- UNHleaSHD
- OP
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Masina n-a mai pornit cam doua saptamani din cauza c-a ramas fara curent. S-a pus bateria pe redresor s-a incarcat si a luat-o masina, da' la o cheie foarte lunga (zeci de secunde) dupa ce porneste ramane aprins martorul "masina cu cheita". La fel si la contactul pus, apare martorul. La o pornire la cald acesta nu se mai aprinde (se aprinde doar la contact).
Am incercat testul cu agrafa, prima data n-a indicat nimic, a ramas martorul aprins si s-a stins. A doua oara mi-a rezultat 1 1 1.
Are cineva vreo idee?
L.E. Am fost acu si-am mai incercat de 2 ori, si de ambele dati a clipit de 2 ori cu pauza mica. Deci doar 2, atat. Si i-am dat o cheie.. A fost ceva mai scurta, circa 10 secunde. Martorul sta aprins pina se incalzeste (cat-de-cat, nu 90 de grade) motorul.
Masina n-a mai pornit cam doua saptamani din cauza c-a ramas fara curent. S-a pus bateria pe redresor s-a incarcat si a luat-o masina, da' la o cheie foarte lunga (zeci de secunde) dupa ce porneste ramane aprins martorul "masina cu cheita". La fel si la contactul pus, apare martorul. La o pornire la cald acesta nu se mai aprinde (se aprinde doar la contact).
Am incercat testul cu agrafa, prima data n-a indicat nimic, a ramas martorul aprins si s-a stins. A doua oara mi-a rezultat 1 1 1.
Are cineva vreo idee?
L.E. Am fost acu si-am mai incercat de 2 ori, si de ambele dati a clipit de 2 ori cu pauza mica. Deci doar 2, atat. Si i-am dat o cheie.. A fost ceva mai scurta, circa 10 secunde. Martorul sta aprins pina se incalzeste (cat-de-cat, nu 90 de grade) motorul.
- valentincriss
- *
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
verifica bujiile si vezi daca bateria iti tine curentul! degeaba o pui pe redresor daca nu tine si curentul in ea! fa schimb cu cineva pt o zi,! te rog sa imi explici si mie testul cu agrafa ca nu stiu de el si am si eu probleme cu pornirea la rece si imi apare masina cu cheia vreun minut pana se incalzeste! vezi "Probleme la pornire cand e motorul rece", acolo sunt simtomele de la mine!
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- OP
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Bateria tine. A fost incarcata acu vreo 5 zile si totusi au fost geruri mari peste noapte.
Testul cu agrafa: bagi cheia in contact si o pui pe pozitia I, dupa care calci frana si acceleratia (ambele in acelasi timp), dupa care muti pozitia cheii pe II. Daca ai erori, o sa licare martorul "cheita" daca licare cu pauza scurta le aduni (*** = 3) daca e pauza lunga, inseamna ca incepe alta cifra.
Cum verific bujiile?
Testul cu agrafa: bagi cheia in contact si o pui pe pozitia I, dupa care calci frana si acceleratia (ambele in acelasi timp), dupa care muti pozitia cheii pe II. Daca ai erori, o sa licare martorul "cheita" daca licare cu pauza scurta le aduni (*** = 3) daca e pauza lunga, inseamna ca incepe alta cifra.
Cum verific bujiile?
andronoiu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2012
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- OP
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- valentincriss
- *
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
bujiile le mai poti verifica si cu aparatul de masura, treb. sa aiba intre 0.01/0.04, de preferat treb. sa fie spre 0.01 asa sunt cand sunt noi! deasemeni le poti scoate si cu un fir sa le pui la baterie sa vezi daca se incinge varful pe o distanta de aproximativ 1cm.
deasemeni mai exista si varianta in care sa fie obosita si sa treaca peste toate testele mecanice si electronice la care o supui(acesta a fost cazul meu).
te rog sa incerci sa dezvolti problema cu agrafa! nu prea inteleg ce si cum la cifrele alea de numarat etc! cum se procedeaza, am inteles, teoria cealalta de interpretare nu prea am inteles-ao! mersi mult anticipat!
deasemeni mai exista si varianta in care sa fie obosita si sa treaca peste toate testele mecanice si electronice la care o supui(acesta a fost cazul meu).
te rog sa incerci sa dezvolti problema cu agrafa! nu prea inteleg ce si cum la cifrele alea de numarat etc! cum se procedeaza, am inteles, teoria cealalta de interpretare nu prea am inteles-ao! mersi mult anticipat!
- UNHleaSHD
- OP
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cu multimetrul e mai greu de facut. O sa vad cu un bec.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014