- SUPERDRAGOS
- OP
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu,holzsuruburile sunt bagate in cauciuc de afara inauntru,iar granita dintre ce am facut eu si pana e foarte mica.. Numai ca ele fiind gandite din fabrica pentru tinte au talonul mai gros (cred),sau poate asa or fi astea cu talie inalta,de jeep.In orice caz,aveam un cauciuc fara janta,in atelier,si pe ala am facut proba cu primele tinte,insurubandu-le la mana,cu surubelnita,iar cu cealalta mana pipaiam prinnauntru,sa vad daca strapung pana la interior.Nu s-a intamplat,dar nu-i timpul pierdut.
M-am gandit ca daca iei un cui si-l porti in roata pana se toceste si tot nu sare,chiar daca floarea ramane afara,de ce ar sari un holsurub cu grosime de 4 mm,care e infiletat (si nu infipt) intr-o gaura de 1 mm,pe distanta de 2 cm..Ramane de vazut.
M-am gandit ca daca iei un cui si-l porti in roata pana se toceste si tot nu sare,chiar daca floarea ramane afara,de ce ar sari un holsurub cu grosime de 4 mm,care e infiletat (si nu infipt) intr-o gaura de 1 mm,pe distanta de 2 cm..Ramane de vazut.
- SUPERDRAGOS
- OP
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- OP
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
viorelxxx a scris:pentru faza cu holsuruburile are un efect scontat doar pe gheta , pe zapada e ca un pipi in vant !
Ba nu,e ca un pipi IMPOTRIVA vantului..
Si da,stiu ca sunt si facute de fabrica,numai ca degeaba le ai daca nu exista si pistolul care sa le infiga in gaura respectiva.Gaura si ea tot de fabrica,din turnare.
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
da ai dreptate -IMPOTRIVA -vantului , important este efectul ,si anume ca impotriva vantului sau in vant in ambele cazuri risti sa te uzi pe pantaloni ,oricum ideea este de urmat referitor la a "planta "holsuruburi in cauciucuri , eu neavand ce sa stric (cauciucuri)am sa ma limitez la a confectiona huse antiderapante dar v-a trebui sa gasesc materialul din care sa le fac !
- SUPERDRAGOS
- OP
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Foarte tare ideea ...vorba sloganului 'Power is nothing without control ' adica am putere,am 4x4 si mi-am facut si legatura cu solul ,marirea distantei va face mai eficient cauciucul pe zapada,noroi,tintele ajuta cand suprafata e sticla una nu se exclude pe cealalta,daca zboara un holsurub la masa lui si cu ce viteza poate da intr-un parbriz mici sanse sa faca vreo ciupitura,pericol de explozie zero ca taietura e in zimti doar e zgariat putin balonu si fiti linistiti ca are destule panze si straturi de protectie,iar la cat de uniforme si regulate sunt executate e chiar frumos.Am avut un Aro 10 cu cauciucurile cramponate ultimile modele de mergeau la export,pe zapada a trecut la Clabucet de NISSAN,un KORANDO ,un MONTEREY ala a cedat primu'....asa ca cei 65 de caluti cu ghiare sunt mai buni decat 200 fara unghii daca scurma pamantul corespunzator
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:Pai l-ai cautat si nu l-ai gasit,stiind care e,sau vei face asta intr-un viitor,candva..?Daca stii despre ce e vorba si de unde se ia,spune-ne si noua.
modul de confectionare este destul de simplu , are la baza metode de croitorie si cu ajutorul unei masini industriale de cusut si cu ata corespunzatoare se pot face relativ usor , problema este ca nu stiu ce material este folosit la aceste huse ( nu am vazut live si nu am studiat de aproape tesatura folosita ) ,daca as gasi o tesatura destul de rezistenta la frecare care sa aiba si proprietati antiderapante nu ar fi o problema in confectionarea lor , la partea de practica ma pricep deoarece lucrez in domeniu !
- marianu marian alin
- *
- 42 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2001 y17dt
- Satu Mare
marianu marian alin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:Am deschis aceasta discutie deoarece m-am lovit personal de aceasta problema..Avand cauciucuri ALL-SEASON,am constatat ca nu-si faceau treaba cum trebuie pe zapada sau noroi,chiar daca am 4X4.Gumele mele aveau destul de multa "carne",insa santurile dintre ele erau prea subtiri pt a da randament pe zapada/noroi.
Un set de 4 anvelope SH,de iarna,bune,ajungea la 8-10 mil.. Ce-i de facut,mi-am zis.Eu.In sinea mea.Am intrebat pe la diverse vulcanizari de aparat de rescris cauciucuri..Nimic.Unii nu aveau,unii nici macar nu auzisera,iar unora trebuia sa le explic de la 0 ce vreau de fapt.
Am incercat sa fac eu un aparat de acel gen,care este ca un fel de pistol de lipit urias,iar in loc de ansa are o tabla ascutita(care se schimba de la model la model,pe dimensiune).Acea tabla se incinge aproape de rosu,si intra in cauciuc precum laleaua in branza de vaci.Scoate si un pic de fum.
Nu am reusit,si am cautat alta cale. Am pus mana pe maretul FLEX!
Si intr-o frenezie care m-a tinut 2 zile,am tot taiat cu flexul din cauciucuri,de se umpluse strada de fum si miros de cauciuc ars.Iar eu pe fata si pe haine eram plic de cauciuc ars,care CULMEA,nu se lipea,ci se dadea jos cu mana,fara cea mai mica urma.Asta la rece,ca daca dadeau bobitele de cauciuc de caldura,s-a terminat,se intindeau si nu se mai luau decat cu diluant.
Buuun..Sunteti curiosi ce a iesit..?
Astea sun poze cu ele "crude",maine pun poze cu ele merse un pic,mai ales ca pe spate am facut model diferit...
Un set de 4 anvelope SH,de iarna,bune,ajungea la 8-10 mil.. Ce-i de facut,mi-am zis.Eu.In sinea mea.Am intrebat pe la diverse vulcanizari de aparat de rescris cauciucuri..Nimic.Unii nu aveau,unii nici macar nu auzisera,iar unora trebuia sa le explic de la 0 ce vreau de fapt.
Am incercat sa fac eu un aparat de acel gen,care este ca un fel de pistol de lipit urias,iar in loc de ansa are o tabla ascutita(care se schimba de la model la model,pe dimensiune).Acea tabla se incinge aproape de rosu,si intra in cauciuc precum laleaua in branza de vaci.Scoate si un pic de fum.
Nu am reusit,si am cautat alta cale. Am pus mana pe maretul FLEX!
Si intr-o frenezie care m-a tinut 2 zile,am tot taiat cu flexul din cauciucuri,de se umpluse strada de fum si miros de cauciuc ars.Iar eu pe fata si pe haine eram plic de cauciuc ars,care CULMEA,nu se lipea,ci se dadea jos cu mana,fara cea mai mica urma.Asta la rece,ca daca dadeau bobitele de cauciuc de caldura,s-a terminat,se intindeau si nu se mai luau decat cu diluant.
Buuun..Sunteti curiosi ce a iesit..?
Astea sun poze cu ele "crude",maine pun poze cu ele merse un pic,mai ales ca pe spate am facut model diferit...
Salutare SUPERDRAGOS. Pentru reprofilarea unei anvelope poti folosi un ''cutit de taiat cu incalzire''. Poti modela cu el orice anvelopa de 4x4.
Mai multe detalii aici http://www.4x4wire.com/toyota/tech/sipe/
- SUPERDRAGOS
- OP
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- OP
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sincer nici nu am cautat..Am facut sa vad daca se poate,cauciucurile acelea nu le mai folosesc deja,am altele consacrate de iarna.De bine de rau,iarna trecuta si-au facut treaba,si au mers si pana in toamna..Daca mi-ar pica altele noi dar all-season,m-as interesa mai mult.Sa vedem ce-o mai fi anul asta.
parula66
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Dragos....ai muncit nu gluma, mai ales ca a necesitat si atentie sporita sa nu scapi flexul mai adanc...Felicitari!
Fata de lanturi sau alte dispozitive folosite, care de multe ori nefiind echilibrate pe roata, conduc la o uzura prematura a multor subansamble, pivoti, articulatii, planetare, etc, ideea de a "rescrie" gumele este buna...dar si munca de sisif! Eu sunt interesat pentru iernile urmatoare de "jucarica" prezentata in clip, care cred ca elimina in mare proportie acele uzuri mentionate si cred ca au aderenta atat pe zapada cat si pe gheata! Daca gasesc de cumparat bine...daca nu, gasesc eu si amicii o metoda homemade de adaptare/constructie, cu materiale ce se preteaza pentru asa ceva...
Ce parere ai/aveti de jucariile astea?
Fata de lanturi sau alte dispozitive folosite, care de multe ori nefiind echilibrate pe roata, conduc la o uzura prematura a multor subansamble, pivoti, articulatii, planetare, etc, ideea de a "rescrie" gumele este buna...dar si munca de sisif! Eu sunt interesat pentru iernile urmatoare de "jucarica" prezentata in clip, care cred ca elimina in mare proportie acele uzuri mentionate si cred ca au aderenta atat pe zapada cat si pe gheata! Daca gasesc de cumparat bine...daca nu, gasesc eu si amicii o metoda homemade de adaptare/constructie, cu materiale ce se preteaza pentru asa ceva...
Ce parere ai/aveti de jucariile astea?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat