Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
va salut. am o astra g din 2000 ... recent i-a fost facut un service capital in romania din pacate am dat de dracu ... un amarat de mecanic care cred ca si-a dat doctoratu pe masina mea... din pacate a CAZUT (fiind dat si afara ulterior)... problema e urmatoarea: i-am schimbat distributia, filtre, ulei, pompa apa, termostat. Insa, macaliciu de mecanic a fortat filtru de ulei si a crapat nuj ce prin el. El insa nu a zis chestia asta... si dupa ce am luat masina din service s-a aprins becul la ulei. Dupa multe cercetari printre care si masurat presiunea la ulei cu un barometru (asta dupa ce am schimbat SI POMPA DE ULEI), baiatu care mi-a masurat presiunea la ulei a descoperit acel filtru bulit (carcasa mai exact) .. am inlocuit tot si presiunea era ok. Insa intre timp masina a circulat vreo 100km. Acum o sapt. fratemiu a plecat din ro spre germania cu masina... si la 100 km de wiena pe la 140km/ora masina a "luato pe ulei" s-a accelerat la 6000 ture a scos un fum alb de nu vedeai nimic in spate... a oprito imediat pe autostrada.. ia dat la cheie si nu a mai pornit. dupa multe incercari a reusit insa i s-a aprins becul cel galben check-u... in fine.. a reusit in cele din urma chinuit cu maxim 80/ora sa ajunga in germania. aici am puso pe un elevator surpriza... siroaie de ulei pompa de ulei(practic nu era prinsa bine... desteptu de mecanic calicindu-se la silicon)... si ulei aproape sa zic jumatate de litri in motor mai avea... Am reusit sa dau jos distributia sa lipesc pompa de ulei cum trebuie deci am scapat de o problema... cealalta a ramas ca iar o ia pe ulei cateodata... scoate acel fum alb. turbo intra in functiune se simte vlaga aia insa pe la 80-90 ii taie din acceleratie si se aprinde check-u... si trebuie repornita ca masina sa mearga ok din nou. Masina e acum in germania... astia sunt f scumpi aici ... ce sfaturi imi dati? sa fie turbo dus? senzoru de turatie? Egr-u?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
fum alb se face numai cand intra turbina in actiune?
oricum cauta aici metoda agrafa sau pseudoagrafa sa citest erorile...
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
fum alb iese si cand ii dau cheie... sunt momente cand nu scoate deloc fum .. i-am facut testu din cate mi-am dat eu seama ceva 1125 ar fi
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
P1125 APP System .. ciudat .. senzor pozitie pedala acceleratie...
.......Verifica supapa wastegate .. asta comanda turbina... si furtunasele de vacuum de la ea...Scoate furtunasul ce intra in turbina si vezi daca se simte vacuum pe el cand turezi motorul . Daca da inseamna ca wastegate lucreaza
cauta aici pe forum un tutorial de verificare a acestei supape...
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
te referi la furtunul cel mare de deasupra? cel care coboara in jos spre turbo?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
este un furtunas ce intra intr-o capsula la turbina...
era indicat sa specifici si motorul. De 1700 cumva? Y17dt..
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da imi cer scuze 1.7 dti y17dt motor...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am gasit topicul asta: Y17DT: cod eroare P0400, P1125.. foloseste functia "cautare"
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
daca turbo era defect sa zicem el mai functiona? la mine se simte cum intra turbo, masina are vlaga, dar pe la 80 cateodata si 60 imi taie acceleratia si se aprinde checkul acela in bord... am curatat si egr-u si la imbinarea dintre egr si motor ar fi trebuit sa aibe o garnitura insa nu o avea... l-am strans cat am putut iar azi am vazut ceva bule de ulei iesinnd pe acolo... cica e ceva normal oare sa fie asa?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai daca zici ca masina s-a turat singura in 6000rpm si ca ti-a papat uleiul, nu crezi ca turbina este defecta si ti-a bagat tot uleiul in admisie ?
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Sigur e dusa turbina. Normal ca mai trage masina putin.
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
i-as da foc... asa pacatoase masini n-am mai vazut.... in 5 ani numai probleme am avut... o sa fac o diagnoza aici in geermania sa vad ce e... si daca o fi turbo asta e... sper sa nu fie ca nu imi da mie de gand sa cred asa ceva... dar nah am citit o gramada de postari pana acum si toti au probleme diferita cu fum alb/turatia asta aiurea...
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
De ce dai vina pe masina? Daca mergi la mecanicu lui peste, care ba iti strica filtrele, ba nu iti asigura bine pompa, cum sa nu se dezmembreze la 140km/h? Nu ma intelege gresit, dar orice carpeala aiurea tot pr tine te arde la buzunar, mai ales ca iesi cu ea din tara! Acum, la 1.7 dti, nu ai sa ajungi la 6000rpm, se taie alimentarea la 5000-5200, uleiul ala a ajuns in admisie, ai o gramada de senzori si pe acolo, care acum is imbcasiti! Daca presiunea la ulei a scazut dramatic, si cu turatia ridicata, turbo a mers fara ulei, iti dai seama ca si aia a luat-o in freza! Dar poate ai noroc! Imi cer scuze daca te simti prost, dar si tu ai o parte din vina!
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nici o problema.masina e a lui fratemiu acum... eu am un audi... a fost greseala lui ca nu sa dus la mecanicul care il aveam eu... dar din lipsa de timp sa dus la cine nu trebuia... eu ma refeream ca si cand era masina la mine a cedat f multe piese (punte de diode, alternator, senzori turatie, temperatura,electromotor....).. in fine tu zici ca ar fi mai mult ca sigur turbo dus din cauza ca nu a avut presiune uleiul
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stii cum e, pana nu desfaci nu poti sa stii exact! Dar cum am zis, la faza cu uleiul, turbina a incasato cel mai tare! E posibil sa mearga, dar daca zici ca a mai plimbato pana in Germania, iti dai seama ca nu i-a venit bine! E nasol cu uleiul ala ca se depune aiurea prin motor - admisie! Are treaba, cel mai bine de desfacut si curatat! Adusa in tara- ca la ei te rupe! Zi mersi ca nu a ramas cu ea in Ungaria! Bafta!
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am desfacut azi furtunu de la intercooler de jos pentru al goli de ulei in caz ca era prezent... a curs ceva ulei nu mult... dupa m-am hotarat sa desfac si furtunul care iese din turbo si intra in intercooler ... am pornito... am accelerato timp de vreun minut la maxxim... dupa am tinuto turata.. si buf.... a aruncat deodata ulei in prostie pe acolo... deci e clar turbo dus...
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Imi pare rau pt problema ta, dar faza cu turatia ridicata si presiunea ulei 0, la care mai adaugi si forta de ajunge la destinatie, au avut efect nefast asupra turbinei! Ce pot sa iti zic, e ca gasesti turbina, buna si la pret bun, mai ales acum ca toate masinile de UK is la noi! Pot sa zic ca ai scapat usor, imagineaza-ti ca se rupeau palele turbinei si ajungeau in motor! Deci hai sa vedem si partea buna! Ce sa faci, experienta costa! Astea se putea intampla la orice masina!
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da. problema e ca masina e in germania treuie sa caut pe aci un turbo, nou e 600E aici. o sa vad maine vreo 2 parcuri de dezmembrari daca gasesc ceva.
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai in romania nou este 3200 de lei. Deci e mai ieftin acolo.
  • mariusD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
32 mil.. clar......ms de info
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR