Vasile59
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
Opel vine cu o noutate care suna foarte bine. Reteta este simpla si suna cam asa: se apeleaza la motorul deja existent, turbodiesel de 2 litrii si se mai adauga inca o turbina => motor 2.0 Biturbo care produce 195 CP si 400 Nm. Mai detaliat, este vorba de adaugarea unei turbine mai mici care functioneaza la turatii scazute ajutand astfel la reducerea "lag-ului" caracteristic motoarelor supraalimentate. La turatii mediii ambele turbine lucreaza, iar la turatii mari (incepand cu 3.000 rpm), doar turbina mare este functionala.
Pretul? Nu se stie oficial in Romania, insa in Germania pretul pleaca de la 33.405 euro.
Sursa si text: Motorstory, unde va invit sa cititi mai multe detalii!
Pretul? Nu se stie oficial in Romania, insa in Germania pretul pleaca de la 33.405 euro.
Sursa si text: Motorstory, unde va invit sa cititi mai multe detalii!
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Inca un link http://www.automarket.ro/st...de-cai-42096.html
Am mers cu o varianta a acestui motor pe un Saab 9-5 acum vreo 2 ani si ceva.
Ca impresie, intre ~1800 rpm si 5500 nu puteam sa-mi ridic capul de pe tetiera
Sunt curios cum va fi pe Insignia
Am mers cu o varianta a acestui motor pe un Saab 9-5 acum vreo 2 ani si ceva.
Ca impresie, intre ~1800 rpm si 5500 nu puteam sa-mi ridic capul de pe tetiera
Sunt curios cum va fi pe Insignia
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,110 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,110
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca sunt 2 turbine montate pe acel motor nu insemna ca si lagul v-a creste, chiar daca una intra mai devreme iar cealalta mai tarziu ?
Cum ar fi sa ai parte de lag sa zicem undeva pe la 1300rpm si inca o portie de lag servita pe la 2500rpm cand o intra a doua turbina ?
Cred ca si evacuarea v-a avea de suferit sau cel putin supapa care v-a face reglajul de gaze evacuate, intre cele doua turbine .
Parerea mea este ca opel incepe sa faca lucruri complicate si cu fiabilitate indoielnica pe spinarea cumparatorilor .
Cum ar fi sa ai parte de lag sa zicem undeva pe la 1300rpm si inca o portie de lag servita pe la 2500rpm cand o intra a doua turbina ?
Cred ca si evacuarea v-a avea de suferit sau cel putin supapa care v-a face reglajul de gaze evacuate, intre cele doua turbine .
Parerea mea este ca opel incepe sa faca lucruri complicate si cu fiabilitate indoielnica pe spinarea cumparatorilor .
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Lag-ul apare datorita vitezei mici a gazelor (la turatii mici) si turbinei de dimensiuni mari (necesara pentru a fi eficienta la turatii mari-o turbina mica ar functiona ca o piedica). Dureaza mai mult pana incepe turbina sa prinda viteza. Cu 2 turbine se elimina lag-ul.
Intr-adevar, scade fiabilitatea, dar creste distractia
Intr-adevar, scade fiabilitatea, dar creste distractia
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
suna frumos pe hartie dar ramane de vazut cum o fi in practica.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
suna frumos pe hartie dar ramane de vazut cum o fi in practica.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
[quote="krashy22"]suna frumos pe hartie dar ramane de vazut cum o fi in practica.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .[/quote
ce probleme sunt d-nule la insignia si astra J ? comparativ cu vectra C si astra H, noile masini opel ocupa locuri fruntase in multe topuri de fiabilitate. inclusiv toate revistele auto vorbesc de progresul marcii opel prin aparitia noilor modele. passat si insignia, sau golf si astra J sunt referinte in toate versus-urile revistelor de profil. ca idee, la aparitia vectra C-ului cdti de 150 de cai, multe reviste spuneau(pe nedrept) ca e o gluma. inclusiv top-gear cu celebrul test vectra opc.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .[/quote
ce probleme sunt d-nule la insignia si astra J ? comparativ cu vectra C si astra H, noile masini opel ocupa locuri fruntase in multe topuri de fiabilitate. inclusiv toate revistele auto vorbesc de progresul marcii opel prin aparitia noilor modele. passat si insignia, sau golf si astra J sunt referinte in toate versus-urile revistelor de profil. ca idee, la aparitia vectra C-ului cdti de 150 de cai, multe reviste spuneau(pe nedrept) ca e o gluma. inclusiv top-gear cu celebrul test vectra opc.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ia intreabai pe cei carora le trocane etrierele in cap, daca mai dau 2 lei pe ce spun ziarele/revistele la care faci referire
sau pe cei care le ploua in portbagaj pe la al 3-lea stop de frana. Nici la LOGAN nu se intampla asa ceva .
NU au fost in stare sa faca cum trebuie din capul locului, un amarat de vas cu senzor antigel .
NU au fost in stare sa regleze sprituitoarele parbriz din fabrica
Amplificatorul Infinity care isi regleaza volumul dupa bunul lui plac
Te cheama de "nspe" ori pt asa zisa resoftare sau up-date de soft
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79639. Crezi ca toti care au postat acolo sunt multumiti ?I
Insignia sta ceva mai bine : rezistentele de la incalzirea scaunelor se ard, nu stiu ce electrovalva(19cdti) cam pica, au fost cazuri in care a picat caseta de directie, discuri de frana de proasta calitate, butoanele din bord fac zgomot la denivelari............ia uite cati colegi au avut prob cu insignele lor https://www.clubopel.com/vie...asc&start=480
Ma bucur ca am avut inspiratia sa nu-mi cumpar insignia in 2010, poate pana in toamna mai remediaza o buna parte din problemele generatoare de stres, nervi si timp pierdut prin reprezentante.
sau pe cei care le ploua in portbagaj pe la al 3-lea stop de frana. Nici la LOGAN nu se intampla asa ceva .
NU au fost in stare sa faca cum trebuie din capul locului, un amarat de vas cu senzor antigel .
NU au fost in stare sa regleze sprituitoarele parbriz din fabrica
Amplificatorul Infinity care isi regleaza volumul dupa bunul lui plac
Te cheama de "nspe" ori pt asa zisa resoftare sau up-date de soft
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79639. Crezi ca toti care au postat acolo sunt multumiti ?I
Insignia sta ceva mai bine : rezistentele de la incalzirea scaunelor se ard, nu stiu ce electrovalva(19cdti) cam pica, au fost cazuri in care a picat caseta de directie, discuri de frana de proasta calitate, butoanele din bord fac zgomot la denivelari............ia uite cati colegi au avut prob cu insignele lor https://www.clubopel.com/vie...asc&start=480
Ma bucur ca am avut inspiratia sa nu-mi cumpar insignia in 2010, poate pana in toamna mai remediaza o buna parte din problemele generatoare de stres, nervi si timp pierdut prin reprezentante.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
ce vorbesti de senzor antigel,duze nereglate sau apa in masina? eu am insignia de aproape 3 ani(2 masini ambele cosmo, cu incalzire in scaune fata care NU s-au ars) din tot ce ai enumerat mai sus am avut doar greieri in bord la denivelari doar la prima masina, de fapt zgomotul venea de la suportul camerei video. la a doua nu am ca sa ii reprosez. cutii de viteza, ambreaje, pompe sau injectoare pica la toate masinile noi, de la logan la mercedes. vrei sa vezi topicuri cu probleme pe vwforum sau hondafan? intra si vezi si acolo. daca ai contoriza toate defectele citite pe net, nu ai mai cumpara nici o masina.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ai dreaptate intr-o oarecare masura. Te poti considera un norocos pt ca nu esti printre colegii posesori de insignia care au diverse probleme cu acest model.
Comparatia cu diversi producatori nu isi are rostul, ca doar nu este oke sa ai probleme cu insignia daca ce`i de la vw, spre exemplu, au scos pe piata modele cu o gramada de probleme. Nu este in regula sa zicem ` frate daca pana si ce`i de la bmw sau vw au scos masini cu o gramada de probleme, ce pretentii sa ai de la opel ? `
Eu consider ca orice chemare in service pt remedierea unei prob in perioada de garantie, este defect din fabricatie .
Eu renunt a mai posta in acest topic .
Comparatia cu diversi producatori nu isi are rostul, ca doar nu este oke sa ai probleme cu insignia daca ce`i de la vw, spre exemplu, au scos pe piata modele cu o gramada de probleme. Nu este in regula sa zicem ` frate daca pana si ce`i de la bmw sau vw au scos masini cu o gramada de probleme, ce pretentii sa ai de la opel ? `
Eu consider ca orice chemare in service pt remedierea unei prob in perioada de garantie, este defect din fabricatie .
Eu renunt a mai posta in acest topic .
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
Magellan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993 c30xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Interesant de citit parerea celor de la ProMotor care au avut si un testdrive:
http://www.promotor.ro/test...a-biturbo-9351818
http://www.promotor.ro/test...a-biturbo-9351818