Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • cristi 70

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vivaro 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am un opel vivaro,1900Dti si porneste foarte greu la rece.Bateria duce,bujiile par sa fie in regula.A mai patit cineva asa sa-mi spuna si mie.VA MULTUMESC ANTICIPAT.
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ce temperatura era afara cand a pornit greu ? cat a durat sa dai la cheie? si ce tip de ulei ai in motor ? mai sus de 10w40? 15w40? 20w40?
  • cristi 70

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vivaro 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel vivaro din 2002 ,1900 dci si doua injectoare pierde pe retur.POSIBIL SA FIE ASTA CAUZA DE PORNESTE MAI TARZIU DECAT NORMAL? .........CE S-AR PUTEA INTAMPLA DACA NU REZOLV PROBLEMA ACUM?
  • NBT
  • *
  • 21 mesaje
  • din 10 Aug 2010
  • Vivaro 2004 F9Q 670
  • Bucuresti
  • NBT

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2004 F9Q 670
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La fel am patit si eu. Nu o sa mai porneasca nici cand e cald decat trasa, o sa se opreasca in mers cand intra in sarcina (la mine era vara si cu AC pornit, nu trecea de 2000 de ture indiferent de treapta de viteza in care era, si scotea fum de nu putea sa ma depasesca nimeni Twisted Evil )
Daca le schimbi vezi sa iei acelasi cod
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cristi 70 , am patit eu cu injectorul nr 4 , dadea mult pe retur, prima luna cand mi-am dat seama pornea din ce in ce mai greu, la a 3-a cheie lunga, intr-un final nu a mai pornit deloc, si mi-a trecut prin cap sa pornesc la plecare webasto 5-10 minute, incalzea putin apa si pornea din nou la a 2-a cheie mai lunga, in mers puteam sa jur ca nu are nimic la injectie, tragea de rupea, dar mai dadea fum cand bagam piciorul.
daca o opresti dupa ce ajunge apa la 90 de grade, nu o mai pornesti decat trasa, sau cu motorul mai rece.

la reprezentanta imi luau 17 milioane, si am un mecanic la mine aici care i-am dus un injector SH din 2006 si l-a pus si a mers
dar la mine a fost o problema mare, am mers cu injectorul stricat pana sa gripat in chiuloasa, si la scoatere s-a rupt,a ramas juma de injector inauntru, si a dat chiuloasa jos si l-a scos, cu 9-10 milioane am scapat ieftin.
te sfatuiesc sa nu mergi cu el asa, oricum din cate am inteles la DTI sunt alte tipuri de injectoare, iar la DCI electronice ,posibil sa coste mai mult injectoarele.

am vazut pe youtube prese speciale pentru scos injectoarele din motorul F9Q, sunt o problema generala injectoarele la trfic/vivaro/primastar , dar la mine a picat la 343.000.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR