termicais
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
Va transmit din recenta mea experienta :
FARA NICI un alt mic semn, la un semafor ...nu am mai pornit de pe loc, atata timp cat NU mai intra in viteza ; DELOC... asa ca platforma si pe sus la doctor; am sperat ca scap usor doar cu placa de presiune si discul de ambreiaj (ZAFIRA 1,9CDTi, 2007, 64kw, motorina, km=170.000). Nu va asteptati decat in mica masura la doar acestea 2, atat vreme cat functioneaza simultan un intreg angrenaj format din volanta+rulment+placa presiune+disc ambreiaj. Asadar un calcul scurt pentru un kit complet si manopera aferenta... a dus spre 950 euro! Nu ai alta scapare; pe diverse site-uri de piese auto, un astfel de kit complet, e cca 700eur... si cine stie cum si cat sunt de bune
Sper ca in 2 zile sa o am din nou pe sosea.
FARA NICI un alt mic semn, la un semafor ...nu am mai pornit de pe loc, atata timp cat NU mai intra in viteza ; DELOC... asa ca platforma si pe sus la doctor; am sperat ca scap usor doar cu placa de presiune si discul de ambreiaj (ZAFIRA 1,9CDTi, 2007, 64kw, motorina, km=170.000). Nu va asteptati decat in mica masura la doar acestea 2, atat vreme cat functioneaza simultan un intreg angrenaj format din volanta+rulment+placa presiune+disc ambreiaj. Asadar un calcul scurt pentru un kit complet si manopera aferenta... a dus spre 950 euro! Nu ai alta scapare; pe diverse site-uri de piese auto, un astfel de kit complet, e cca 700eur... si cine stie cum si cat sunt de bune
Sper ca in 2 zile sa o am din nou pe sosea.
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
cauta pe gogu(google) dupa: "kit volanta si ambreiaj" si o sa gasesti pe la 2800 lei kitul complet.
nici nu motorul oprit nu-ti mai intra in viteze?
la mine a cedat rulmentul de presiune si volanta(au cedat la 140.000 km.), dar au schimbat tot kitul.
personal mi se pare o practica aiurea a servisurilor auto sa-ti schimbe tot kitul in ideea ca tot umbla acolo.
discul si placa mai mergeau cel putin 100.000 km.
la firma unde lucrez avem un logan care are 340.000 km si nu s-a umblat la ambreiaj pana acum,
aviz celor carora "le pute" loganul.
nici nu motorul oprit nu-ti mai intra in viteze?
la mine a cedat rulmentul de presiune si volanta(au cedat la 140.000 km.), dar au schimbat tot kitul.
personal mi se pare o practica aiurea a servisurilor auto sa-ti schimbe tot kitul in ideea ca tot umbla acolo.
discul si placa mai mergeau cel putin 100.000 km.
la firma unde lucrez avem un logan care are 340.000 km si nu s-a umblat la ambreiaj pana acum,
aviz celor carora "le pute" loganul.
- faraonu2008
- *
- 37 mesaje
- din 23 Jun 2011
- Zafira 2006
- Bucuresti
faraonu2008
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
termicais
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
faraonu2008 a scris:si cat este manopera din 950 euro ?
L.E. sunt originale GM ?
L.E. sunt originale GM ?
Asadar : piesele au costat undeva la 3.000 ron iar manopera 950 ron deci un total de 4000 ron (920eur/ azi 2 martie). Piesele sunt cica GM ... acum cine stie ? Cred ca daca umbli nitel pe net gasesti ceva mai ieftine; timp iti trebuie si sa nu fii presat de altele .
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
termicais
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- faraonu2008
- *
- 37 mesaje
- din 23 Jun 2011
- Zafira 2006
- Bucuresti
faraonu2008
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
- iulian6891
- *
- 7 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Vectra 2005 Z18XE
- Suceava
iulian6891
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri.
Am o vectra c din 2005 motor z18xe 90kw, cu 110.000 km la bord si cat de curand trebuie sa inlocuiesc ambreiajul(in treapta a 5-a patineaza usor).Cursa la pedala de ambreiaj este foarte sus,mai tine cam 2 cm. Asadar sunt nevoit sa inlocuiesc ambreiajul.
Intrebare: Kitul original de pe masina este Luk sau Sachs? Uitandu-ma pe diferite site-uri preturile sunt aproximativ apropiate,poate usor mai scump Sachs.
Sunt in dilema cu alegerea kitului, Luk sau Sachs? (am vazut ceva interesant la Sachs si anume Sachs Performance care ajunge undeva pe la 500 euro) care il pot comanda doar de pe site-ul lor http://www.sachsperformance.com
Are cineva dintre voi montat kitul acesta sport?
Mentionez ca am un stil de condus mai sportiv!
VIN: WOLOZCF6951088112
In speranta ca ma ve-ti putea lamuri asupra dilemei, va multumesc anticipat!
Va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri.
Am o vectra c din 2005 motor z18xe 90kw, cu 110.000 km la bord si cat de curand trebuie sa inlocuiesc ambreiajul(in treapta a 5-a patineaza usor).Cursa la pedala de ambreiaj este foarte sus,mai tine cam 2 cm. Asadar sunt nevoit sa inlocuiesc ambreiajul.
Intrebare: Kitul original de pe masina este Luk sau Sachs? Uitandu-ma pe diferite site-uri preturile sunt aproximativ apropiate,poate usor mai scump Sachs.
Sunt in dilema cu alegerea kitului, Luk sau Sachs? (am vazut ceva interesant la Sachs si anume Sachs Performance care ajunge undeva pe la 500 euro) care il pot comanda doar de pe site-ul lor http://www.sachsperformance.com
Are cineva dintre voi montat kitul acesta sport?
Mentionez ca am un stil de condus mai sportiv!
VIN: WOLOZCF6951088112
In speranta ca ma ve-ti putea lamuri asupra dilemei, va multumesc anticipat!
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Culmea, eu tot Z18XE, tot cam 110.00 k, si deja trebuie sa schimb si eu ambreiajul.
Mergea ok, n-a dat semne deosebite de boala, pana intr-o zi când am vrut sa plec mai nervos de la un semafor ca ma grabeam f f tare, si s-a auzit un zgomot, un fel de trosnitura pe-acolo, dupa care initial nici n-am mai putut sa bag in viteza, se blokase si nu mai intra in nici o viteza.
Acum si-a mai revenit putin, inca mai merg cu ea, intra mai greu in viteze, de fapt agata la intrare in toate vitezele, dar mai ales in mars-allier. Plus ca patineaza dc o ciupesc catusi de putin, merg ca la 100 de ani.. Pe autostrada mai mult de 120 n-a mai vrut, incepea sa patineze maxim discul.
Am facut programare la service sa merg cu ea, manopera duce cam la 300-400 Ron.
Insa si intebarea mea este: LUK sau SACHS ? Ce recomandati ?
Daca e sa fie decat placa si discul, iar rulmentul arata bine, as putea sa 'scap' si sa nu-l schimb?
Pls ajutati-o pe Mathilda cu cateva sfaturi..
LE: acum am vazut, am intrat peste rubrica pt Zafira cu Vectrele noastre. Rog adminii sa ne mute topicul, daca este cazul. Ms fr.
Mergea ok, n-a dat semne deosebite de boala, pana intr-o zi când am vrut sa plec mai nervos de la un semafor ca ma grabeam f f tare, si s-a auzit un zgomot, un fel de trosnitura pe-acolo, dupa care initial nici n-am mai putut sa bag in viteza, se blokase si nu mai intra in nici o viteza.
Acum si-a mai revenit putin, inca mai merg cu ea, intra mai greu in viteze, de fapt agata la intrare in toate vitezele, dar mai ales in mars-allier. Plus ca patineaza dc o ciupesc catusi de putin, merg ca la 100 de ani.. Pe autostrada mai mult de 120 n-a mai vrut, incepea sa patineze maxim discul.
Am facut programare la service sa merg cu ea, manopera duce cam la 300-400 Ron.
Insa si intebarea mea este: LUK sau SACHS ? Ce recomandati ?
Daca e sa fie decat placa si discul, iar rulmentul arata bine, as putea sa 'scap' si sa nu-l schimb?
Pls ajutati-o pe Mathilda cu cateva sfaturi..
LE: acum am vazut, am intrat peste rubrica pt Zafira cu Vectrele noastre. Rog adminii sa ne mute topicul, daca este cazul. Ms fr.
fuguletz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
In functie de motorizare si cutii de viteze difera pretul kitului de ambreiaj si al manoperei! Preturile pornesc de la 1300lei pana la 3000lei, la pretul maxim ai volanta, ambreiaj si rulment (in functie de producator si ce ai nevoie)!
Preturile pentru manopera pornesc de la 300lei - cutie manuala & 450lei - automata !
Acum o intrebare de la mine: Eu am zafira B 1.9CDTI 150cp automata, de circa 2 saptamani! De 2 zile imi face o problema si anume in treapta a doua cand o calc(talpa si accelerare normala), in loc sa schimbe in a treia ramane putin turata in gol si deodata cupleaza a treia! Inceput de ambreiaj sau rulment? Masina are 121.000km ! Cati litrii de ulei intra in cutie? Multumesc anticipat!
Preturile pentru manopera pornesc de la 300lei - cutie manuala & 450lei - automata !
Acum o intrebare de la mine: Eu am zafira B 1.9CDTI 150cp automata, de circa 2 saptamani! De 2 zile imi face o problema si anume in treapta a doua cand o calc(talpa si accelerare normala), in loc sa schimbe in a treia ramane putin turata in gol si deodata cupleaza a treia! Inceput de ambreiaj sau rulment? Masina are 121.000km ! Cati litrii de ulei intra in cutie? Multumesc anticipat!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
fuguletz
cutiile automate nu au ambreiaj
pentru cutie intra 4 litri de ulei inta aici http://www.autoa.ro/ si intreaba cat costa uleiu si manopera pentru inlocuire,asta daca nu are si alte probleme cutia
cutiile automate nu au ambreiaj
pentru cutie intra 4 litri de ulei inta aici http://www.autoa.ro/ si intreaba cat costa uleiu si manopera pentru inlocuire,asta daca nu are si alte probleme cutia
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
fuguletz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Da poate sa aibe. Daca cauti pe net, sunt si cazuri cu 60.000 km. Tu acum ai acest fenomen in treapta 2-3, cu timpul va aparea si la schimbarea celorlalte trepte, iar cel 2-3 devine foarte dura/enervanta.
Problema este de la racirea proasta a uleiului de cutie, care se incinge si isi pierde proprietatile. Cu timpul duce la defecte, uzuri.
La fel Opel zice ca uleiul e "life-long" adica nu trebuie schimbata niciodata. De aici se instaleaza problemele.
Ca si recomandare: pana poti rezolva, circuli cu maneta in mod manual, astfel poti elibera pedala de acceleratie inainte de a schimba treapta superioara. Pana e rece uleiul poti s-o lasi in D. Cand vine anotimpul rece, fenomenul se amelioreaza, uleiul neincalzandu-se prea tare.
Daca te pui sa repari sa fii pregatit sa montezi si un racitor extern de ulei, adica elimini cel de fabrica. Recomand racitor cu ventilator, caci la Zafira B nu prea ai loc sa pozitionezi racitorul in loc bun, incat sa bata tot timpul aerul prin radiator, si astfel bara fata o va acoperi in mare parte.
Si nu in ultimul rand, la fiecare 30-40 mii km sa faci un schimb partial de ulei. Adica cei 3-4 litrii cat ies prin busonul de golire. In total sunt vreo 7 litrii in cutie, dar o poti scoate doar demontand cutia.
Mai multe detalii in alte arii ca si Insignia si Vectra C unde sunt topicuri cu aceste cutii. AF40..
Problema este de la racirea proasta a uleiului de cutie, care se incinge si isi pierde proprietatile. Cu timpul duce la defecte, uzuri.
La fel Opel zice ca uleiul e "life-long" adica nu trebuie schimbata niciodata. De aici se instaleaza problemele.
Ca si recomandare: pana poti rezolva, circuli cu maneta in mod manual, astfel poti elibera pedala de acceleratie inainte de a schimba treapta superioara. Pana e rece uleiul poti s-o lasi in D. Cand vine anotimpul rece, fenomenul se amelioreaza, uleiul neincalzandu-se prea tare.
Daca te pui sa repari sa fii pregatit sa montezi si un racitor extern de ulei, adica elimini cel de fabrica. Recomand racitor cu ventilator, caci la Zafira B nu prea ai loc sa pozitionezi racitorul in loc bun, incat sa bata tot timpul aerul prin radiator, si astfel bara fata o va acoperi in mare parte.
Si nu in ultimul rand, la fiecare 30-40 mii km sa faci un schimb partial de ulei. Adica cei 3-4 litrii cat ies prin busonul de golire. In total sunt vreo 7 litrii in cutie, dar o poti scoate doar demontand cutia.
Mai multe detalii in alte arii ca si Insignia si Vectra C unde sunt topicuri cu aceste cutii. AF40..
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut Zafiristilor, ma alatur si eu voua deoarece am achizitionat o Zafira B 1.9 de 110 kW, si cred ca are problema mari la partea de volanta ambreiaj deoarece la relantii motorul tremura de destul de tare, daca apas pedala putin se aude un scartait si cand intra in ture motorul tremura urat. Nu ma pricep deloc inca la aceasta motorizare dar banuiesc si egr-ul sau tija swirl ? Egr-ul de altfel l-am curatat deja avea ceva calamina dar ce mi s-a parul interesant a fost ca acel motoras nu misca deloc cand i-am aplicat 12 Volti doar facea putina flama. Erori nu are la scanarea cu OPCOM. Va rog sa-mi dati idei cum sa identific probleme existente.
- dimciu_stefan
- **
- 263 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut, va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema. Am un Vectra C din 2006, motor z19dt, 88kw, cutie m32 (dupa decodare vin). Am masina in service de 0 saptamana, mi-a venit volanta, OE GM, totul ok. Cand a ajuns si kitul ambreiaj (placa si disc) am constatat ca a venit placa de presiun care e simpla, a mea este autoreglabila. Au dat-o inapoi la furnizor, au adus alt kit etc. Faza asta de 4 ori!!!! Azi mi-a venit al 4-lea kit si aceeasi poveste: placa de presiune normala. Daca ma puteti ajuta cu un cod de kit placa presiune+disc v-as multumi foarte mult. Va adaug si poze cu kitul vechi/kitul nou. Multumesc.
- robertopel
- *
- 2 mesaje
- din 20 Mar 2015
- Iasi
robertopel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
iti recomand sa le ei pe rand, dar daca ai bani gramada si nu ai ce face cu ei.
Pentru Z17DTJ si A17DTJ
Distributie:
- Curea de distributie Contitech 79 RON
- Set role INA 295 RON
Eventual schimbate si semeringurile de la arbori spre distributie si spre cutie de viteze.
Kit ambreaj:
- Kit ambreiaj SACHS 986 RON
- Rulment de presiune ambreiaj SACHS 497 RON
- Kit ambreiaj LUK fara rument 784 RON
- Kit ambreiaj LUK cu rulment inclus 1259 RON
- Rulment de presiune ambreiaj LUK 359 RON
Acum alege si tu care crezi.
Manopera pana in 350 RON cred pe fiecare parte cred.
Dar daca nu ai probleme cu ambreiajul mai lasa-l ca te anuta el cand este pe duca, nu mai urca dealul ca inainte etc.
Din ce vad pompa de apa este pe cureaua de accesorii deci e bine.
Comandele in service-ul unde faci lucrarea.
Curea accesorii:
- Curea transmisie cu caneluri (de accesorii) Contitech, Bosch, Gates acum depinde cu AC sau fara AC: 49 - 70 RON
- Pompa apa Hepu - 254 RON
- Eventual garnitura la pompa daca nu are.
Despre Service bun in iasi nu am idee poate te ajuta colegi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12461
intai gandeste si dupa aceea fa, asta ca sa nu arunci cu bani.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 20 Mar, 2015 1:40 pm
Pentru Z17DTJ si A17DTJ
Distributie:
- Curea de distributie Contitech 79 RON
- Set role INA 295 RON
Eventual schimbate si semeringurile de la arbori spre distributie si spre cutie de viteze.
Kit ambreaj:
- Kit ambreiaj SACHS 986 RON
- Rulment de presiune ambreiaj SACHS 497 RON
- Kit ambreiaj LUK fara rument 784 RON
- Kit ambreiaj LUK cu rulment inclus 1259 RON
- Rulment de presiune ambreiaj LUK 359 RON
Acum alege si tu care crezi.
Manopera pana in 350 RON cred pe fiecare parte cred.
Dar daca nu ai probleme cu ambreiajul mai lasa-l ca te anuta el cand este pe duca, nu mai urca dealul ca inainte etc.
Din ce vad pompa de apa este pe cureaua de accesorii deci e bine.
Comandele in service-ul unde faci lucrarea.
Curea accesorii:
- Curea transmisie cu caneluri (de accesorii) Contitech, Bosch, Gates acum depinde cu AC sau fara AC: 49 - 70 RON
- Pompa apa Hepu - 254 RON
- Eventual garnitura la pompa daca nu are.
Despre Service bun in iasi nu am idee poate te ajuta colegi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12461
intai gandeste si dupa aceea fa, asta ca sa nu arunci cu bani.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 20 Mar, 2015 1:40 pm
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat