Myrcyk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Calibra C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut! Am o Calibra din 92,C20NE pe care am pus Gpl de ceva vreme...la relanti cu motorul rece motorul merge rotund pe benzina,dar cand se trece pe GPL merge intrerupt si merge intrerupt chiar daca o trec iarasi pe benzina. Iar cateodata in mers nu se mai accelereaza deloc cand e in viteze dar daca incep sa calc ambreiajul si sa o turez de 2-3 ori pe liber isi revine de cele mai multe ori sau are momente in care trebuie sa o las oprita cateva minute sa isi revina. Intreruperile astea le avea si inainte sa pun instalatia de GPL,dar de cand am pus instalatia parca se intampla mai des.
Mentionez ca am schimbat fisele,bujiile,capac delcou,debitmetre am schimbat vreo 3,IAC-ul l-am curatat de vreo doua ori. Si chiar astazi am scos mufa de la sonda lambda si tot mai avea intreruperi.
Masina da in nas cateodata cand ploua afara si intru cu viteza printr-o baltoaca ceva...am inteles ca e din cauza ca intra apa la sonda lambda.
Am auzit mai multe pareri,ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie sau sonda lambda dar nu vreau sa cumpar asa piese la intamplare...
Astept parerile voastre. Multumesc Anticipat
Mentionez ca am schimbat fisele,bujiile,capac delcou,debitmetre am schimbat vreo 3,IAC-ul l-am curatat de vreo doua ori. Si chiar astazi am scos mufa de la sonda lambda si tot mai avea intreruperi.
Masina da in nas cateodata cand ploua afara si intru cu viteza printr-o baltoaca ceva...am inteles ca e din cauza ca intra apa la sonda lambda.
Am auzit mai multe pareri,ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie sau sonda lambda dar nu vreau sa cumpar asa piese la intamplare...
Astept parerile voastre. Multumesc Anticipat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
Myrcyk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Calibra C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
Myrcyk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Calibra C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
Myrcyk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Calibra C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
apa-n lambda n-are cum s-ajunga! (in esapament). treaba cu datu-n nas a motorului, la baltoace, am patit-o c-un peugeot, apa-n sine nedaunand cu nimic motorului, doar opunandu-i o rezistenta suficient de mare, incat sa-ncinga debitmetrul (obosit)...acesta, stiindu-se ca-i taie ''macaroana'' motorului. dupa-nlocuirea debitmetrului, no problem!