei sa pleci dimineata dupa ce a stat mult oprit motorul.
  • derisbogdan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare!!!
Am un opel astra clasic din 2002 motor 1.6, 82CP si de la un moment dat nu se mai inchide la pornire becul cu cheita pe el.
Dupa ce pornesc la citeva secunde se inchide.Interesant este ca cu cit este motorul mai rece porneste fara nici o problema.Daca merg citiva km si opresc cind dau sa o pornesc din nou nu porneste din prima incercare. Trebuie neaparat sa mai incerc o data iar dupa ce porneste merge fara nici o problema. Am fost cu ea la tester si nimic.Stie cineva care ar putea fi problema?
  • largsil

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si a mea porneste greu Sad (diesel)
dc o las cateva secunde si-i dau cheie porneste,,,
azi am fost la tester...si cica s-ar putea sa fie regulatorul de presiune Confused asa mi-au zis la reprezentanta
  • clasicu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
derisbogdan, ce benzina ii pui? si eu aveam aceeasi problema pana cand am inceput sa folosesc OMV 100, dupa care totul e ok( astra classic 1.6, 16v)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR