ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salut,
Asta primavara s-a anuntat la TV ca dupa 1 an 2005 nu se vor mai putea inmatricula (aduse de afara) masini decat cu catalizator EURO4. Motiv pt care asta vara mi-am schimbat masina Astra F veke EURO2 cu o Astra G 20 DTI cu EURO3.
Am vazut si aici pe forum persoane care si-au inmatriculat masini dupa 1 ian 2005 si kiar pe strada masini second hand cu numere de zoll aduse din Germania!!!
S-a dat vreo lege s-au vreun decret care anuleaza sau prelungeste vekea lege?
THX.
Asta primavara s-a anuntat la TV ca dupa 1 an 2005 nu se vor mai putea inmatricula (aduse de afara) masini decat cu catalizator EURO4. Motiv pt care asta vara mi-am schimbat masina Astra F veke EURO2 cu o Astra G 20 DTI cu EURO3.
Am vazut si aici pe forum persoane care si-au inmatriculat masini dupa 1 ian 2005 si kiar pe strada masini second hand cu numere de zoll aduse din Germania!!!
S-a dat vreo lege s-au vreun decret care anuleaza sau prelungeste vekea lege?
THX.
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Intr-adevar, se spune ca de la 1 ian 2007, nu se vor mai putea inmatricula decat auto conform normelor de poluare Euro 4.
Nu stiu cine a impus aceste norme, insa este o aberatie avand in vedere ca incercam sa ne aliniem cerintelor si normelor vest europene.
Din cate stiu eu, cel putin in .de si .at se pot aduce si inmatricula auto din tarile membre UE fara sa indeplineasca nici macar normele Euro1 (GKat).
Sa nu mai vorbim de .fr unde este cea mai permisiva legislatie in domeniu. Singura diferentiere se face la impozitare, unde cel ce detine o masina mai poluanta plateste mai mult. Absolut logic. Principiul "poluezi-platesti" functioneaza.
Asa ca nu vad cum ne aliniem noi la cerintele UE, atata timp cat legislatia noastra ar fi diferita de a lor. Si se pare ca APIA (f***-i in gura) au un cuvant foarte important de spus in acest domeniu, "influentand" in diferite moduri dragii nostri alesi in vederea adoptarii de legi care sa ii favorizeze interesele. Inca o data tin sa le multumesc pe aceasta cale si le urez "Vanzari cat mai apropiate de 0" pe anul 2005 ! Se pare ca ar fi cam singura parghie care mai reuseste sa ii tina pe linia de plutire avand in vedere calitatea produselor vandute si a serviciilor asociate.
Nu stiu cine a impus aceste norme, insa este o aberatie avand in vedere ca incercam sa ne aliniem cerintelor si normelor vest europene.
Din cate stiu eu, cel putin in .de si .at se pot aduce si inmatricula auto din tarile membre UE fara sa indeplineasca nici macar normele Euro1 (GKat).
Sa nu mai vorbim de .fr unde este cea mai permisiva legislatie in domeniu. Singura diferentiere se face la impozitare, unde cel ce detine o masina mai poluanta plateste mai mult. Absolut logic. Principiul "poluezi-platesti" functioneaza.
Asa ca nu vad cum ne aliniem noi la cerintele UE, atata timp cat legislatia noastra ar fi diferita de a lor. Si se pare ca APIA (f***-i in gura) au un cuvant foarte important de spus in acest domeniu, "influentand" in diferite moduri dragii nostri alesi in vederea adoptarii de legi care sa ii favorizeze interesele. Inca o data tin sa le multumesc pe aceasta cale si le urez "Vanzari cat mai apropiate de 0" pe anul 2005 ! Se pare ca ar fi cam singura parghie care mai reuseste sa ii tina pe linia de plutire avand in vedere calitatea produselor vandute si a serviciilor asociate.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
VectraDTI a scris:Din cate stiu eu, cel putin in .de si .at se pot aduce si inmatricula auto din tarile membre UE fara sa indeplineasca nici macar normele Euro1 (GKat).
In FR e la fel, orice masina care e inmatriculata in UE poate fi "importata", am facut-o si eu o data. Exceptie: Trabantul, care poate fi inscris doar ca "masina de colectie"
Sa nu mai vorbim de .fr unde este cea mai permisiva legislatie in domeniu. Singura diferentiere se face la impozitare, unde cel ce detine o masina mai poluanta plateste mai mult. Absolut logic. Principiul "poluezi-platesti" functioneaza.
Aici gresesti, in FR nu se platesc impozite pe detinerea unui autoturism de catre PARTICULARI, de vreo 5 ani de zile, iar inainte nu se facea nici o diferenta
In FR e la fel, orice masina care e inmatriculata in UE poate fi "importata", am facut-o si eu o data. Exceptie: Trabantul, care poate fi inscris doar ca "masina de colectie"
Sa nu mai vorbim de .fr unde este cea mai permisiva legislatie in domeniu. Singura diferentiere se face la impozitare, unde cel ce detine o masina mai poluanta plateste mai mult. Absolut logic. Principiul "poluezi-platesti" functioneaza.
Aici gresesti, in FR nu se platesc impozite pe detinerea unui autoturism de catre PARTICULARI, de vreo 5 ani de zile, iar inainte nu se facea nici o diferenta
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
VectraDTI a scris:Asa e. Am pus propozitiile intr-o ordine gresita. Spuneam de .fr ca au cea mai permisiva legislatie in materie de poluare auto.
Referitor la impozitare vorbeam despre .de.
Referitor la impozitare vorbeam despre .de.
*
OFF TOPIC
Si asta permite negrilor de la noi sa se plimbe in Mercedesuri vechi, necatalizate, luate pe de trei ori nimik din piata de la nemti...
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Hai sa nu trecem dintr-o extrema in alta.
Eu de exemplu am cautat Vectra si din 50 gasite si acceptate, numai 6 aveau Euro3. Celalalte erau masini din 2000 si 2001 ce aveau in FahrzeugBrief D3 sau D4 fara a avea insa SchlusselNummer-ul corespunzator.
Singurele SchlusselNummer acceptate pe Y20DTH sunt D4-32 si Euro3-53.
Alt exemplu, ar fi BMW-ul seria 3, al carui motor 194E1 are D4-32 singurul SchlusselNr. omologat la noi. In acelasi timp sunt masini din 2001/2002 ce nu corespund ! Ti se pare normal?
Eu de exemplu am cautat Vectra si din 50 gasite si acceptate, numai 6 aveau Euro3. Celalalte erau masini din 2000 si 2001 ce aveau in FahrzeugBrief D3 sau D4 fara a avea insa SchlusselNummer-ul corespunzator.
Singurele SchlusselNummer acceptate pe Y20DTH sunt D4-32 si Euro3-53.
Alt exemplu, ar fi BMW-ul seria 3, al carui motor 194E1 are D4-32 singurul SchlusselNr. omologat la noi. In acelasi timp sunt masini din 2001/2002 ce nu corespund ! Ti se pare normal?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
GATA ... m-am lamurit destul de simplu. Am sunat aici: RAR DEPARTAMENTUL OMOLOGARI INDIVIDUALE SI INSPECTII TEHNICE Tel.: 021/224.25.20 int. 263,265 (http://www.rarom.ro/)
Mi-au confirmat ca se mai pot inmatricula in Romania masini care sunt dotate cu catalizator corespunzator normelor de poluare Euro3. Tot de acolo mi s-a spus ca Schlusselnummer trebuie sa fie >=44.
OFF TOPIC.
Mi-au confirmat ca se mai pot inmatricula in Romania masini care sunt dotate cu catalizator corespunzator normelor de poluare Euro3. Tot de acolo mi s-a spus ca Schlusselnummer trebuie sa fie >=44.
OFF TOPIC.