Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • marian_astra g

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna tuturor sunt nou pe acest forum am probleme cu desaburirea geamurilor daca nu las deshis ac - ul nu pot sa merg
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Intr-un procent de 99.9 % zic ca ai clapeta de recirculare blocata sau chiar rupta,e o problema destul de comuna la astra G.
Da jos torpedoul si joaca-te putin cu recircularea si vezi cum merge clapeta,cu ocazia asta schimba si filtrul de polen.Am avut problema asta(clapeta rupta) si am anulat recircularea(am lipit clapeta in asa fel incat sa bage aer doar de afara) si de atunci nu mai am un geam aburit
  • gecko

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am patit acelasi lucru, am gasit clapeta blocata, iar filtrul murdar. Am scapat ieftin, un wd40 si un filtru de polen.
  • lmoldoveanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut ! Aceeasi problema am avut-o si eu, tot de la clapeta de recirculare aer. Cand ramanea blocata pe inchis(aerul era tras din masina) , aveam geamurile aburite incat stateam cu carpa in mana cand conduceam . Am desfacut torpedoul, am miscat putin de tija clapetei si si-a revenit. Dupa ceva timp capacul s-a blocat din nou si am anulat recircularea (am scos mufa motorasului ). Nu am mai avut probleme de atunci .
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu fenomenul des intalnit ,in speta motoarelor y17dt..
La mine tot la fel se aburesc ,iar daca trimit aerul catre bord sau daca deschid un geam ,ori a/c putin gata..eu dau vina totusi pe antigel.Ca il pierd pe undeva pe la o garnitura (cea de la calorifer mi-a zis mecanicul ;nu stiu care -nu am antigel sub covoras) .Pierd cam 100-200 ml la o luna sa zic si dau vina pe buba asta..
O parere , mersi !
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din ce stiu origurile cand sunt duse trebuie sa ai antigel in masina.Verifica traseul radiator,pompa de apa si vezi pe unde pierzi
  • vasile11

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Are dreptate vallyyy. problema este de la clapeta de recirculare care ramane pe "inchis". probabil ca se si aude cum motorasul care actioneaza clapeta merge in gol cand pui contactul. daca este asa, iti explic ce trebuie facut pt remediere/schimbare clapeta.
  • astra_cc

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut , sunt si eu interesat de ce trebuie facut pt remediere sau schimbare clapeta recirculare !
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
vasile11 a scris:Are dreptate vallyyy. problema este de la clapeta de recirculare care ramane pe "inchis". probabil ca se si aude cum motorasul care actioneaza clapeta merge in gol cand pui contactul. daca este asa, iti explic ce trebuie facut pt remediere/schimbare clapeta.

Salutare. Nu este mai bine ''sa explici'' aici ceea ce trebuie facut pentru ca membrii care intampina aceasta problema sa o poata remedia?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In fond depinde ce metoda vrea sa foloseasca fiecare:
-Cand clapeta este blocata multi o pun in pozitia inchis recirculare(adica sa bage aer doar de afara) si scot mufa motorasului-practic anuleaza recircularea
-Multi depaneaza sistemul -lipesc/inlocuiesc clapeta/motorasul-o procedura ce necesita ceva timp
Pentru eventuale probleme cu acest sistem exista si un topic in care problema asta dezbatuta mai pe larg si cu explicatii mai vaste https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1067705
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR