Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am rezolvat problema de acu o luna cand ma lasat masina in drum.De vina a fost calculatorul de la pompa de injectie.Bun.Am dus-o in service mi-a facut calculatorul toate bune si frumoase vazand masina pornita.Am observat ca acuma am un o intarziere mai mare la pedala de acceleratie si numai trage cum tragea inainte.Ce ma sfatuiti?Se poate remedia sa fie ca inainte?Astept pareri,sfaturi orice.Va multumesc.
Scuze.Opel Astra g din 2000, motor de 2.0 diesel, 101 Cp .Da
Ultima modificare făcută de Silviu26 la Sam 18 Feb, 2012 3:54 pm, modificat de 2 ori în total
Scuze.Opel Astra g din 2000, motor de 2.0 diesel, 101 Cp .Da
Ultima modificare făcută de Silviu26 la Sam 18 Feb, 2012 3:54 pm, modificat de 2 ori în total
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Total eronat !
Sunt doua tipuri de "computadoare" unul cu o singura mufa iar altul cu doua mufe (depinde de anul de fabricatie al masinii) ambele "computadoare" dau aceeasi putere catre motor.
Cat ti-a luat ca sa-ti repare calculatorul, ceva garantie ti-a dat ?
Dupa ce pornesti motorul tija din spatele turbinei este trasa la maxim ?
Ultima modificare făcută de krashy22 la Sam 18 Feb, 2012 5:57 pm
Sunt doua tipuri de "computadoare" unul cu o singura mufa iar altul cu doua mufe (depinde de anul de fabricatie al masinii) ambele "computadoare" dau aceeasi putere catre motor.
Cat ti-a luat ca sa-ti repare calculatorul, ceva garantie ti-a dat ?
Dupa ce pornesti motorul tija din spatele turbinei este trasa la maxim ?
Ultima modificare făcută de krashy22 la Sam 18 Feb, 2012 5:57 pm
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
- georgenelu
- *
- 23 mesaje
- din 21 Feb 2012
- Astra 2000
- Timis
georgenelu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
acelasi lucru am si eu acuma nustiu cum o mers inainte si nici nu am condus pana acuma un astra g sa fac comparatia.
pe autostrada vad ca asculta cand bag piciorul se duce dar are o intarziere de 2 sau 3 secunde pana pleaca.pe oras mai greu calc pedala panan fund si abia dupa cateva secunde ia sprintul necesar.
daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi am astra g 2l 100 cp
dar la 100cp trebuie sa ai anumita forta sau este o diferenta intre cdti si tdi ca sprint si asta ma refer ca un prieten deal meu are un megan 1.5 85cp cdti si cand bag piciorul in pedala simt ca ma baga in scaun ceia ce la al meu nui asa
pe autostrada vad ca asculta cand bag piciorul se duce dar are o intarziere de 2 sau 3 secunde pana pleaca.pe oras mai greu calc pedala panan fund si abia dupa cateva secunde ia sprintul necesar.
daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi am astra g 2l 100 cp
dar la 100cp trebuie sa ai anumita forta sau este o diferenta intre cdti si tdi ca sprint si asta ma refer ca un prieten deal meu are un megan 1.5 85cp cdti si cand bag piciorul in pedala simt ca ma baga in scaun ceia ce la al meu nui asa
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere o secunda intarziere la pedala e foarte mult.N-ar trebui sa fie deloc asa chiar daca motorina are delay.Are o anumita intarziere dar foarte mica iar la mine dupa cum am scris am rezolvato schimband debitmetrul pentru ca avea inarzierea cam de o secunda si nu tragea la deal, iar la motor de 2.0 nu este acceptat asa ceva.Sincer nu stiu daca ar fi diferenta intre cele doua pentru ca nu sunt destul de informat sa-ti pot raspunde.Teoretic ar trebui sa te impinga in scaun cand apesi pedala la fund dar insemana ca ceva nu merge.
- georgenelu
- *
- 23 mesaje
- din 21 Feb 2012
- Astra 2000
- Timis
georgenelu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
Silviu26
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2012
- Mesaj Privat
Din pacate nu am scapat de aprinderea martorului check engine.Dupa o saptamana dupa ce am facut calculatorul de la pompa de injectie si schimbat debitmetrul mi-a reaparat vinovatul.Acuma in schimb se comporta putin diferit de celelalte dati.Dupa ce imi apare si merg cateva sute de metri mi se stinge si numai apare deloc.Cand e martorul aprins se accelereaza greu dar nu exagerat de greu dar merge masina.Nu am pus testerul pe ea ca mam saturat sa dau banii pe tester si sa nu imi gaseasca buba.Stiu ca nu se poate altfel dar de aceea poate imi puteti da o parere de la ce s-ar comporta masina asa cand se aprinde check engine-ul?Aveti idee?