likom
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2008
- Mesaj Privat
Buna seara la toti. Sper sa fi postat bine si sa nu gresec cu acest post. De 3 zile de cand a inceput gerul asta am o mica problema sper sa ma puteti lamuri si pe mine. Am un vectra a din 93 si dimineata cand il pornesc imi scoate uleiul de la servo prin gauricea aia mica de la capacul borcanului unde se pune uleiul. Sunt nelamurit ca nu stiu ce se intampla plus ca nu face decat dimineata dupa ce se incalzeste nu se mai intampla nimic. Si mi se pare suspect ca arunca fara sa virez stanga dreapta. Daca ma puteti lamuri si pe mine ca sunt in ceata totala.
Sper sa nu fi deranjat cu postul meu pe cineva.
O seara buna va doresc.
Sper sa nu fi deranjat cu postul meu pe cineva.
O seara buna va doresc.
- mircea_R86
- *
- 47 mesaje
- din 07 Mar 2010
- Vectra 1996 x16xl
- Arad
mircea_R86
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996 x16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2010
- Mesaj Privat
O problema asemanatoare a avut un apropiat de-al meu tot pe vectra a. La el a fost pompa de servo. Diferenta era ca arunca ulei tot timpul prin acea gaurica . S-a rezolvat prin inlocuirea pompei cu una din shrot (80 lei+manopera).
Recomand o vizita la un mecanic . Mai bine previi decat sa vindeci.
P.S. Simti ce directia functioneaza mai greu decand a aparut problema?
Recomand o vizita la un mecanic . Mai bine previi decat sa vindeci.
P.S. Simti ce directia functioneaza mai greu decand a aparut problema?
likom
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2008
- Mesaj Privat
Directia merge ok nu se simte nicio diferenta doar imi arunca uleiul dimineata cand o pornesc apoi totul este ok. Si nu arunca tot uleiul din vas.
Asta se intampla de cand au inceput sa fie -20 de grade afara. Sincer eu nu am schimbat uleiul de mult are o culoare cam neagra sa fie din cauza ca este dus si mi se pare ca este si putin gros. Va intreb ca nici nu prea ma pricep cum trebuie sa fie si ce culoare ar trebui sa fie.
Asta se intampla de cand au inceput sa fie -20 de grade afara. Sincer eu nu am schimbat uleiul de mult are o culoare cam neagra sa fie din cauza ca este dus si mi se pare ca este si putin gros. Va intreb ca nici nu prea ma pricep cum trebuie sa fie si ce culoare ar trebui sa fie.
plopy- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
la masina mea cea veche opel vectra A cu motor c16 nz a fost pompa de servo. una la srot a fost 150 . dar manopera ma costat 200 . deoarece este montata in zona curelei de distributie si trebuie demontata distributia schimbata pompa apoi remontata distributia, . sfatul meu este daca schimbi pompa schimba si distributia e aceeasi manopera. asta in cazul in care e acelas tip de motor ca al meu . bafta
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
likom a scris:Directia merge ok nu se simte nicio diferenta doar imi arunca uleiul dimineata cand o pornesc apoi totul este ok. Si nu arunca tot uleiul din vas.
Asta se intampla de cand au inceput sa fie -20 de grade afara. Sincer eu nu am schimbat uleiul de mult are o culoare cam neagra sa fie din cauza ca este dus si mi se pare ca este si putin gros. Va intreb ca nici nu prea ma pricep cum trebuie sa fie si ce culoare ar trebui sa fie.
Asta se intampla de cand au inceput sa fie -20 de grade afara. Sincer eu nu am schimbat uleiul de mult are o culoare cam neagra sa fie din cauza ca este dus si mi se pare ca este si putin gros. Va intreb ca nici nu prea ma pricep cum trebuie sa fie si ce culoare ar trebui sa fie.
cu un schimb de ulei se rezolva problema ta,uleiul find vechi dupa cum spui si tu sa ingrosat si pompa face presiune mai mare datorita vascozitatii mai mari a uleiului si a temperaturii scazute se explica si aruncatul din vas,un litru de ulei ATF il schimbi si sa rezolvat problema,iar la temperaturi scazute s-ar putea sa-ti faca zgomot si pompa de servo cand pornesti pana se incalzeste putin uleiul asa face si a mea
likom
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2008
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat