mstrain
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am o intrebare - am o Insignia 2011 4x4 diesel 160 cp 8000 km, doresc sa stiu daca se poate tuna pentru cresterea puterii - am gasit cateva site-uri si in UK, D, dar in RO nu. Pe de alta parte, o asemenea practica nu afecteaza garantia masinii? In plus, se poate upgrada navigatia de la cd500 la ceva mai nou?
Multumesc pentru ajutor.
Multumesc pentru ajutor.
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
mstrain
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pai nu o sa fie nimeni de acord de la Opel cu aceasta modificare atat timp cat masina este in garantie! Defapt ar fi, pentru ca dupa o sa pierdeti garantia si scapa ei de o cheltuiala in caz de ceva, si plus de asta ei ofera garantia pe ce ofera masina cand iese din fabrica nu pe ce modificam noi dupa ce o cumparam, mai ales ca orice tip de tunnig la motor implica schimbarea paremetrilor lui de functionare normali!
mstrain
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Se mapeaza si Insignia diesel in RO, de fapt cred ca suntem a doua tara unde s-a remapat. Problema vine ca operatiunea este complicata si implica demontarea ECU motor si citirea/scrierea pe banc.
In cazul in care masina este in garantie si are ceva probleme pe partea de ECU motor, reprezentantele vor vedea ca s-a umblat acolo, insa la o verificare sumara nu se va depista acest lucru.
In cazul in care masina este in garantie si are ceva probleme pe partea de ECU motor, reprezentantele vor vedea ca s-a umblat acolo, insa la o verificare sumara nu se va depista acest lucru.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@mstrain
poti incerca cerca asta si nu iti afectezi nici garantia,, cand mergi in service il dai jos
poti incerca cerca asta si nu iti afectezi nici garantia,, cand mergi in service il dai jos
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Chiar interesant acest chip-tunning insa daca exista vreun coleg de pe forum care si-a montat pe masina sa ne furnizeze niste pareri,pe site-ul lor nu sunt pareri decat de multumire.Chiar merge asa de bine?Nu exista pareri contra?
Ca pret este chiar ok.In cazul meu pentru 690 ron creste puterea motorului cu 27% si a cuplului cu 23%,iar pentru 1090 ron creste puterea motorului cu 31% si a cuplului cu 29%.
Chiar nu are influenta negativa asupra duratei de viata a motorului si a componentelor acestuia?
@licio85,
Tu ti-ai monta un astfel de chip?
Ca pret este chiar ok.In cazul meu pentru 690 ron creste puterea motorului cu 27% si a cuplului cu 23%,iar pentru 1090 ron creste puterea motorului cu 31% si a cuplului cu 29%.
Chiar nu are influenta negativa asupra duratei de viata a motorului si a componentelor acestuia?
@licio85,
Tu ti-ai monta un astfel de chip?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
AlexMihai
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@gyzmo & @AlexMihai
nu mi-am pus inca dar colegul @RaduRek si-a montat pe astra j cel de 1,7 si 125cp din discutiile cu el, a zis ca este multumit si recomanda, plus ca italieni in marea majoritate folosc acest chip si ei il recomanda in locul Remapari
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88009
nu mi-am pus inca dar colegul @RaduRek si-a montat pe astra j cel de 1,7 si 125cp din discutiile cu el, a zis ca este multumit si recomanda, plus ca italieni in marea majoritate folosc acest chip si ei il recomanda in locul Remapari
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88009
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
O sa-mi pun doua ! Sa vezi atunci ce herghelie.... Sincer si eu mi-as dori la cei 130 CP de pe Insignia mea mai multi cai,dar m-as gandi de doua ori la oferte din astea. Mie imi seamana a Teleshopping ! Cado,grande cado !
Mai trebuie sa-ti spuna ca doar primul cal putere te costa atat,restul sunt CADO
Ultima modificare făcută de sebastian_dorca la Dum 01 Apr, 2012 8:17 pm
Mai trebuie sa-ti spuna ca doar primul cal putere te costa atat,restul sunt CADO
Ultima modificare făcută de sebastian_dorca la Dum 01 Apr, 2012 8:17 pm
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cu acea cutiuta ce contine nenumarati cai putere nu faceti altceva decat sa amagiti motorul.
Ideea de baza e sa pacaleasca anumiti senzori scopul fiind ca ECU motor sa dea mai mult combustibil, de aici si senzatia ca ”trage mai bine”. Nu se tine cont de presiunea din turbina, de EGR, de lambda, de nimic.
Ideea de baza e sa pacaleasca anumiti senzori scopul fiind ca ECU motor sa dea mai mult combustibil, de aici si senzatia ca ”trage mai bine”. Nu se tine cont de presiunea din turbina, de EGR, de lambda, de nimic.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru impatimiti sunt disponibile 3 variante:
1 - Pana in 2010 se face direct pe mufa - problema vine ca in RO nu prea se gaseste scula de suporta asa ceva.
2 - Dupa 2010 dar si la cele mai vechi solutia cu desfacere ECU + JTAG boot mode - e destul de complicata, cred ca momentan se poate face doar la 2 colegi de forum sin CT si PH.
3 - Asteptati pana exista variante mai elegante direct pe mufa.
Pretul pentru asa operatiune cred ca se invarte intre 200-500 E in functie de tuner, solutie, cerinte, munca, insa chiar daca e mai scump, categoric reprezinta o alegere potrivita comparativ cu PowerBox.
1 - Pana in 2010 se face direct pe mufa - problema vine ca in RO nu prea se gaseste scula de suporta asa ceva.
2 - Dupa 2010 dar si la cele mai vechi solutia cu desfacere ECU + JTAG boot mode - e destul de complicata, cred ca momentan se poate face doar la 2 colegi de forum sin CT si PH.
3 - Asteptati pana exista variante mai elegante direct pe mufa.
Pretul pentru asa operatiune cred ca se invarte intre 200-500 E in functie de tuner, solutie, cerinte, munca, insa chiar daca e mai scump, categoric reprezinta o alegere potrivita comparativ cu PowerBox.