Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@GheXghe: sincer, ma asteptam la ceva mai mult de la o Varta....iar tensiunea aia de incarcare, 13.9, este prea mica. ar trebui sa fie 14.2, cu majoritatea consumatorilor porniti (faza scurta, dezaburire, etc.)
Skip ads

  • GheXghe

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
piolet a scris:@GheXghe: sincer, ma asteptam la ceva mai mult de la o Varta....iar tensiunea aia de incarcare, 13.9, este prea mica. ar trebui sa fie 14.2, cu majoritatea consumatorilor porniti (faza scurta, dezaburire, etc.)


atunci sa fie o problema si cu alternatorul? Surprised
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
este o problema recunoscuta la motoarele de Astra ca se cam duce puntea de diode si/sau releul de incarcare. eu insumi am schimbat ansamblul punte-releu la astra mea. nu ar strica o verificare de specialitate, pe un stand profesional (de obicei se gasesc la furnizorii de acumulatori), unde se poate verifica orice legat de acumulator (capacitate, nivel de incarcare, diode defecte, releu defect, electromotor defect). pe vremuri, cand aveam batrana Dacie 1300, am verificat un acumulator la un astfel de stand si am ramas uimit de ce defecte poate sa depisteze.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
piolet a scris:@GheXghe: sincer, ma asteptam la ceva mai mult de la o Varta....iar tensiunea aia de incarcare, 13.9, este prea mica. ar trebui sa fie 14.2, cu majoritatea consumatorilor porniti (faza scurta, dezaburire, etc.)
salutare...
Stie careva dintre voi care sint simptomele unui alternator care nu incarca normal:ceea ce stiu eu trebuie sa incarce intre 13.8-14.4 V ( nici mai mult nici mai putin) cu consumatori porniti (faza lunga,faza scurta...etc.).
De ce intreb deoarece dupa ce am incarcat acumulatorul..(dupa cum am povestit mai sus),tensiunea de incarcare era undeva la 13.78 V parca, deci un pic sub.....dar cu aproape toti consumatorii porniti...aeroterma-max.,scaune fata incalzite-max.,radio-tare,faza lunga.., daca era vreo problema nu trebuia sa se aprinda martorul din bord...? Nu trebuia si colegului sa i se aprinda martorul cu toate ca el se incadeaza in plaja de tensiune incarcare
13.8-14.4 V ?......O zi buna tuturor...P.S.acumulatorul GM incarcat acum cca.3 saptamini inca mai functioneaza..
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nici mie nu mi s-a aprins martorul in bord atunci cand s-au defectat diodele. Se pare ca la Opel este un mod mai ciudat de semnalizare. Daca o sa cauti pe aici prin topicuri, a raspuns cineva destul de pertinent la aceasta dilema. Totodata, exista deferente intre aparatele de masura. Eu (intamplator sunt de profesie electronist) am constatat ca sunt diferente intre ce indica un aparat extern (multimetru) si indicatiile din meniul ascuns din bord. Acest lucru se datoreaza faptului ca aparatul extern are o sursa de alimentare (in speta, bateria de 9 volti) diferita de tensiunea de masurat, care in cazul masinii este tocmai cea a cumulatorului. Nu stiu daca m-am facut bine inteles, dar mesajul este ca sunt diferente.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
piolet a scris:Nici mie nu mi s-a aprins martorul in bord atunci cand s-au defectat diodele. Se pare ca la Opel este un mod mai ciudat de semnalizare. Daca o sa cauti pe aici prin topicuri, a raspuns cineva destul de pertinent la aceasta dilema. Totodata, exista deferente intre aparatele de masura. Eu (intamplator sunt de profesie electronist) am constatat ca sunt diferente intre ce indica un aparat extern (multimetru) si indicatiile din meniul ascuns din bord. Acest lucru se datoreaza faptului ca aparatul extern are o sursa de alimentare (in speta, bateria de 9 volti) diferita de tensiunea de masurat, care in cazul masinii este tocmai cea a cumulatorului. Nu stiu daca m-am facut bine inteles, dar mesajul este ca sunt diferente.
salut.......Atunci de ce mai sint montati acesti martori in bord...?,tot mai bune erau ceasurile cu citire directa ,....invata-ma si pe mine te rog sa folosesc "meniul ascuns din bord".....
merci anticipat.....
  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Tine apasat cateva secunde pe butonul settigns cu radio pornit si cand se aude un beep apasa pe butonul BC si o sa rulezi meniul ascuns
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
merci...
..am sa incerc si eu......
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR