Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993 C24NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
jonyx87 a scris:Salutare tuturor. Am observat ca nu mai "umbla" pe aici nimeni, dar poate ma ajuta cineva. O rugaminte(cu 3 subpuncte Very Happy), daca ma puteti ajuta: La Frontera 2.3 Turbo intercooler (parca), '93 (al fratelui meu, vb in numele lui):
1) Nu stie unde se afla releul de semnalizare;
2) I se aprinde in bord atentionarea de frana de mana chiar daca este coborata frana de mana;
3) Nu suiera nimic cand accelerezi, turbina e tacuta.
Mentionez ca am cautat in cartea service f mult si ori am trecut de ele, ori nu am vazut nu gasesc (in special locul releului de semnalizare). La demaraj nu pare sa aiba probleme, ma gandesc ca si la motorul acela ( eu obisnuit cu vectra mea x16xel) poate nu simt eu, el nu a mai avut alt opel, dar de auzit, clar nu se aude nimic suieraturi. La motor apare acea chestie, in stanga(cu fata spre masina) cum salti capota, pare sa fie acea turbina, dar daca e degeaba, nush. Aaa si era sa uit, masina e inscrisa pe Franta, si in acte nu prea iti dai seama, de putere, sau tipul motorului, poate ma ajutati voi, postez o copie dupa act.
Astept raspuns.


2) Completeaza cu lichid de frana, stiu ca o sa imi zici ca ai, dar tu fa cum iti zic eu, completeaza cu lichid, si se va stinge.
3) Turbina am eu daca te intere.
Skip ads

  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ms mult radu si de raspunsul pe celalalt topic, am rezolvat cu turbina, a completat antigel ( pt ca masina a fost statuta si nu a pus decat apa ca era cald afara atunci si acum a cam inghetat) si se pare ca a inceput sa functioneze, daca stiam nu mai era nevoie sa scriu pe topic, abia am aflat, a gasit si releul, urmeaza sa completeze cu lichid ca sa se stinga martorul din bord, sa vedem.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
1. Releul se afla in cutia cu relee de langa vasul de expansiune, pe cutie ai si schema releelor
2. Verifica sa nu ai vreun cablu blocat, e atat de desteapta in cat te atentioneaza in acest caz
3.Verifica toate furtunele, sa aibe colierele stranse, vezi in primul rand furtunul care intra in admisie, ala e de obicei de vina
Motor 2.3DTR( turbo- diesel intercooler) fabricat de Isuzu, 101cp, cuplu maxim de 215nm la 2200rpm si puterea ,maxima de 101cp la 4200rpm. Motoru asta s-a montat si pe omega, in general fara turbo.
Ai distributie pe land, ai pompa de ulei, verifica pinioanele din pompa de ulei, mai exact canelurile interioare ale unui pinion din cele 2, daca sunt duse da comanda de ele sau poti avea belele mari( ex. sa nu se mai intinda lantu avand intinzator hidraulic deci distriburia sa nu mai functioneze bine si sa sara de la punct rezultand de la indoit de supape pana la crapat de chiulasa, spart de antecamera etc.) Vezi sa functioneze bine racirea ca au probleme, daca nu, pune vascocuplajul pe direct, cauti si aflii cum. Nu umbla la pompa de injectie, nu o sa o mai nimeresti. In rest apa, paie si multa bataie, sunt " work horses"
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mersi Andrei, m-a ajutat si colegul Radu, acel releu de semnalizare este langa ambreiaj, in stanga, asa cum mi-e transmis si Radu, dar s-a rezolvat, erau contacte imperfecte pt ca , repet, masina a fost statuta. Nu sunt probleme la motor, pornest f repede (pt un diesel), cel putin eu am ramas uimit, ca un vecin cu un Passat 2.5 V6 TDI, nu i-a pornit (~ -22 C) Shocked si lu' fratimeo nu apuca sa invarta de o data, cel mult de 2 ori, f scurt si i-a pornit pe geru' ala Wink . Acum cred ca are o alta problema. Aseara m-a sunat pe la 12 sa merg sa ii dau curent Shocked . Cu baterie de o sapt, cu verificare de alternator si totul in regula, lui ii descarca bateria. Cand pune borna, se aude ceva in dreptul debitmetrului, ca si cum ai pune contactul, si da o scanteie la borne acolo, se vede exista circuit electric. Poate aveti vreo idee.
Si o mica intrebare ( pt cultura mea) :
Pt ce sunt atatea radiatoare in fata masinii, in spatele grilei din fata ? Cred ca sunt vreo 3, mai mici asa, in afara de radiatorul de racire a motorului. AC nu pare sa aiba, cel putin butonul de AC este astupat.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Verifica cureaua( scuzati Mr. Green ) de alternator si vezi ca alternatoarele vechi au o problema cu diodele, se impusca, sper ca nu ma incurc in matematici. Mai pot fi carbunii de vina. Aduci un electrician bun si ai rezolvat.
Pai cel mai mare radiator e cel de apa, imediat dupa cel de apa, in care intra furtunu de la admisie e radiatoru de aer( intercooleru) si tot le langa ele e radiatoru de ulei. Se pare ca Fronetra 2.3 are si radiator de ulei si termoflot. Mai poate fi si inca un radiator pentru clima( aer conditionat), deci... Mr. Green
  • radu16b

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1997 X 20 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Visavi de becul la frana de mana, am avut si eu problema asta, statea tot timpul aprins, si au trecut 2 luni pana sa bulit lumina pe frana si pozitie pe partea dreapta. Am mers la esectrician si a gasit la bara din spate doua fire smulse, le-a reparat si de atunci sa stins si becul al frana de mana, acum merge cum trebuie. Deci daca intra in scurt ceva pe circuitul de atentionare la franare, zgandara becul din bord!
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu dupa ce s-a distrus tamburu am zis sa verific franele ca tot ma enerva becu Mr. Green
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Andrei_vl a scris:Verifica cureaua (scuzati) de alternator si vezi ca alternatoarele vechi au o problema cu diodele, se impusca, sper ca nu ma incurc in matematici. Mai pot fi carbunii de vina. Aduci un electrician bun si ai rezolvat.
Pai cel mai mare radiator e cel de apa, imediat dupa cel de apa, in care intra furtunu de la admisie e radiatoru de aer( intercooleru) si tot le langa ele e radiatoru de ulei. Se pare ca Fronetra 2.3 are si radiator de ulei si termoflot. Mai poate fi si inca un radiator pentru clima( aer conditionat), deci...


Nu stiu ce sa zic, din cunostintele mele, alternatorul asigura incarcarea bateriei si surplusul necesar de consum de energie electrica. Deci alternatorul functioneaza f bine. E vb ca atunci cand motorul nu e pornit, si sta mai mult de 2 zile nepornit bateria e 100% moarta. Daca o porneste , cu bateria moarta, si lasa pornit motorul, dupa 15 minute de "incarcare", nu se pune problema, sigur are destul curent cat sa porneasca. Cum am mai spus, problema apare in stationare. Momentan a rezolavat Idea , asa ca la Dacie, da jos borna seara Embarassed Laughing . Am mai spus, daca pune borna si o ia, la baterie acolo, sa se joace , sa zic asa, se aude ca si cum ai pune contactul, sunetul venind din dreptul debitmetrului de aer, dar cu cheile scoase din contact. Deci orice ar fi acel contact/scurt care consuma bateria, functioneaza permanent si fara contact.
Cu becu' nu stiu ce s-a rezolvat, cand vine fratioru' (e la o vanatoare, cat mai e sezonul), o sa ne uitam.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Suntem concitadini, daca nu rezolva, poate te pot eu ajuta cu un electrician/ mecanic bun.
Eu iti spun ca am avut aceeasi problema, nu e logic, dar asa am rezolvat... si nu am schimbat bateria.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ok. Daca nu rezolva fratele, rezolvam noi cumva.
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Nu are voie sa faca mare flama , un electrician trebuie sa iti inserieze un ampermetru cu borna de minus , fara consumatori si nu are voie sa-ti arate un consum mai mare de 0.500 mA .
Cauta un electrician .
  • me_22

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna seara domnilor, am si eu un Frontera y22dth din 2003 (4 usi) la care "ma bucur" de un trosnet la directie la viteze mici, se aude ca fiind ceva metalic ...asta se intampla si in momentul in care stationez si virez brusc stanga-dreapta...
are cineva vreo idee?
multumesc anticipat!
  • andrei_crm

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut...am achizitionat si eu un opel frontera 2.0i an 94 sport si am ceva probleme cu el ..nu are putere motorul deabia ajung la 110 km/h si numai poate..
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pai daca abia l-ai cumparat ai verificat si tu filtrul de aer, pompa de benzina?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Si nu doar astea doua...
In restul treptelor urca bine in ture?
Ceva martori aprinsi la bord?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am eu o problema!
Am desfacut MRLurile la 2 frontera: a mea si una de Anglia.
Am observat ca la a mea MRLu are un joc mic fata de MRLu de pe cea de Anglia care nu se clintea nici 1mm oricat as fi miscat de el...
Lucrurile astea s-au intamplat cand aveam rulmentii stransi si MRLurile montate corect!
MRLurile la aia de Anglia nu scapau, le-am schimbat cu ale mele si acum scapa, iar ale mele pe aia nu mai scapa...
Idei? Mr. Green
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Din ce se misca? Cum se misca? Manuale sau automate? Indiferent de care, toate au saibe de reglaj pt. luarea jocului planetarei.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
MRLuri automate.
Dupa ce le montez, adica dupa ce pun siguranta, daca misc de corpu MRLului are joc... se misca cu tot cu planetara am impresia... repet, dupa ce am strans rulmentii...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa aiba joc, dar fara sa vad nu imi dau seama cum trebuie eliminat. Oricum, nu trebuie afectata cursa ca sa nu scape, iar dca scapa ... nu stiu ... trebuie sa vad sa imi dau seama.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu ma gandeam la solutia extreme... schimbarea grupului Mr. Green
Pai poate reusim sa vezi masina mea deosebita... le desfac eu, numa sa imi spui de unde e...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR