Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dulau66

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am un Astra G 2.0 DTI (1995cmc) , 16V , 74kW , 101cp - tip Y20DTH motoru porneste bine dar dupa 5 10 min de mers turometrul scade la 0 motorul trage greu abia prinde 80-90 trage sa moara la relanti si cand se incalzeste adica cand temperatura ajunge 90 isi revine
Skip ads

  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ai ceva aprins in bord? Check engine? ai facut vre-o diagnoza sa vazi ce anume nu e in parametri? Sau ce erori sunt stocate? Vezi sa nu fie senzorul de turatie dar tot tr sa faci o diagnoza sa vezi mai in deamanunt
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa o pui la tester pentru ca sunt multe posibilitati. Partea cu lipsa de putere ai putea sa o pui pe seama debitmetrului asta doar in cazul in care nu aveai si turometrul cazut. Dupa parerea mea mai de luat in calcul ar fi senzorul de arbore cotit. Dar cum spuneam un tester te va edifica. Exact ce sune si SORINEL putin mai repejor de mana. Smile
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
spui ca se incalzeste si isi revine,,ce anume, puterea motorului,turometrul sau ambele? oricum inclin sa cred 99%senzorul de turatie defect,datorita amplasari lui fiind in permanenta in contact cu uleiul din motor,acesta(senzorul)este supus constant la diferente de temperatura,dilatari\contractari,fiind un simplu electromagnet,adica avind un miez metalic,(inbracat) de o infasurare(o bobina din cupru)aceasta in timp cedeaza se intrerupe,facid contact in punctul unde s-a rupt cind si cind
  • dulau66

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:spui ca se incalzeste si isi revine,,ce anume, puterea motorului,turometrul sau ambele? oricum inclin sa cred 99%senzorul de turatie defect,datorita amplasari lui fiind in permanenta in contact cu uleiul din motor,acesta(senzorul)este supus constant la diferente de temperatura,dilatari\contractari,fiind un simplu electromagnet,adica avind un miez metalic,(inbracat) de o infasurare(o bobina din cupru)aceasta in timp cedeaza se intrerupe,facid contact in punctul unde s-a rupt cind si cind



ambele .revine la normal
  • dulau66

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:spui ca se incalzeste si isi revine,,ce anume, puterea motorului,turometrul sau ambele? oricum inclin sa cred 99%senzorul de turatie defect,datorita amplasari lui fiind in permanenta in contact cu uleiul din motor,acesta(senzorul)este supus constant la diferente de temperatura,dilatari\contractari,fiind un simplu electromagnet,adica avind un miez metalic,(inbracat) de o infasurare(o bobina din cupru)aceasta in timp cedeaza se intrerupe,facid contact in punctul unde s-a rupt cind si cind


unde se afla acest senzor
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
In fata motorului sub racitorul de ulei, deasupra de senzorii de nivel si temperatura ulei de pe baia de ulei. E prins intr-un surub si se schimba relativ usor, trebuie sa dai scutul jos evident. Prerea mea totusi sa incerci un test si sa revii cu erorile, pentru a fi sigur ca dai banii si scapi de problema. Bafta
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
trebuie un tester pt ca la mine, cand am avut probleme cu acel senzor de la arbore, tocmai cand ajungea lichidul de racire la 90 grade incepea sa se manifeste asa cum spune colegul mai sus.
  • dulau66

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:trebuie un tester pt ca la mine, cand am avut probleme cu acel senzor de la arbore, tocmai cand ajungea lichidul de racire la 90 grade incepea sa se manifeste asa cum spune colegul mai sus.



sa rezolvat am schimbat senzor turatie de la arbore si nu mai am probleme

va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR