- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ma bate gandul sa-mi repar/curat injectoarele. Ele sunt common-rail de pe un Opel Astra G 1.7 CTDI.
Vreau sa stiu daca chiar merita investitia si dupa operatie se simte diferenta(de consum/putere/zgomot)
Nu sunt decis si daca e ok, as vrea sa stiu daca este cineva din Sibiu care se ocupa de asta, si desigur este priceput.
Vreau sa stiu daca chiar merita investitia si dupa operatie se simte diferenta(de consum/putere/zgomot)
Nu sunt decis si daca e ok, as vrea sa stiu daca este cineva din Sibiu care se ocupa de asta, si desigur este priceput.
- koko69
- **
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Daca nu ai probleme cu ele si masina merge bine nu umbla ca nu are rost .
Daca vrei sa le repari citeste aici :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71649
Referitor la solutiile de curata parerile sunt impartite .Eu am incercat sa le curat si nu am rezolvat nimic si nu-ti recomand.
Pana la urma le-am dat jos si le-am reconditionat .
Daca vrei sa le repari citeste aici :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71649
Referitor la solutiile de curata parerile sunt impartite .Eu am incercat sa le curat si nu am rezolvat nimic si nu-ti recomand.
Pana la urma le-am dat jos si le-am reconditionat .
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
- koko69
- **
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Ia un recipient gradat, si ia fiecare furtun de retur de la fiecare injector in parte si pune-l in recipientul respectiv. Cantitatea data pe retur tre sa fie egala pe toate injectoarele, si cat mai mica.
Ca atelier de reconditionat injectoare, iti recomand Endor Diesel Buzau, nu am auzit de rele despre ei. Ii gasesti la sectiunea publicitate.
Adi G.
Ia un recipient gradat, si ia fiecare furtun de retur de la fiecare injector in parte si pune-l in recipientul respectiv. Cantitatea data pe retur tre sa fie egala pe toate injectoarele, si cat mai mica.
Ca atelier de reconditionat injectoare, iti recomand Endor Diesel Buzau, nu am auzit de rele despre ei. Ii gasesti la sectiunea publicitate.
Adi G.
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
alexakonstantin a scris:Eu zic sa o mai lasi un pic pana mai da nitel caldura sa vezi cum va porni atunci!
Bine bine, pornitul ca pornitul, dar ce fac cu fumul si consumul + rontzaitul?
cyberbob a scris:Ia un recipient gradat, si ia fiecare furtun de retur de la fiecare injector in parte si pune-l in recipientul respectiv. Cantitatea data pe retur tre sa fie egala pe toate injectoarele, si cat mai mica.
Am facut asta, da destul pe retur si nu sunt egale intre ele.