inca nu am bordul dar aprox 2 saptamani (sper), ma duc dupa el!
Nu stiu precis cand am sa termin acest tutorial dar sper ca intr-o luna termin!
pana atuncea am scos bordul vechi sa curat si sa verific cum este prins.
Trebuie data jos grilajul de la motorasul de aeroterma!
este prinsa in 3 suruburi:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si plasticul ce acopera motorasul trebuie luata jos,intai ghederul,siguranta de plastic(in mijloc),surubul,mare de la stergatorul de parbriz cu care este fixat plasticul.
sub el se gaseste o piulita ce prinde bordul.....din afara doar acolo este prins.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
dat jos toate elementele de plastic ce se da jos... la km de bord,de pe consola volan,consola cass,invelitor maneta schimbator...etc(tot ce se misca).in special plasticul ce acopera ECU(in partea dreapta la picioare)...altfel nu se poate desuruba surubul ce sustine bordul.
Se taie sigurantele panglice cu care sunt prinse cablurile de bord:
Dupa aceea se trece la desfacerea suruburile laterale(sus si jos) surubul din spatele ceasului km.
Linia de culoare rosie reprezinta traseul cablurilor.....
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Final bordul scos:
(nu va speriati .....original nu are atatea cabluri!!!!!!)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am sa mai revin cu ceva completari.....