- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pe Omega B s-a montat un singur tip de motor 2.5DTI , Y25DT cu 150 de CP , injectie directa , common rail si 24 de valve.Celalalt motor e 2.5TD sau X25DT si e un turbodiesel sa zicem clasic cu 130 de CP.
X25DT nu e chiar cel mai fiabil motor insa este de departe mai bun la acest capitol decat echivalentul montat pe BMW , se pare ca Opel a fost inspirat in momentul in care a decis reducerea puterii de la 143 la 130 de CP.Nu este insa recomandabil sa alegi un astfel de motor cu mai mult de 150.000 de km.
X25DT nu e chiar cel mai fiabil motor insa este de departe mai bun la acest capitol decat echivalentul montat pe BMW , se pare ca Opel a fost inspirat in momentul in care a decis reducerea puterii de la 143 la 130 de CP.Nu este insa recomandabil sa alegi un astfel de motor cu mai mult de 150.000 de km.
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Treaba cu numarul de kilometri e oarecum relativa , mult mai important e modul in care a fost intretinuta masina. Degeaba masina are kilometri putini si nu s-au respectat intervalele de schimb ulei/filtre sau a fost alergata cu motorul rece.
Jurnalul de intretinere ar trebui sa fie de ajutor insa si aici metodele "est" sunt folosite cu succes , atentie deci si de la cine cumperi.
Asa orientativ si necunoscand in detaliu acest tip de motor cred ca ar fi ideal sa nu treaca de 200.000 de km.
Jurnalul de intretinere ar trebui sa fie de ajutor insa si aici metodele "est" sunt folosite cu succes , atentie deci si de la cine cumperi.
Asa orientativ si necunoscand in detaliu acest tip de motor cred ca ar fi ideal sa nu treaca de 200.000 de km.
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat