- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Buna! Am un Opel Tigra din 97 si ar fi o problema, cand schimb treapta de viteza, se tureaza singur motorul, pana in vreo 2500-3000. Vreau sa specific ca schimb treapta undeva pe la vreo 2000-2300, totusi nu face chiar tot timpul, in general cand e rece. Ce mi s-a in neregula ar fi pompa de aer care nu functioneaza, iar la o verificare a admisiei am gasit ulei la clapeta, de acceleratie cred . Care credeti ca ar fi cauza?
OFF TOPIC: Imi puteti spune va rog ce este obiectul din stanga sus? Cumva supapa de retur? Fiindca are un furtunas, dar e taiat si nu stiu unde trebuie in mod normal sa-l conectez.
OFF TOPIC: Imi puteti spune va rog ce este obiectul din stanga sus? Cumva supapa de retur? Fiindca are un furtunas, dar e taiat si nu stiu unde trebuie in mod normal sa-l conectez.
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
acel furtunas trebuie sa ajunga in galeria de admisie. Cum te uti la gulerul de intra in clapeta de acceleratie sutu se afla innspre radiator si este mascat de un futun prin care trec vaporii din capacul de la tacheti.
Verifica bine furtunul acela in care se imbina galeria de admisie cu clapeta de acceleratie pt ca s.ar putea sa fie fisurat si sa.ti traga aer pe acolo. Este o problema comuna la tigra
Verifica bine furtunul acela in care se imbina galeria de admisie cu clapeta de acceleratie pt ca s.ar putea sa fie fisurat si sa.ti traga aer pe acolo. Este o problema comuna la tigra
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
L-am montat, acum nu stiu daca este bine, am facut cateva poze si o filmare, dar inca o problema ar fi ca in locul unde am pus acel furtunas la galerie, era un alt furtunas de la un dispozitiv de vacum, cred, care se afla montat pe partea dreapta si poate ma ajutati sa aflu unde trebuie sa-l montez. Daca am gresti undeva, va rog sa ma ajutati.
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Din pacate, se pare ca daca am conectat furtunasul, nu mai porneste motorul, dar doar atunci cand e rece. Dupa ce pornesc il pot conecta si dupa ce se incalzeste motorul, atunci il pot porni fara probleme de fiecare data. Stie careva ce reprezinta acea capsula din care iese futunasul? Poate o fi defecta.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
capsula aceea care este montate pe rampa de injectie, iti regleaza returul de benzina si este conectata bine dupa cum se vede in poze si in videclip. celalat furtunas de vine montat pe aripa stanga masinii cred ca ar trebui sa ajunga cumva infipt in furtunu ce duce spre servofrana.
maine am sa ma uit la tigra mea si te lamuresc
maine am sa ma uit la tigra mea si te lamuresc
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- AugusTigra
- *
- 6 mesaje
- din 18 Sep 2011
- Tigra 1996 x14
- Alta tara
AugusTigra
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1996 x14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2011
- Mesaj Privat
cipylan a scris:Multumesc frumos pentru ajutor! Oricum, probabil supapa de retur o fi si ea intepenita sau cine stie ce o avea, o sa o schimb cand voi avea ocazia. Weekend placut!
NU schimba supapa , ar fi ultimul lucru care se poate strica. Din ce stiu eu si nu cred ca gresesc, supapa aia iti mentine o presiune constata a carburantului in rampa de injectoare... verifica furtunele de vaccum si daca
vrei iti fac un desen cu schema furtunaselor, mie sincer imi este greu sa ma orintez dupa foto, daca tu reusesti e ok.
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- catalin_delmar
- **
- 81 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Corsa 2003 1.2
- Bucuresti
catalin_delmar
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare, cred ca o schema ale acelor furtunase de vacuum ar scoate din ceata multe persoane, inclusiv pe mine, daca o are cineva rugaminte mare sa o posteze!
Eu am la motor un fluierat pe care majoritatea il atribuie alternatorului, dar eu tare cred ca suna a aer fals....., intr-adevar se aude in zona alternatorului dar urechea imi spune ca nu este zgomot de rulment.....
Pareri?
Eu am la motor un fluierat pe care majoritatea il atribuie alternatorului, dar eu tare cred ca suna a aer fals....., intr-adevar se aude in zona alternatorului dar urechea imi spune ca nu este zgomot de rulment.....
Pareri?
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
cipylan a scris:Buna! Am un Opel Tigra din 97 si ar fi o problema, cand schimb treapta de viteza, se tureaza singur motorul, pana in vreo 2500-3000. Vreau sa specific ca schimb treapta undeva pe la vreo 2000-2300
Daca tii la masina, ar trebuii sa iti schimbi stilul de mers, adica sa schimbi mult mai sus, minim 2500 de ture, recomand intre 2500-3500 la exploatare normala. Pai daca tu schimbi treapta la 2000-2300 de ture, deja scade cu mult sub 2000 in treapa superioara, ceea ce masina va trage prost si mergand cu ea asa subturata o sa aive probleme in timp. Plus ca si consumul de carburant o sa fie mai ridicat.
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Stai linistit ca se poate si mai mult
Eu iarna trecuta am avut un consum la tigra de 15%, consum in oras si pe distante scurte( vre-o 10km dus-intors). deci motorul nu ajungea la temperatura optima de lucru. tigra are motorul x16xe .
Totusi tinand cont ca tigra nu are motor diesel nu'i chiar asa de indicat sa-i dai ture,mai ales cand motorul este rece.
Din cand in cand mai scoate-o la un drum lung si dai pt cativa km talpa. in oras poti sa mergi baraneste .
Eu iarna trecuta am avut un consum la tigra de 15%, consum in oras si pe distante scurte( vre-o 10km dus-intors). deci motorul nu ajungea la temperatura optima de lucru. tigra are motorul x16xe .
Totusi tinand cont ca tigra nu are motor diesel nu'i chiar asa de indicat sa-i dai ture,mai ales cand motorul este rece.
Din cand in cand mai scoate-o la un drum lung si dai pt cativa km talpa. in oras poti sa mergi baraneste .
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Nu are nimic motorul la rece pana la 2500 de ture (mers constant la 2000 de ture). La rece sa nu treci de 3000.
Daca mergi sub 2000 de ture, masina o sa consume mult mai mult, pentru ca se chinuie mai tare sa "traga" de masina. Impresia ca daca mergi cu ea la ture mai mici o sa consume mai putin e gresita, deoarece e un motor de turatie (cu cuplu maxim la 4000 de ture).
diagrama putere
Daca mergi sub 2000 de ture, masina o sa consume mult mai mult, pentru ca se chinuie mai tare sa "traga" de masina. Impresia ca daca mergi cu ea la ture mai mici o sa consume mai putin e gresita, deoarece e un motor de turatie (cu cuplu maxim la 4000 de ture).
diagrama putere