Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut la un motor diesel pe frigurile astea e recomandat sa pun un carton pe jumatate din radiator pentru a ajuta incalzirea motorului? Asa fãceam la dacie, intreb si eu...
Skip ads

  • opelms

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da este recomandat daca nu faci drumuri lungi....si eu asa fac si conducnumai diesel si numai in oras...
  • Pupak

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La un benzinar are rost sa pun carton? si eu folosesc doar in oras. Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cartonul se pune numai la diesel ca intercoolerul sa nu mai raceasca un aer deja cam rece. Metoda merge numai in oras iarna daca faci drumuri scurte si motorul merge mai mult rece, cind iesi la drum sau mergi mai mult obligatoriu scoti cartonul ca altfel faci varza motorul.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se gaseste husa din piele ecologica, se poate lega sus (pe capota) sau se poate lasa pe grila radiator si atunci numai intra aerul rece. Modalitate mai eleganta dar incomparabil mai scumpa decat cartonul Smile

Atentie la ce a scris Dan, numai la Diesel si numai la drumuri scurte.

(La unele motorizari deja problema este rezolvata, admisie in Y intrare cu intercooler si fara intercooler (functie de temperatura aerului comuta))
  • Pupak

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Asa, asta a fost un raspuns concret, macar stiu si eu Embarassed , multumesc.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si totusi azi la drum de 90 km afara si la minus 20 grade abia se ridica acul cand o calcam mai tare apoi la mers lejer sc?dea din nou si abia se vedea, si la voi face la fel sau mie nu imi inchide termostatul? Ma gandesc la uzura si consum daca merg asa... Pe vreme normala e perfect... In oras cel putin se r?ce?te imediat si nu creste temperatura deloc, ce e de f?cut? Multumesc!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si la voi face la fel? Asa fac dieselurile iarna? Ce se intampla daca pun cartonul si merg asa si afara dar urm?resc temperatura apei sa nu creasca peste normal? Ma gandesc ca asta e riscul, sa fiarba motorul... Cartonul l-as pune doar pe radiator nu pe intercooler... Multumesc din nou!
  • lucian corsa

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu am z12xe si face la fel in afara se ridica peste 80 acul iar in oras scade sub 80. este normal? o fi din cauza frigului ?mentionez ca nu am avut probleme pana sa vina frigul.
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,652
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
szilid a scris:Se gaseste husa din piele ecologica, se poate lega sus (pe capota) sau se poate lasa pe grila radiator si atunci numai intra aerul rece. Modalitate mai eleganta dar incomparabil mai scumpa decat cartonul Smile

Atentie la ce a scris Dan, numai la Diesel si numai la drumuri scurte.

(La unele motorizari deja problema este rezolvata, admisie in Y intrare cu intercooler si fara intercooler (functie de temperatura aerului comuta))

si cum prinzi husa ca sa ti acopere radiatorul?
din cate stiu acea husa este pt a proteja capota de pietricele care sar de pe drum
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pus un carton format a4 pe jumatate de radiator in stanga masinii sprijinit pe intercooler si face minuni, se incalzeste motorul mai repede si sta asa cam la 85C afara si 80C in oras, asta daca mai si mergi nu numai sa stai ca atunci se mai raceste... Va salut!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da, linistiti-va, asa fac motorasele astea. Sunt mici, si acul misca doar pe la 3000 RPM
asa am patit si eu cu Z10XEP-ul meu, daca am dus-o 3-4 km in +2500 rpm, s-a ridicat acul de la temperatura. Cum am dat de semafoare, ralanti, etc, cum a coborat cuminte la loc
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
intrebare intrebatoare: daca apa nu vrea sa se ridice peste 80 in general, ci doar atunci cand vede turatie si viteza, cam ce tre sa schimb ? Very Happy

off topic: je bine-ai venit in randul corsarilor Very Happy
  • lucian corsa

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Aceiasi intrebare o am si eu .
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
puneti carton sau altceva-ajuta
deci
drum Tulcea_Bucuresti pe data de 24.01,2010 nu a urcat apa peste 85 grade sub nici o forma
seara in jur de ora 20
in portiunea Topolog- Saraiu temperatura era de - 22.5grade
acul la apa arata zero (nu zero dar era cazut la maxim)
mergeam cam cu 90-100 ca era soseaua curata
simptome la masina
nu mai tragea-bagam piciorul dar nu avea vlaga
nu mai baga aer cald inauntru decit asa caliu
am oprit si am pus mina pe radiator si blocul motor-rece
doar turbina era calda nu fierbinte
concluzia
motorul nu functioneaza in parametri deci
pune ceva in fata si vezi ochii la indicatorul de apa
sanatate
lucian
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Cu ventilatia pe pozitia 1si pe dezaburire, insa reglat pe rece, masina se incalzeste in maxim 5 km.
Am experimentat chestia asta chiar si la -22 de grade in Sibiu.
Dupa ce merge vreo 3 km dau drumul la ventilatie 3 sfert caldura pe pozitia 1, iar cand ajunge peste 85 de grade motrul, pun ventialtia pe pozitia 2. Am opel corsa C 1.0l.
Dupa ce se incalzeste nu am avut probleme ca temperatura sa scada,a cul sta la 88 de grade.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine ,daca in momentul cand pornesc,ventilatia este pe 2 si caldura /maxim se incalzeste foarte greu motorul.Daca inchid caloriferul motorul se incalzeste (chiar si la relanti) in 5-10 min maxim.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
se gasesc undeva huse de protectie radiator facute de-a gata? gen http://www.realtruck.com/fi...t-and-bug-screen/
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
REFERITOR LA CARTON, UNDE SA PUI CARTON? PESTE VENTILATOR? LA RADIATOR ORICE MASINA ARE VENTILATOR, nu?

Si respect la incalzitul motorului , aseara la 5 grade nu mi s-a incalzit motorul nici dupa 70 de minute de functionat.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cartonul de pune inainte de radiator, pe unde intra vantul in compartimentul motor. Ideea este sa nu mai intre curent de aer rece peste motor, nu sa nu se mai raceasca apa din radiator, pentru ca in contextul in care termostatul functioneaza corect, apa nici nu circula prin radiator cat motorul este rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR