- danbravoksv
- OP
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2010
- Insignia 2014 A20DTH
- Brasov
danbravoksv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salutare.
Daca poate cineva sa imi spuna cum sa schimb limba de pe afisajul CB din germana in engleza. Ma enerveaza, nu inteleg prea bine ce scrie in germana si e si ciudat. .
O alta problema ar fi climatronicul care setat pe 22 grade si AUTO baga caldura apoi intra pe rece si chiar daca mai cresc temperatura cu 1, 2 sau 3 grade tot baga rece, viteza ventilatiei creste si ea de imi clantane dintii in gura de frig. Ca sa ma vina cald o dau pe 27 de grade si in 2 minute transpir . Deci, ideea este ca nu stiu cum sa fac sa mearga setat pe o temp care sa o mentina constant. Inteleg ca e normal ca dupa ce incalzeste sa mai dea si aer ceva rece ca sa mentina temperatura dar la mine cred ca erau 16 grade in masina (eram imbracat ca afara si imi era rece, mai ales la urechi, de a trebuit sa imi iau fesul ) si el tot rece baga la 22 grade setare. Oare asa fac toate sau am eu probleme? Sau nu inteleg eu cum se seteaza? (desi nu e nimic complicat). Am mai avut climatronice care odata puse pe o temperatura o tineau constanta fara sa te deranjeze in vreun fel. E drept, erau masini dupa 2007, clima controlata electronic, etc. Astra pe care am luat-o acum e din 2002 si ma gandesc ca nu e asa de evoluata. Oare si asta sa fie?
Multumesc celor care imi vor raspunde.
Daca poate cineva sa imi spuna cum sa schimb limba de pe afisajul CB din germana in engleza. Ma enerveaza, nu inteleg prea bine ce scrie in germana si e si ciudat. .
O alta problema ar fi climatronicul care setat pe 22 grade si AUTO baga caldura apoi intra pe rece si chiar daca mai cresc temperatura cu 1, 2 sau 3 grade tot baga rece, viteza ventilatiei creste si ea de imi clantane dintii in gura de frig. Ca sa ma vina cald o dau pe 27 de grade si in 2 minute transpir . Deci, ideea este ca nu stiu cum sa fac sa mearga setat pe o temp care sa o mentina constant. Inteleg ca e normal ca dupa ce incalzeste sa mai dea si aer ceva rece ca sa mentina temperatura dar la mine cred ca erau 16 grade in masina (eram imbracat ca afara si imi era rece, mai ales la urechi, de a trebuit sa imi iau fesul ) si el tot rece baga la 22 grade setare. Oare asa fac toate sau am eu probleme? Sau nu inteleg eu cum se seteaza? (desi nu e nimic complicat). Am mai avut climatronice care odata puse pe o temperatura o tineau constanta fara sa te deranjeze in vreun fel. E drept, erau masini dupa 2007, clima controlata electronic, etc. Astra pe care am luat-o acum e din 2002 si ma gandesc ca nu e asa de evoluata. Oare si asta sa fie?
Multumesc celor care imi vor raspunde.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- danbravoksv
- OP
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2010
- Insignia 2014 A20DTH
- Brasov
danbravoksv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu are treaba.Eu am climatronic pe Vectra b din 1999 si tot stie sa mentina temperatura la cat il setez.
E posibil ca termometrul care verifica temperatura interioara sa fie defect.La Vectra B stiu ca sunt mai multe.
Sau poate chiar modulul sa fie defect.
Cat despre schimbarea limbii vorbeste cu cineva care are TECH II.
E posibil ca termometrul care verifica temperatura interioara sa fie defect.La Vectra B stiu ca sunt mai multe.
Sau poate chiar modulul sa fie defect.
Cat despre schimbarea limbii vorbeste cu cineva care are TECH II.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- danbravoksv
- OP
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2010
- Insignia 2014 A20DTH
- Brasov
danbravoksv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri dar cred ca e panoul de comanda deoarece nu baga aer decat pe sus indiferent daca dau pe manual si apas butoanele care sa bage aerul la picioare sau pe aeratoarele din centru. Sau poate motorasele acelea din bord care misca clapetele pt directionarea fluxului de aer. Cum pot afla si unde? Pareri? Se poate? Daca da, cat costa unul?
Multumesc.
Multumesc.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
deschide asta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63222
si vezi ce-i in prima poza. Daca este ce iti trebuie tie, ia legatura cu Tonistorm.
Succes!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63222
si vezi ce-i in prima poza. Daca este ce iti trebuie tie, ia legatura cu Tonistorm.
Succes!
- danbravoksv
- OP
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2010
- Insignia 2014 A20DTH
- Brasov
danbravoksv
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
Multumesc celor care mi-au raspuns.
Problema cu limba CB s-a rezolvat repede pe tester iar cea cu climatizarea prin resetarea erorilor aparute de la modulul climatizare. Daca era sa ma iau dupa unii mecanici trebuia sa demontez tot bordul si sa inlocuiesc motorasele clapetelor de dirijare a aerului.
Problema cu limba CB s-a rezolvat repede pe tester iar cea cu climatizarea prin resetarea erorilor aparute de la modulul climatizare. Daca era sa ma iau dupa unii mecanici trebuia sa demontez tot bordul si sa inlocuiesc motorasele clapetelor de dirijare a aerului.