Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Asta e bunã tare! Cu siguranþã o sã-i dea cele mai bune echivalente ale lui T 90 ! Deja sunt sigur de rãspuns.
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu odata am bagat in masina fluidele recomandate de ei, a 2-a oara ori ma uit in cartea masinii ori nu le mai schimb!
In cutie? mi s-a raspuns T90, in grupuri la fel T90, dar mi s-a adaugat ca nu se schimba decat daca ai pierderi se completeaza, cand si-au dat seama ca pierd bani, au revenit, se schimba domne, ideal ar fi cat mai des, noi avem uleiul acesta, foarte bun.
Sa nu mai zic exemple de recomandare a uleiului ATF care se foloseste la cutii automate pentru o cutie manuala/ bagati orice lichid de frana, nu are importanta/ nu conteaza ce lichid de directie se foloseste, e universal etc.
Ei vand, atat, trebuie sa inteleaga un sigur lucru: daca tot nu ii plateste omu si pentru consultanta in domeniu sa se abtina sa dea sfaturi, ca mai sunt si oameni care folosesc intr-adevar o masina si ii pierd ca si clienti... Evil or Very Mad
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da, si pe mine m-a distrat testul omului...
nu stiu ma baieti, nu va mai fac capul mare cu problemele mele. deja devin plictisitor. nu i-as schimba uleiul 10w40 pe care-l are tot cu...10w40. ce rezolv? mobil 1 e destul de bun, zic eu. ce sa-i pun? o fi alta problema. o desfac si gata. am fost ieri pana la sinaia cu ea si cand s-a incalzit ca lumea a mai scazut presiunea fata de ultima data. acuma calda sta la relanti un pic peste rosu si in ture la jumatatea dintre prima liniuta si a doua deci...nu e in regula.parerea mea. merg cu ea asa si cine stie ce se mai intampla si cat se uzeaza motorul...
multumesc foarte mult oricum pentru tot.
frontera sa traiasca!

P.S. una peste alta , fara nervi si resentimente trebuie sa recunoastem ca e o masina slabuta totusi. simpatica, cu personalitate, frumusica, corecta la pret dar....slabuta.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Este o masina de nota 7, cu lipsuri, dar eu dupa ce i-am schimbat pinioanele din pompa de ulei, am pus ulei bun, am bagat-o aproape saptamanal pe drumuri nasoale, pe timpul iernii a inghitit de multe ori pedala apasata la maxim, nu a fiert, nu s-a stricat nimic, merge la fel de bine. Am dat in gropi cu viteze mari, ca traim in romania, daca eram cu masina mica din nou spargeam anvelopa si strambam janta, Frontera am verificat-o pe elevator, nimic. Am tras cu ea 1-2 tone, in afara ca e puturos motoru, merge, trage. Am fortat-o pe parau, nu s-a rupt nimic, nu a dat semne ca ar ceda ceva.
Ideea e alta Bogdane, sa fie masina intretinuta, sa ii faci odata o rezizie buna, sa ii schimbi curele, pinioanele de la pompa de ulei, pompa de apa, antigelu si sa curati instalatia de racire, sa ii curati motoru si sa ii bagi un ulei bun, sa ii schimbi uleiul mai ales in grupu spate daca e cu LSD, sa desfaci MRLurile sa le pui saiba/ surub si sa le curati sa le bagi un ulei foarte gros si ai cam scapat de problemele generale la Frontera. Am un prieten cu un Patrol de 4.2 benzinar, putin modificat, a mers cu mine in masina si mi-a spus, nu din prietenie: " sunt placut impresionat de Frontera" de ce? cum spuneam nu incinge, are nerv, are turatie si nu se rupe, usor, vorbesc de 2.3, in rest nu ma pricep.
Si sa iti mai raspund odata ce as face pe langa ce am scris mai sus: as baga un ulei mai gros la cald cum ar fi: 10W50 dar trebuie cautat ca majoritatea cu acest indicativ e folosit la motociclete pentru concursuri off- road, trialuri etc. acolo unde trebuie sa reziste sa reziste sa reziste Laughing
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nota 7 cred ca da. Pt mine 7 e...slabut. depinde de perspectiva acum. Cand am luat masina (in octombrie 2011 am facut urmatoarele : schimbat tot ce inseamna curele, distributia cu pompa de apa cu tot, termostat, schimbat uleiuri (motor, ambele grupuri t90 pt cutii de viteze, ulei cutie , antigel, radiator(picura ala vechi, vas de expansiune - era crapat, verificare generala roti , dar nu a trebuit decat un rulment pe dreapta strans. am fost cu ea pe tester sa vad ce bube are si am mai descoperit ca nu merge ABS, are distributia pusa un dinte in plus parca , si joc in directie - inca nu stiu de la ce e. Nu am stiut de MRL, si LSD , sincer nu prea stiu nici acum ce e - e primA mea masina de "offroad", ca le-as fi verificat si pe alea. Unde sa le pun saiba? Si ulei gros? Eu zic ca nu am fost genul sa nu ma intereseze decat sa-i dau forja. De pinioane in pompa iar nu am stiut. Dar acum cand o desfac o sa ma uit. Poate sa fie alea nu? sa nu am presiune.
Merci inca o data si , dupa cum am spus frontera e o masina CORECTA dar nu extraordinara.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cine are motoare Isuzu sau VM ar trebui sa puna ulei recomandat de producator si nu de GM. cine are motoare de Opel ... nu stiu ce sa zic. Stie cineva de la ce producator ia GM-ul uleiul? Pentru ca mi se pare suspect de ieftin fata de unii producatori, in conditiile in care orice piesa GM este cu mult peste orice producator.
Mobil 1 stiu ca este un ulei foarte bun (atentie Mobil 1, nu SuperMobil).
Eu de cand ma stiu folosec Castrol, iar de cand am Frontera folosesc 5W - 30C3 sau 5W - 40C3 la bidoane de 5 l (si aici atentie ca sunt doua tipuri de magnatec 5W-30C3 si 5W-40C3 unul e in jur de 30 RON litrul altul e in jur de 60 RON litrul). Eu folosesc din cel de 60 RON si il schimb la 10.000 km.
cu presiunea de ulei pana acum nu am avut probleme, dar si menajez motorul, in sensul ca nu ii dau span la rece. La cald e alta problema, am mers si cu 6500 rpm.
Iar in offroad cred ca a-ti cam vazut ce fac eu asa ca ... (asta apropo de nota 7)
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Corect Mobil 1 este ulei nu Mobil si multi se inteapa, confunda Mobil cu Mobil1, dar daca s-ar uita la preturi, ar observa...
Stelea, mai bine nu spuneam ca e de nota 7 ca poate am ofensat prin asta dar sincer nu as putea spune cu mana pe inima ca Frontera se ridica la nivelul unui Patrol sau a unui Land Cruiser, dar pot spune cu mana pe inima ca imi place masina si sunt multumit de ea per total.
Bogdan, ai gresit enorm cu T90 in grupuri si cutie de viteze, trebuie scos si bagat in cutie 10W40 si in grupuri 80W90 respectiv 80W90 GL5 LS daca ai LSD pe spate.
Saiba, poti cere detalii lui SuperDragos, surubul vine in capatul planetarei dar trebuie sa aibe maxim nu stiu cati mm, sa nu frece in capac banuiesc.
Si sa revenim iara la nenorocita de nota 7, pentru standardele mele, e o nota buna, nota 10 nu exista la masini, sau poate la Gclass, dar un Gclass din an cu Fronterele noastre costa fara exagerare de fro 3-4 ori mai mult sau poate chiar mai mult si de intretinere nu vorbim.
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut din nou.
Pt andrei_vl - de ce e asa gresit t90? ca e pt cutii de viteze. crezi ca o sa crape ceva prin ea? ai gasit in cartea ei uleiurile alea ? ca parca nu le-as scoate...
sal'tare!

Corect Mobil 1 este ulei nu Mobil si multi se inteapa, confunda Mobil cu Mobil1, dar daca s-ar uita la preturi, ar observa...
Stelea, mai bine nu spuneam ca e de nota 7 ca poate am ofensat prin asta dar sincer nu as putea spune cu mana pe inima ca Frontera se ridica la nivelul unui Patrol sau a unui Land Cruiser, dar pot spune cu mana pe inima ca imi place masina si sunt multumit de ea per total.
Bogdan, ai gresit enorm cu T90 in grupuri si cutie de viteze, trebuie scos si bagat in cutie 10W40 si in grupuri 80W90 respectiv 80W90 GL5 LS daca ai LSD pe spate.
Saiba, poti cere detalii lui SuperDragos, surubul vine in capatul planetarei dar trebuie sa aibe maxim nu stiu cati mm, sa nu frece in capac banuiesc.
Si sa revenim iara la nenorocita de nota 7, pentru standardele mele, e o nota buna, nota 10 nu exista la masini, sau poate la Gclass, dar un Gclass din an cu Fronterele noastre costa fara exagerare de fro 3-4 ori mai mult sau poate chiar mai mult si de intretinere nu vorbim.[/quote]
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Scuze, mi-am adus aminte : in cutie nu am bagat T90, am fost la magazin si am luat ceva de cutii de viteze special . Nu mai stiu ce marca dar am dat in jur de 25 de lei litru. Din pacate in grupul spate am bagat t90. Cel din fata mi-a garantat omul ca l-a schimbat de vreo luna si am verificat era full si parea ok, asadar nu am mai bagat deloc
  • mihaialex

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Oameni buni,nu va mai jucati cu uleiurile...reprezinta singele motorului si al transmisiei...ascultati-i pe cei batrini in bransa,ca stelea de ex...
Puneti uleiuri bune,EXACT si CIT recomanda producatorul(vezi calculatorul Castrol,de exemplu).Nu va zgirciti la 2-3 sute,ca dupa aia scoateti mii din buzunar si nu luati de bune ceea ce spun diversi mecanici...Ce spune producatorul,aia e ce trebuie Smile
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu ma joc cu uleiurile dar cand am luat masina habar nu aveam ce ulei sa pun in grupuri nici ce scrie in cartea masinii nu stiam pt ca...nu o am. am pus ce a zis un mecanic.
asadar aveti careva o carte de frontra A, de trimis pe mail sau de atasat aici? eu am gasit ceva pe net dar e cartea utilizatorului sa zic asa, sunt numai chestii generale in ea
merci din nou
frontera sa traiasca
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am gasit ceva in manualul ala al utilizatorului dar nu reusesc sa atasaez aici... nu merge sau nu stiu eu?
  • bogdan georgel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema la masina.De cateva zile nu mai urca uleiul in rampa si se aude un zgomot ciudat la tacheti,mi se aprinde martorul in bord si cand accelerez in loc sa creasca presiunea la ulei la mine scade.
Am schimbat uleiul si filtrul de ulei,Am fost si la un mecanic si mi-a zis ca e pompa de ulei dar nu e sigur ca pompa e problema.Voi ce parere aveti?Cine ma poate ajuta cu un sfat?Mersi!
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand spune ce motorizare ai ca sa stim si in al doilea rand ti-as recomanda sa nu mai pornesti masina dar sa o mai si accelerezi daca vrei sa mai ai motor...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ceva un genul asta patisem la Kadett 2.0 seh,cand a scos un ”mecanic”baia de ulei fara sa desfaca evacuarea si a strambat sorbul.Cand a pus-o la loc,sorbul se proptea in baie si ioc presiune..Gandeste-te daca ai lovit baia,sau daca s-a umblat la ea.Asta daca e benzina,daca e diesel,poate sa fie din pompa.De fapt in ambele poate sa fie din pompa,dar ia in calcul si baia ondulata.
Si nu in ultimul rand spune ce masina ai,poate nu e Frontera,ca nu ai specificat.
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993 C24NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bogdan georgel a scris:Salut!
Am si eu o problema la masina.De cateva zile nu mai urca uleiul in rampa si se aude un zgomot ciudat la tacheti,mi se aprinde martorul in bord si cand accelerez in loc sa creasca presiunea la ulei la mine scade.
Am schimbat uleiul si filtrul de ulei,Am fost si la un mecanic si mi-a zis ca e pompa de ulei dar nu e sigur ca pompa e problema.Voi ce parere aveti?Cine ma poate ajuta cu un sfat?Mersi!


Slabe sanse sa fie pompa, fi atent daca ti-a umplut filtru cu ulei inainte de a-l monta sus, trebuie umplut ochi, asa am patit si eu, poate e dezamorsata pompa. Eu am avut ceva batai de cap pana am amorsat pompa. Ca sa fiu sigur, am scos luleaua afara Motor 2.4, si cu o pompita cu un furtun in varf am bagat cam jumate de litru de ulei pe la lulea si s-a rezolvat.
  • bogdan georgel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutare e un opel frontera 2.0 benzina din 94 iar k sa explic mai bine am sa incep k povestea de la inceput poate au vro legatura intre ele * in iarna asta nu am mai mers k masina si doar o porneam din cand in cand , iar intr o dupa amiaza am pornito si dupa cateva sec mi sa aprins martorul la benzina iar inteligentul de mine am oprit motorul si am pus i am pus benzina , iar dupa 5 min cand am vrut sa o pornesc nu a mai pornit si am dat la cheie pana am omorat bateria , a doua zi iar am luato de la capat dar cum se face la romani hai sa o tragem la sufa k sigur e inecata , si am plimbato la deal si la vale dar pace nu a vrut, in final i am schimbat bujiile si a pornit forte usor cum pornea de obicei dar cu becul la ulei aprins si avea foarte multa brenzina in ulei cand scoteam joja la rece era cu 5 centimetri mai mult decat nivelul maxim . Am schimbat uleiul si filtru dar degeaba nici o schimbare .
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Man,linisteste-te,trage aer in piept si mai scrie odata,ca nu am inteles nimic.Fa si tu propozitii d”alea,mai pune un punct,un aliniat,mai citeste un regulament..Posibil sa se fi aliniat sau spart segmentii.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
radu_moto14 a scris:

Slabe sanse sa fie pompa, fi atent daca ti-a umplut filtru cu ulei inainte de a-l monta sus, trebuie umplut ochi, asa am patit si eu, poate e dezamorsata pompa. Eu am avut ceva batai de cap pana am amorsat pompa. Ca sa fiu sigur, am scos luleaua afara Motor 2.4, si cu o pompita cu un furtun in varf am bagat cam jumate de litru de ulei pe la lulea si s-a rezolvat.

pompa de ulei dezamorsata? Shocked
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu am pus ulei 20w50 aral, am schimbat pompa si...s-a am rezolvat. cand accelerez se ridica acul la trei sferturi si cand e incins motorul. in relanti e fff putin sub un sfert. banuiesc ca-i de bine, nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR