smake.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut baieti. Sunt nou pe aici si dupa multe threaduri citite am decis sa postez si eu.
Masina in cauza e un Astra G, 2001, Z16SE.
Totul a inceput cand nu mi-a mai mers kilometrajul si s-a aprins martorul de ABS. Am mers asa cativa km dupa care motorul a inceput sa moara cand o lasam pe liber. Cand mi se aprinde Check engine-ul, cand masinuta cu cheita. Apoi am observat ca atunci cand o las in frana de motor, masina "vine in nas". De la un timp inceput sa pornesca in 3, o turez si apoi merge in 4. Am scos bujiile si am observat ca mi le uda.. Am fost cu ea la diagnoza, mi-au zis ca trebuie schimbat rulmentul si sonda lambda. Am schimbat sonda, problema cu opritul motorului persista. Am mai fost in alta parte la diagnoza unde au curatat clapeta de acceleratie si pe tester a dat eroare pa senzorul MAP. Astept o parere si din partea voastra ca sa nu mai arunc bani de pomana. Multumesc anticipat.
Masina in cauza e un Astra G, 2001, Z16SE.
Totul a inceput cand nu mi-a mai mers kilometrajul si s-a aprins martorul de ABS. Am mers asa cativa km dupa care motorul a inceput sa moara cand o lasam pe liber. Cand mi se aprinde Check engine-ul, cand masinuta cu cheita. Apoi am observat ca atunci cand o las in frana de motor, masina "vine in nas". De la un timp inceput sa pornesca in 3, o turez si apoi merge in 4. Am scos bujiile si am observat ca mi le uda.. Am fost cu ea la diagnoza, mi-au zis ca trebuie schimbat rulmentul si sonda lambda. Am schimbat sonda, problema cu opritul motorului persista. Am mai fost in alta parte la diagnoza unde au curatat clapeta de acceleratie si pe tester a dat eroare pa senzorul MAP. Astept o parere si din partea voastra ca sa nu mai arunc bani de pomana. Multumesc anticipat.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
smake.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
p0105 este eroare de la senzorul MAP.. da asta nu inseamna ca e defect.. nu stii daca e high sau low signal? Se poate masura si senzorul asta MAP.. Caut aici un topic ptr. masurare.. Vezi ca are un contact ptr. alimentare (5V) unul masa si unul ptr. semnal... valorile de semnal nu le stiu.. da la relanti e o valoare si pe masura ce accelerezi ar trebui sa creasca.. Ideea este ca ai variatii de presiune anormale .. Da sezorul jos si vezi sa nu fie obturat orificiul..
P0550 Power Steering Pressure (PSP) Switch Circuit... asta este in legatura cu servodirectia (circuitul de cuplare)... daca s-a aprins si martorul ABS s-ar putea sa ai caderi de tensiune.. Alternatorul incarca bine si constant? Verifica si siguranta ptr. circuitul de servo.. urme de oxidare.. contacte slabite
P0550 Power Steering Pressure (PSP) Switch Circuit... asta este in legatura cu servodirectia (circuitul de cuplare)... daca s-a aprins si martorul ABS s-ar putea sa ai caderi de tensiune.. Alternatorul incarca bine si constant? Verifica si siguranta ptr. circuitul de servo.. urme de oxidare.. contacte slabite
- danplesoiu1968
- *
- 10 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Buzau
danplesoiu1968
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pune-o pe tester si daca nu ai erori e posibil sa fie catalizatorul. Asa am patit eu acum doua saptamini. Uda bujiile si pornea in doua-trei bujii citeva secunde si se oprea. Da jos EGR si incearca sa pornesti. Sau daca poti desface prima sonda lamda cea din inaintea catalizatorului da-o jos pe aceea si porneste. Daca porneste si merge, inseamna ca este catalizatorul infundat. La mine asta a fost.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- danplesoiu1968
- *
- 10 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Buzau
danplesoiu1968
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
Le sterge si incearca sa o porneasca. Si la mine au fost doua erori care nu au mai aparut dupa stergere. Nu mai stiu exact ce erori. Dar tot ceva legat de presiunea din admisie si cilindrul 3 sau 4. Nu-i mare lucru sa dai jos EGR-ul si sa incerci. Nu pierzi nimic ci poate nu mai cheltui bani degeaba. Si pe mine voiau sa ma puna sa cumpar modulul de aprindere, am cumparat bujii noi desi aveam doua seturi bune, dar nu noi, am cumparat filtru de benzina +manopera cam total 350 de lei. La mine sta motorasul galben permanent aprins din cauza functionarii pe GPL. Nu am instalatie secventiala pt ca in 2006 nu se montau inca. Erau doar in probe.