vmadmin
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2006
- Mesaj Privat
- denilson2160
- **
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Este mai complicat cu curatirea admisiei , trebuie sa desfaci conductele de alimentare , de la injectoare cat si de la pompa de injectie , plus furtunasele de retur, apoi capacul de admisie si corpul de admisie, trebuie sa cumperi doua garnituri noi pentru ele. Uitat-te pe www.opel-vectra.com gasesti si cu poze .
Dar nu am inteles de ce vrei sa le cureti si sa schimbi oringurile de la injectoare , cum ai ajuns la concluzia asta ?
Dar nu am inteles de ce vrei sa le cureti si sa schimbi oringurile de la injectoare , cum ai ajuns la concluzia asta ?
vmadmin
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2006
- Mesaj Privat
mersi de link. e super!!!
1. admisia vreau sa o curat ca banuiesc ca nu a fost curata niciodata si cred ca e namol acolo plus ca transpira destul de tare pe sub EGR.
2. oringurile as vrea sa le schimb pentru ca pe undeva imi intra aer in pompa. Am schimbat furtunul de retur si parca tot nu imi place.
1. admisia vreau sa o curat ca banuiesc ca nu a fost curata niciodata si cred ca e namol acolo plus ca transpira destul de tare pe sub EGR.
2. oringurile as vrea sa le schimb pentru ca pe undeva imi intra aer in pompa. Am schimbat furtunul de retur si parca tot nu imi place.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Daca scapa ulei pe la EGR verifica membrana de cauciuc care mentine presiunea. Posibil ca aceea sa nu mai fie acolo.
Inainte sa schimbi oringurile(operatiune destul de complicata deoarece tre sa scoti injectoarele) pune o supapa unisens pe furtunasele de retur. Vezi daca mai face asa, apoi schimba o-ringurile.
Inainte sa schimbi oringurile(operatiune destul de complicata deoarece tre sa scoti injectoarele) pune o supapa unisens pe furtunasele de retur. Vezi daca mai face asa, apoi schimba o-ringurile.
vmadmin
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2006
- Mesaj Privat
deci am curatat admisia. Concluzie: motorul nu se mai aude asa tare, masina parca merge mai lin nu mai e asa brusca la schimbarile de viteze. Tre sa pun G-Tech-ul sa vada daca intradevar am castigat ceva si la putere, oricum nesesizabil. Nu a fost chiar asa usor cum scria in tutorialul ala. Adica am avut probleme mari cu conductele de motorina care trebuiesc date la o parte pentru a scoate vana de admisie. din injectoare se desfac usor dar este foarte greu de slabit din pompa de benzina de jos pentru ca nu e loc. Per total mi-a luat cam 5 ore. Sunt totusi multumit de lucrare pentru ca am scos cel putin 3-400 de grame de mizerie de acolo.