salutare tuturor
aceeasi problema o am si eu la un corsa b x10xe 1998 1.0 l motor
de 2 saptamani i-am schimbat motorul , au mai fost mici chichite de reglat / schimbat ..etc
acum am ajuns la faza in care , la prima cheie dimineata , porneste dar sta relantiul jos ( 500 ) , apoi in 2/3 secunde urca la 1100 - 1300 . la turatia mica imi tremura sa moara , dar nu moare.
dupa ce se incalzeste putin , masina porneste normal , urca in turatii 1100 - 1300 pt scurt timp , apoi se stabilizeaza cu fluctuatii la 1000.
mufa la EGR e scoasa , debitmetru e bun sigur ( daca il scot incee sa te tureze motorul , nu tare , dar se tureaza )
bujii bune ( nkg puse acum cateva zile ) , bobine am 2 ( cu amandoua face la fel ), schimbat corp clapeta acceleratie ( am 2 , cu amandoua face la fel , ambele is cu senzorii pe ele IAC si positie clapeta accelerare )
ieri mi-a fiert apa , in bord imi arata 92 de grade si apa fierbea in borcan . am schimbat termostatul + senzor temperatura ( cu cele vechi se incalzea apa in 2/3 minute dupa pornirea motorului la 90 de grade ). cu astea "noi" cat a stat pornita aseara , vad ca nu se mai incalzeste borcanul , acul se ridica la 90 de grade , dar nu mai ies aburi din borcan
. tot aseara am scos si mufa la kilometraj , cea la senzorul de pe cutia de viteze ( EPS ) , fara aia pusa , nu-mi porneste.
altora am vazut ca le merge fara mufa aia ... si din cate am mai citit , are si ea legatura cu relantiul.
ce sa mai fac colegilor ?
nu mai stiu cu ce sa mai continui ...
multumesc pentru raspunsuri
aaa NU se poate face tester pe masina , vechiul proprietar , englez prost a scos nu stiu ce de la cutia de sigurante. am mufa de tester , dar nu am pinii completi.
orice sfat e bine venit
salut