Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • girbatavi

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
hasky a scris:am gasit senzorul la 26 ron si lam schimbat dar nu a disparut problema dupa ce se incalzeste tot asa face trepideaza si nu trage daca mai aveti ceva sfaturi le astept.




imi poti spune si mie te rog unde se afla acest senzor?eventual si o poza?
Multumesac anticipat
Skip ads

  • ionas racoti

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel vectra B motor x18xe. problema este ca dupa ce se incalzeste motorul,are relanti oscilant sau moare direct .Problema aceasta aparea pana acum la intervale neregulate de 6-9 sap , (daca masina o lasam un timp ca motorul sa se raceasca totul disparea si aveam o perioada liniste) acum problema apare aproape zilnic.Am duso la tester si mi sa spus ca : debitmetru aer si senzor poz clapeta aceleratie ar fi problema,pretul pentru debitmetru este de 980 ron mi se pare f scump. stie cineva daca se pot repara sau singura solutie este anlocuirea.Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat Va multumesc. Cool
  • bobygol

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
hasky a scris:iuly_1722 noi vorbim de motorizare x16szr da si tu o cautare si poate gasesti rezolvare la problemele pe care le ai,senzorul de temperatura este pe admisie bafta


salut!
ai cumva si niste poze cu senzorul si pozitionarea lui ca am vrut sa-l cumpar si mi-au spus ca sunt doi senzori pe motor?
nu imi indica apa in ceasul din bord si imi merge si in trei bujii.
am scos fisa de la bujia 4 si nu are nici o simptoma
sa fie fise,bujii bobina sau supapa?
abia am cumparat masina si nu am avut timp sa-i fac nimic
merci!
  • hyno

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema, am o problema la tuatia motorului si mi-sa sugerat sa curat EGR-ul dar din pacate nu-l gasesc. Am un Astra G 2000 cu motor X16SZR pe benzina, 4 cilindrii. Pun poza. Mersi.

http://www.astraclub.ro/ind...ura-dupa-un-timp/
  • nelutypo

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut,cu relantiul am si eu o problema ,de cand sa incalzit afara ;porneste la sfert apoi se tureaza singura pana la 1500 sta asa cam 10 sec.dupa accea se tureaza la 2000 cam 5 sec.apoi revine la normal ,asta se intampla cand pornesc masina ,in mers nu are nici o problema [opel astra 1.4 16 v 1999 x14xe ]
  • COLPOª DOREL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Relanti oscilant OPEL VECTRA B X18XE. Problemã rezolvatã !
De aproximativ patru luni la relanti, in special când motorul era cald, atuci când cãlcam ambreiajul, acul turometrului urca de mai multe ori la 2500-3000 de turaþii ºi revenea la 800.
Devenise o chestie stresantã deoarece de multe ori nu mai eram atent la trafic ci eram cu ochii numai pe turometru.
Ca orice om am apelat la ,,prietenul caculator", din motive financiare,dar ºi pentru faptul cã deºi nu am pregãtire în specialitatea mecanicã pe când aveam o DACIE 1300 o reparam singur.
Am citit cam tot ce se putea citi pe forum în legãturã cu problema de la maºina mea ºi am parcurs urmãtoarele etape:
1. Control furtune vaccum - unele scoase de la locul lor, altele cu racorduri sparte (toate defectele au fost rezolvate) nimic nou în ameliorarea simptomelor;
2. Curãþare IAC, EGR, clapetã de acceleraþie, contactele de la toate mufele posibile descrise pe forum (nimic nou în ameliorarea simptomelor):
3. Decapsulare senzor clapetã de acceleraþie, curãþat contacte (nimic nou în ameliorarea simptomelor);
4. Prezentare la tester. Toate bune, fãrã erori, dar cel care a fãcut diagnoza ºi-a expreimat pãrerea cã e posibil ca pe undeva sã tragã aer fals. Pentru mine disperare!
REZOLVARE:
Intr-una din zile pe cînd se tura în mers am tras pe dreapta, am luat o ºurubelniþã ºi cu mînerul ei am bãtut în IAC.(Relantiul ºi-a revenit.)
Am ajuns acasã ºi am dat jos IAC-ul, l-am decapsulat, l-am desfãcut bucãþi, (partea mecanicã), l-am mai curãþat încã o datã ºi i-am întins puþin arcul. Am montat totul la loc ºi surprizã, TOTUL MERGE PERFECT!
Vreau din tot sufletul ca ºi vouã sã meargã la fel !
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
MFC a scris:Salut

Am un Opel Vectra B1 din 1996 x16szr si se manifesta asa cum se descrie in acest topic. Ma lupt cu problema asta de o gramada de vreme si nu am reusit sa rezolv nimic. O sa ma limitez la ce s-a intamplat in ultima perioada. Incepem :

1. Cand e rece, sa zicem dimineata inainte sa plec la serviciu, pornesc masina si porneste frumos la sfert de cheie. Daca dau sa plec imediat ce a pornit imi da "nas", ca si cum nu mai stiu sa plec de pe loc. Pe masura ce se incalzeste motorul, dispare aceasta anomalie si nu mai sunt probleme cu plecatu' de pe loc.

2. Cat timp motorul este rece, merge bine. Turometrul sta peste 1000 rpm sa zicem undeva pe la 1100 si scade treptat pe masura ce se incalzeste pana cand atinge valoarea de 800. Cand ajunge la 800 rpm si sa zicem incepand cu temperatura 80, incepe spectacolul. Turometrul ciupeste, scade turatia putin dupa care isi revine, ca atunci cand incerci sa inchizi geamul deja inchis, fortand motorasul sa ceara curent mai mult. Acest lucru se intampla in permanenta indiferent de conditiile atmosferice de afara. De ce am zis de conditii atmosferice?! Pentru ca am observat ca pe timp de ploaie in special,oscilatiile turometrului sunt mai puternice, cateodata intre 400-1000 rpm, de parca nu mai stie care e relantiul...

Am mai observat ca, daca plec de pe loc puternic si imi mentin modul sport de condus sa zicem intre doua semafoare, dupa care franez brusc si ma opresc, turometrul ramane in urma. Adica sa zicem ca am ajuns la 4-5000 ture si ma opresc brusc, turometrul scade la 3000 si sta putin, apoi scade la 1500-2000 si sta putin, apoi scade cum ar trebui pana la 800 si revine la oscilatia cu care s-a obisnuit. Alteori ramane pe la 1500-2000 si daca nu calc acceleratia nu mai revine la relanti.

Masina consuma foarte mult, plin la plin prin oras am ajuns pe la aprox 15l/100km. Cand e rece masina trage, iar la cald foarte prost, daca am de urcat o panta lunga trebuie chiar sa schimb treapta inferioara, ce sa mai zic daca merg cu mai multi pasageri in masina.

Mentionez ca nu am si nu am avut niciodata vreun martor aprins pe bord cu toate ca masina merge foarte prost.

S-au curatat EGR si clapeta de acceleratie, s-au verificat furtune si nu trage aer fals, s-a verificat circuitul de alimentare si nu sunt probleme, s-a schimbat sonda lambda, s-au schimbat bujii si fise.

Am fost cu masina la "maiandrei", mi-a pus-o pe tester si a zis ca e posibil sa se rezolve crezand ca e o pana rupta de la un pinion sau ceva de genul asta insa nu a fost cazul. Erori pe tester erau ceva in legatura cu EGR insa nu erau cu caracter persistent ci doar stocate. S-au sters si intr-un final mi-a zis Andrei ca nu stie ce sa-i faca si ca-i pare rau dar nu ma poate ajuta.

Ultima "diagnosticare" ii apartine unui mecanic de la Royal Motors Pitesti si este dupa cum urmeaza. El e gata sa bage mana in foc ca de vina este bobina de inductie, pentru ca pierde sau fura curent (nu mai stiu exact cum s-a exprimat) si ca erorile cu EGR sunt cauza secundara a faptului ca motorul a mers/merge instabil cum mergeau daciile in 3 pistoane... Am observat ca in zona bobinei de inductie este o pata si se pare ca imi curge ceva, am dat cu mana si e ceva putin uleios de culoare neagra, care musteste sub bobina.

Voi ce parere aveti ?! Pentru ca sincer am ajuns la capatul rabdarii cu barca asta, care sincer, fiind atat de veche, nu m-am asteptat sa fie atat de greu de reparat.

Multumesc.


Salut,
Ai rezolvat problemele descrise mai sus? Exact asa imi face si mie, doar ca este vorba de un Astra F cu X16SZR din 97.
Singura diferenta la mine este ca oscilatiile la relanti care apar odata ce motorul se incalzeste sunt micute, maxim 100 rpm (cred ca intre 750-850 rpm sau 800-900) si nu are treaba cu conditiile atmosferice, nici nu ramane acul la 1500 sau 2000 dupa mers mai in forta! Pur si simplu nu stiu cum sa scap de acea mica oscilatie, se aude si la motor aceasta mica intrerupere si nu stiu ce sa-i fac sa mearga rotund.

In rest, tot asa imi face si mie la plecarea de pe loc la rece, in special daca actionez servodirectia trebuie sa fiu atent sa turez mai mult decat la o masina in mintile ei. --> am citit ca se schimba IAC
La bobina la fel se prelinge si la mine ulei pe sub ea --> am citit ca se achimba un oring la axa cu came

Oare daca schimb bobina scap de micile oscilatii ale relantiului?! Cel care a adus-o din Austria i-a spalat motorul si zicea ca de acolo i se trage problema cu relantiul.....ce sa-i fac acum sa ma apuc sa schimb toti senzorii si sa faca la fel, erori nu da de nici un fel...ciudata chestie cu masina asta! Poate ma lumineaza si pe mine cineva Idea
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nimeni, nimic?! Cei care aveti SZR-uri, cum stati cu relantiul?
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Hai ca vin eu
Sapt. trecuta am dat astra f-u meu (x16sz) si mi-am luat un vectra b (x16szr) . Nu am observat in momentul "testarii" ca masina sta umpic turata (1000 - 1100) , am dat vina pe faptul ca era pornire la rece.

Dupa cum am zis mai sus asta este problema mea, la cald, cand in mod normal turatia ar trebui sa stea pe la 800 , 850 - a mea sta la 1000 - 1100 . Ieri am observat ca a scazut umpic , la ~ 850 (stateam la un semafor) dar doar atunci, in rest numai la 1000 - 1100 .

Aveti idee de la ce poate fi ? Am citit mai sus si as tinde sa cred ca e acel regulator de relanti (IAC) dar nu bag mana in foc. Teoria romanului , tine de relanti deci e posibil sa fie ala Smile) .

Maine am sa pun tester-u pe ea, dar pana atunci, poate are cineva vre-o solutie la aceasta problema.


O alta mica problema, idioata dar asta este Smile) e acel senzor de temperatura exterioara. Cel putin la mine, nu e in armatura din mijlocul radiatorului. Este in alta parte, in partea dreapta (cum te uiti la masina) nu e absolut nimic. Initial am crezut ca nu am acel senzor pt ca imi indica ceva de genul --,-- C dar de la un drum plin de gropi mi-a aparut -40 C , deci senzorul exista pe undeva dar nu mai este bun. Daca are cineva idee pe unde e acest senzor ... Very Happy

Multumesc anticipat.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mari, pune testerul pe ea, sau mergi la cineva capabil sa iti faca o diagnoza. Atentie, diagnoza, nu citire de coduri de eroare.
Legat de senzorul de temperatura, nici la mine nu e in armatura. Nici la nevasta-me-a. Si nici la multi altii. De obicei senzorul il gasesti montat in bara, e infipt undeva in grila centrala (usor stanga sau usor dreapta). Ori e senzorul dus, ori ai o problema de contacte. Dai jos bara, si o iei metodic, masurat continuitate si impedanta la fire, nasurat senzorul (daca cauti nitel afli valorile nominale)
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am pus tester-ul, imi apare ceva de genul Turatie prescrisa 1150 , turatie motor 1150 / 1200 .
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
repet: diagnoza! Aia inseamna ca cel care citeste valorile are, pe langa cele 2 clase necesare pentru a putea intelege semnele de pe ecran, inca vreo 2 care sa ii permita sa faca corelatii intre ele.
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Diagnoza .. OP-COM sau tech2 ? Nu inteleg la ce te referi exact ...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
adica sa mergeti impreuna cu aparatul de diagnoza cuplat si sa inregistrati parametrii in timpul mersului .. ca-i OP-COM sau tech2 n-are importanta..
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ok, atasez parametrii reali de la OP-COM :

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 29/02/2012. 09:2648

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 1997 Vectra-B Motor X 16 SZR

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L000036V1971013
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: 16255560
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 16202299 GG
systemSupplierECUSoftwareNumber: CDHZ
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0008
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D96001
NumeSistemSauTipMotor: X16SZR

Identificare: 0101


Valori reale:

Tensiune sistem 14.8 V
Imobilizator Activ
Semnal imobilizator Primeºte
Releu pompã combustibil 0V activ
Semnal potenþiometru clapetã 0%
Semnal potenþiometru clapetã 0.43 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 0.29 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 0.99 V
Temperaturã lichid rãcire 21 °C
Temperaturã lichid rãcire 1.89 V
Codare cutie Cutie manualã
Contact Park/Neutral R-D-3-2-1 12V
Contact info climã 0V inactiv
Semnal sarcinã - climã 0V inactiv
Impuls injecþie 1.3 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie) Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior) 17 grade
Numãr celulã detonaþie 10
Întârziere din detonaþie Cil. 1 0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2 0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3 0 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4 0 grade
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 0%
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Senzor O2 1.012 mV
Raport aer/combustibil 13
Buclã senzor O2 Deschis
Stare aer/carburant Bogat
Integrator O2 128 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate) Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate) 18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate) 128
Turaþie motor 1.100 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti Activ
Control aer la ralanti 22 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N 925 RPM
Adaptare ralanti în P-N Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1 1.100 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1 Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti 1.100 RPM
Adaptare de ralanti Nu este modificat
Sarcinã motor 9%
Control cuplu Inactiv
Releu climã 12V inactiv
Climatizare Prezent
Impuls vitezã vehicul Nu primeºte
Vitezã vehicul 0 km/h
Martor(Check Light) Decon.12V
Solicitare cod luminos 12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nu are nimeni idee ?Sad
  • play_ZXC

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 x10x
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
aceeasi problema o am si eu la un corsa b x10xe 1998 1.0 l motor
de 2 saptamani i-am schimbat motorul , au mai fost mici chichite de reglat / schimbat ..etc
acum am ajuns la faza in care , la prima cheie dimineata , porneste dar sta relantiul jos ( 500 ) , apoi in 2/3 secunde urca la 1100 - 1300 . la turatia mica imi tremura sa moara , dar nu moare.
dupa ce se incalzeste putin , masina porneste normal , urca in turatii 1100 - 1300 pt scurt timp , apoi se stabilizeaza cu fluctuatii la 1000.
mufa la EGR e scoasa , debitmetru e bun sigur ( daca il scot incee sa te tureze motorul , nu tare , dar se tureaza )
bujii bune ( nkg puse acum cateva zile ) , bobine am 2 ( cu amandoua face la fel ), schimbat corp clapeta acceleratie ( am 2 , cu amandoua face la fel , ambele is cu senzorii pe ele IAC si positie clapeta accelerare )
ieri mi-a fiert apa , in bord imi arata 92 de grade si apa fierbea in borcan . am schimbat termostatul + senzor temperatura ( cu cele vechi se incalzea apa in 2/3 minute dupa pornirea motorului la 90 de grade ). cu astea "noi" cat a stat pornita aseara , vad ca nu se mai incalzeste borcanul , acul se ridica la 90 de grade , dar nu mai ies aburi din borcan Smile. tot aseara am scos si mufa la kilometraj , cea la senzorul de pe cutia de viteze ( EPS ) , fara aia pusa , nu-mi porneste.
altora am vazut ca le merge fara mufa aia ... si din cate am mai citit , are si ea legatura cu relantiul.
ce sa mai fac colegilor ?
nu mai stiu cu ce sa mai continui ...
multumesc pentru raspunsuri
aaa NU se poate face tester pe masina , vechiul proprietar , englez prost a scos nu stiu ce de la cutia de sigurante. am mufa de tester , dar nu am pinii completi.
orice sfat e bine venit
salut
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna, din pacate de astazi am inceput sa am si eu probleme cu relanti-ul la tipul acesta de motor...simptomele sunt ca cele descrise mai sus: la rece merge bine (800-900 turatii) dupa care cand se incalzeste incepe distractia: sta la 1000-1100 turatii, iar cand accelerez mai tare (pana pe la 3000-3500) dupa ce o scot din viteza sau calc ambreiajul ramane turata cateva secunde dupa care scade treptat facand mici "popasuri" pe la diferite turatii. Dupa vreo 5-10 min de mers se aprinde si "check engine". Mentionez faptul ca in bord de vreo doua luni nu imi mai indica bine temperatura (mai tot timpul e acul jos, se mai ridica din cand in cand, dar coboara repede). Un mecanic mi-a spus ca pt chestia asta (temp din bord) trebuie schimbat bordul, e adevarat? mie sincer mi se pare o tampenie...Deasemenea mentionez ca termocupla porneste si isi face treaba (nu stiu daca are vreo legatura o problema cu cealalta).
O alta chestie care am sesizato astazi e ca se aude ca si cum ar trage sau ar sufla aer undeva pe langa motor, dar nu am reusit sa imi dau seama unde.
Va rog frumos daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi pentru: verificat furtune vacuum, verificat egr, schimbat senzor temperatura si ce o mai fi, deoarece din pacate, toti mecanicii pe la care am fost m-au cam dezamagit si in plus nu cred ca e foarte greu, deci as putea sa fac si eu. Singura problema e ca nu cunosc nici care dintre aceste piese Confused Mersi anticipat!
  • play_ZXC

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 x10x
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut merutzu
eu am facut buburuza.merge brici
verifica intai debitmetru aer
cu un aparat de masura *cauta autodata pe net , si in program iti spune ce tensiuni trebuie sa ai pe pini.
ori un sfat mai mecanic
ia un cleste , porneste motorul si in relanti , obtureaza furtunul de retur la benzina.daca apar fluctuatii in mersul motorului
este 100% debitmetru aer defect, ori daca ai posibilitatea , ia de la un coleg un debitmetru si pune-l la tine de proba.
verifica daca intr-adevar sufla aer pe undeva. vezi ca e posibil sa fie ca si zgomot si ceva aer in miscare si de la cureaua de accesorii. *asa mam panicat si eu ca sufla aer , ca se auzea exact ca si cum ar sufla , si era de la cureaua accesorii... era ok.
daca ai ceva cunostinte de mecanica si cateva scule , ii poti da singur de cap.
cu temperatura , daca e jos tot timpul ... e posibil sa se fi blocat termostatul pe deschis , ori senzor temperatura defect.
vezi cum iti porneste termocupla *un jur de 100 de grade trebuie sa porneasca depinde de termostat / termocupla (unele la 98 de grade /99 ... etc)
daca acul e jos si termocupla porneste , aiurea ..verifica senzoru temperatura
aaaaa si pana la astea de mai sus VERIFICA BUJIILE ! astea sunt elemente de baza , care trebuie sa fii sigur ca sunt bune !
fa astea de mai sus , apoi da reply dupa ce vezi ce mai zice motorul.
salut si succes
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
din fericire am rezolvat astazi cu minim de efort Very Happy intradevar unul dintre furtunuri a cedat (l-a ajuns batranetea) si sufla aer intr-o veselie Rolling Eyes norocul meu a fost ca s-a rupt aproape de capat si doar l-am scurtat putin si l-am putut refolosi (oricum e cam copt si trebuie sa il schimb, dar il mai "exploatez" putin). Senzorul de temperatura am ales sa il schimb (35 lei ceva englezesc, restul erau de la 50 in sus). Termostatul e schimbat de curand, teoretic ar trebui sa functioneze plus ca termocupla functioneaza perfect, deci cred se deschide si circuitul mare. Am facut azi cateva ture cu masina, dupa ce i-am schimbat senzorul de temp si furtunul si merge super, dar totusi mai sunt mici fluctuatii de temperatura in bord (cam 10 grade), dar ma gandesc ca pana se aeriseste complet instalatia s-ar putea sa fie de la asta Question Ideea este ca nu mai sta jos indicatorul si imi arata peste 95 de grade cand porneste termocupla. Sper doar sa nu continue fluctuatiile alea...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR