pepsivlad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
Saluatare,
Sunt posesorul unui Opel Frontera B , 2.2DTI , si am urmatoarele probleme :
a) Nu am mai pornit masina de pe la mijlocul lui Ianuarie, iar saptamana asta am vrut sa o pornesc ( sa mai ma plimb si eu un pic cu ea , sa ii mai incarc bateria, etc. , etc... ), insa surpriza . Masina nu porneste neam.
Aceiasi problema am mai avuto de 2 ori :
1) prima data am chemat un mecanic, care a reusit sa o porneasca, concluzia lui : s-a dezamorsat motorul ( am avut noroc ca eram in Iasi, adica acasa ) . Mentionez ca seara am venit cu masina acasa , si dimineata nu a mai pornit.
2) a doua oara, nu am mai fost asa de norocos, nu eram acasa , eram in Botosani ( nu doresc la nimeni sa se stice masina in acest oras, si nici nu recomand sa o repare in acest oras, mai bine o iei pe platforma si o duci in alta parte), Am venit cu masina seara acasa, si dimineata nu am mai vrut sa porneasca neam. Am sunat mecanicul care a pornit-o prima data, si mi-a zis ce trebuie sa ii fac ( sa desfac piulitele de la injectoare , sa ii dau la automat pana vine motorina continu , si in timpul acesta sa obtures admisia de aer cu mana , la EGR , iar dupa aceea sa strans piulitele inapoi la injectoare , sa ii dau cheie ca pleaca ), am facut , insa tot nu a pornit. Am traso la sufa, si nimic. Am dus-o la un service , si mi-a zis ca e pompa de injectie. Am scos-o , am trimi-so la reparat ( cica era calculatorul dus ) m-ia venit pompa , am montat-o , si amers pana acuma in ianuarie
Acuma, dupa ce a stat o luna jumatate nepornita, am aceiasi " vesnica " problema. Masina nu porneste . Se manifesta la fel, insa cu o mica diferenta : cand desfac piulitele la injectoare , nu vine motorina deloc ( inainte tot ajunca ceva motorina, insa mecanicul zicea ca nu are putere destula sa descida supapele la injectoare )
Ce ar putea fi ? ..
- sa fi cazut iar pompa de injectie ?, a fost reparata undeva in august anul trecut .
- sa fie ingetata motorina? ( inainte sa o parchez i-am facut plinul , gresala mea a fost ca am alimentat de la Luck Oil si nu -am pus nimic aditivi ), insa totusi de o saptamana si ceva afara sunt temperaturi pozitive.
- sa se fi dezamoarsat iar motorul ?
Mentionez ca are o improvizatie la furtumasele de retur , si anume : furtumul de la retur, care colecteaza da la cele 4 injectoare , nu se duce unde ar trebui sa se duca , ci se duce undeva intr-un teu " artizanal cred",cel putin asa a zis un mecanic, pe turul pompei de injectie , iar acolo unde trebuia sa intre el , are un furtumas obturat cu un surub si colier. Nu stiu care, si de ce a afacut chestia asta ( probabil primul proprietar ), insa eu unul nu am schimbat aceste furtumase, pentru ca asa a functionat de cand am achizitionat masina, respectiv aprilie 2011.
La sfarsitul saptamanii ma intorc acasa la Iasi, poate reusesc sa dau de mecanicul care a pornit-o prima data,si poate reusesc sa o pornesc, insa asi dori si o parere a voastra, poate v-ati mai intalnit cu asemenea probleme.
b) Se aprinde becul galben " Cech Engine " , din cand in cand si pierd din puterea motorului . Daca o las sa mearva in turatie constanta 2000 rot/min , 3-5 minute isi revine , sau daca merg cu masina turata peste 3500 , nu se aprinde becul. Pe tester a zis ceva de EGR . Se poate curata EGR-ul? sau trebuie schimbat?
c) Becul cu semnul exlamarii ( ala de la frana de mana ) nu se mai stange. Ce ar putea Fi?
d) Becul de la ABS , sta mai mult apins decat stans , insa se si stinge , si atunci functioneaza ABS-ul. Pe tester a zis mecanicul respectiv ca sunt ceva probleme, cu calculatorul de ABS , insa mecanul respectiv era la sfarsit de program si era si beat:), asa ca nu prea am incredere in el.
V-a multumsc.
Sunt posesorul unui Opel Frontera B , 2.2DTI , si am urmatoarele probleme :
a) Nu am mai pornit masina de pe la mijlocul lui Ianuarie, iar saptamana asta am vrut sa o pornesc ( sa mai ma plimb si eu un pic cu ea , sa ii mai incarc bateria, etc. , etc... ), insa surpriza . Masina nu porneste neam.
Aceiasi problema am mai avuto de 2 ori :
1) prima data am chemat un mecanic, care a reusit sa o porneasca, concluzia lui : s-a dezamorsat motorul ( am avut noroc ca eram in Iasi, adica acasa ) . Mentionez ca seara am venit cu masina acasa , si dimineata nu a mai pornit.
2) a doua oara, nu am mai fost asa de norocos, nu eram acasa , eram in Botosani ( nu doresc la nimeni sa se stice masina in acest oras, si nici nu recomand sa o repare in acest oras, mai bine o iei pe platforma si o duci in alta parte), Am venit cu masina seara acasa, si dimineata nu am mai vrut sa porneasca neam. Am sunat mecanicul care a pornit-o prima data, si mi-a zis ce trebuie sa ii fac ( sa desfac piulitele de la injectoare , sa ii dau la automat pana vine motorina continu , si in timpul acesta sa obtures admisia de aer cu mana , la EGR , iar dupa aceea sa strans piulitele inapoi la injectoare , sa ii dau cheie ca pleaca ), am facut , insa tot nu a pornit. Am traso la sufa, si nimic. Am dus-o la un service , si mi-a zis ca e pompa de injectie. Am scos-o , am trimi-so la reparat ( cica era calculatorul dus ) m-ia venit pompa , am montat-o , si amers pana acuma in ianuarie
Acuma, dupa ce a stat o luna jumatate nepornita, am aceiasi " vesnica " problema. Masina nu porneste . Se manifesta la fel, insa cu o mica diferenta : cand desfac piulitele la injectoare , nu vine motorina deloc ( inainte tot ajunca ceva motorina, insa mecanicul zicea ca nu are putere destula sa descida supapele la injectoare )
Ce ar putea fi ? ..
- sa fi cazut iar pompa de injectie ?, a fost reparata undeva in august anul trecut .
- sa fie ingetata motorina? ( inainte sa o parchez i-am facut plinul , gresala mea a fost ca am alimentat de la Luck Oil si nu -am pus nimic aditivi ), insa totusi de o saptamana si ceva afara sunt temperaturi pozitive.
- sa se fi dezamoarsat iar motorul ?
Mentionez ca are o improvizatie la furtumasele de retur , si anume : furtumul de la retur, care colecteaza da la cele 4 injectoare , nu se duce unde ar trebui sa se duca , ci se duce undeva intr-un teu " artizanal cred",cel putin asa a zis un mecanic, pe turul pompei de injectie , iar acolo unde trebuia sa intre el , are un furtumas obturat cu un surub si colier. Nu stiu care, si de ce a afacut chestia asta ( probabil primul proprietar ), insa eu unul nu am schimbat aceste furtumase, pentru ca asa a functionat de cand am achizitionat masina, respectiv aprilie 2011.
La sfarsitul saptamanii ma intorc acasa la Iasi, poate reusesc sa dau de mecanicul care a pornit-o prima data,si poate reusesc sa o pornesc, insa asi dori si o parere a voastra, poate v-ati mai intalnit cu asemenea probleme.
b) Se aprinde becul galben " Cech Engine " , din cand in cand si pierd din puterea motorului . Daca o las sa mearva in turatie constanta 2000 rot/min , 3-5 minute isi revine , sau daca merg cu masina turata peste 3500 , nu se aprinde becul. Pe tester a zis ceva de EGR . Se poate curata EGR-ul? sau trebuie schimbat?
c) Becul cu semnul exlamarii ( ala de la frana de mana ) nu se mai stange. Ce ar putea Fi?
d) Becul de la ABS , sta mai mult apins decat stans , insa se si stinge , si atunci functioneaza ABS-ul. Pe tester a zis mecanicul respectiv ca sunt ceva probleme, cu calculatorul de ABS , insa mecanul respectiv era la sfarsit de program si era si beat:), asa ca nu prea am incredere in el.
V-a multumsc.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Mai intai trebuie eliminate toate improvizatiile. Faptul ca are modificari inseamna ca ceva probleme de alimentare a mai avut.
EGR-ul se poate curata.
Posibil contactul de la frana de mana.
Becul ABS se mai poate aprinde si din cauza bateriei (slaba). Trebuie vazut daca cu o alta baterie (buna) se mai manifesta.
Bafta.
EGR-ul se poate curata.
Posibil contactul de la frana de mana.
Becul ABS se mai poate aprinde si din cauza bateriei (slaba). Trebuie vazut daca cu o alta baterie (buna) se mai manifesta.
Bafta.
- deleted-66268
- *
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
Sunt din Iasi si am si eu o Frontera B. Am avut si eu probleme cu amorsarea.
Daca vrei ne putem intalni poate ii dam de cap.
Nu desfa nici o piulita de la injector si da la automat ca nu o sa-ti porneasca neam. Si nici impinsa nu o sa-ti porneasca.
Fa rost de o pompa de unflat roti electrica (sau normala in cel mai rau caz) si suna-ma (editat).
Daca-i dam de cap, te costa o doza de cola deranjul )))
Daca vrei ne putem intalni poate ii dam de cap.
Nu desfa nici o piulita de la injector si da la automat ca nu o sa-ti porneasca neam. Si nici impinsa nu o sa-ti porneasca.
Fa rost de o pompa de unflat roti electrica (sau normala in cel mai rau caz) si suna-ma (editat).
Daca-i dam de cap, te costa o doza de cola deranjul )))
pepsivlad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
- radu_moto14
- **
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
Asa este nu are pompa de alimentare electrica, este mecanica si e inglobata in pompa de injectie;
Parerea mea ar fi sa-l suni pe domnul andy_ciprian e din Pascani jud Iasi, el se ocupa cu reparatiile pompelor de injectie si e super doxat omul in problemele care tin de alimentare, electronica, mecanica etc si e un baiat fain pana la dumnezeu, eu la el am reparat pompa de injectie si sunt supermultumit; aveam cam aceleasi pb ca tine la motorul y20 dth, mai putin improvizatiile Noroc!
Parerea mea ar fi sa-l suni pe domnul andy_ciprian e din Pascani jud Iasi, el se ocupa cu reparatiile pompelor de injectie si e super doxat omul in problemele care tin de alimentare, electronica, mecanica etc si e un baiat fain pana la dumnezeu, eu la el am reparat pompa de injectie si sunt supermultumit; aveam cam aceleasi pb ca tine la motorul y20 dth, mai putin improvizatiile Noroc!
pepsivlad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Gherghin Alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Frontera 1998 VM41B
- Bucuresti
Gherghin Alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 VM41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Nu cunosc motorul aproape deloc dar:
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)
- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)
- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
- Gherghin Alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Frontera 1998 VM41B
- Bucuresti
Gherghin Alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 VM41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Nu cunosc motorul aproape deloc dar:
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)
- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)
- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
- deleted-66268
- *
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
pepsivlad a scris:mecanicul care a pornit-o prima data, si mi-a zis ce trebuie sa ii fac ( sa desfac piulitele de la injectoare , sa ii dau la automat pana vine motorina continu
Ti-am povestit.. Cu un prieten mecanic langa mine, am pierdut o dupa-amiaza intreaga facand exact la fel si degeaba. NU MERGE ASA!
Pompa nu impinge motorina in instalatie daca e "pe uscat". Poti sa-i dai la automat cat vrei si degeaba. Si pe deasupra daca o fortezi asa "pe uscat" poti s-o defectezi.
pepsivlad a scris:cand desfac piulitele la injectoare , nu vine motorina deloc ( inainte tot ajunca ceva motorina, insa mecanicul zicea ca nu are putere destula sa descida supapele la injectoare )
Ce ar putea fi ? ..
- sa fi cazut iar pompa de injectie ?, a fost reparata undeva in august anul trecut .
Ce ar putea fi ? ..
- sa fi cazut iar pompa de injectie ?, a fost reparata undeva in august anul trecut .
Pompa nu are nimic, sunt sigur. Tie nu-ti vine motorina pana la pompa.
Asa ca pana in momentul in care nu ai motorina de la rezervor pana la pompa de motorina nu are rost sa o fortezi in gol.
Prin metoda care am incercat-o cand ne-am intalnit, la a mea i-a venit foarte repede motorina in bot.
Logic ar fi sa schimbi filtrul de motorina si sa incerci s-o amorsezi din nou MANUAL.
cip077- Suspendat
- 1,268 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,268
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Gherghin Alexandru a scris:Salutare. Nu cunosc motorul aproape deloc dar:
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)
- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)
- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
Cand nu stii, mai bine taci si citesti de la altii(ca ai ce invata), sau asculti de la altii(idem), cum vrei sa o iei.
Si eu am vazut aici, dar daca nu am fost sigur, am tacut, ca asa sa vb aiurea... e usor.
@ovidiu.i , da-mi si mie un PM, in legatura cu ceasurile. Am citit o discutie dubioasa, si eu acum zgandar sa vad daca am inteles eu gresit. Am insistat si acolo, la discutie, dar nu ai raspuns. Ms.
pepsivlad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
"andy_ciprian" , domnul din Pascani , este cumva o adresa de Email? sau de Mess?
Inca nu am reusit sa o pornesc. Saptamana viitoare o sa o iau pe o platforma si sa o duc la un Service auto, sa ii desfaca tot tircuitul de alimentare, din rezervor, pana in pompa, si sa il verifice, eventual sa il inlocuiasca.
Sper sa reusesc sa gasesc si sa ii montez "Ventilul ala de pe pompa de injectie" , si cine stie, poate asa nu o sa mai am probleme.
Cum rezolv problema, dupa cum am spus, o sa va tin la curent ,ca asa mai invatam si noi cate ceva. ( aicea este vorba de cei carte nu se prea pricep, inclusiv eu )
Inca nu am reusit sa o pornesc. Saptamana viitoare o sa o iau pe o platforma si sa o duc la un Service auto, sa ii desfaca tot tircuitul de alimentare, din rezervor, pana in pompa, si sa il verifice, eventual sa il inlocuiasca.
Sper sa reusesc sa gasesc si sa ii montez "Ventilul ala de pe pompa de injectie" , si cine stie, poate asa nu o sa mai am probleme.
Cum rezolv problema, dupa cum am spus, o sa va tin la curent ,ca asa mai invatam si noi cate ceva. ( aicea este vorba de cei carte nu se prea pricep, inclusiv eu )
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
pepsivlad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
Gata Fratilor, Sa rezolvat.
Nu era nici o pompa de injectie nimica.
Pur si simplu, era dezamorsata pompa de injectie, si nu stiu ce supapa era infundata , pe traseul de carburant.
Cum s-a pornit? Simplu,
Am data de baiatul care mia pornito prima data, si a prodat la fel si anume : M-a pus sa dau la automat de 3 ori, cu piulitele de la injectoare desfacute,, apoi a pus mana la EGR, si m-a pus sa mai dau iar la automat pana a pornit . Toata chestia a durat maxim 3 minute. Desigur , dupa ce am pornito am duso la el, sa ii verifice cauza dezamorsarii, si mi-a spus ca nu stiu ce supapa era infundata, a dato jos , a cutatito , si acuma, merge ceas, porneste la sfert. . Sper sa nu se mai intample.
V-a doresc o zi excelenta.
Nu era nici o pompa de injectie nimica.
Pur si simplu, era dezamorsata pompa de injectie, si nu stiu ce supapa era infundata , pe traseul de carburant.
Cum s-a pornit? Simplu,
Am data de baiatul care mia pornito prima data, si a prodat la fel si anume : M-a pus sa dau la automat de 3 ori, cu piulitele de la injectoare desfacute,, apoi a pus mana la EGR, si m-a pus sa mai dau iar la automat pana a pornit . Toata chestia a durat maxim 3 minute. Desigur , dupa ce am pornito am duso la el, sa ii verifice cauza dezamorsarii, si mi-a spus ca nu stiu ce supapa era infundata, a dato jos , a cutatito , si acuma, merge ceas, porneste la sfert. . Sper sa nu se mai intample.
V-a doresc o zi excelenta.
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
pepsivlad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
daniasi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2008
- Mesaj Privat