toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Am si eu o problema cu un Opel Corsa 1.3 CDTI. Am o problema cu acceleratia. Cand o tin din pedala la 1500 rpm oscileaza acceleratia, scate 100 rpm urca 100 rpm., si tot asa. Spre exemplu, daca blochez pilotul automat la 2000 rpm, tot la fel, se simte cand trage, cand nu trage. Nu pot spune ca da in nas... dar oscileaza, trage, nu trage, iar trage iar nu trage... si intreruperea nu dureaza mai mult de 1 sec.
Am curatat injectoarele (de 4 ori), EGR-ul, am inlocuit filtrul de motorina (tot de 4 ori), curatat rezervor, pompa de inalta. Tot la fel face. Nu stiu ce sa mai fac. Pe calculator nu da nici o eroare. Ati mai patit careva asa ceva ?
Am si eu o problema cu un Opel Corsa 1.3 CDTI. Am o problema cu acceleratia. Cand o tin din pedala la 1500 rpm oscileaza acceleratia, scate 100 rpm urca 100 rpm., si tot asa. Spre exemplu, daca blochez pilotul automat la 2000 rpm, tot la fel, se simte cand trage, cand nu trage. Nu pot spune ca da in nas... dar oscileaza, trage, nu trage, iar trage iar nu trage... si intreruperea nu dureaza mai mult de 1 sec.
Am curatat injectoarele (de 4 ori), EGR-ul, am inlocuit filtrul de motorina (tot de 4 ori), curatat rezervor, pompa de inalta. Tot la fel face. Nu stiu ce sa mai fac. Pe calculator nu da nici o eroare. Ati mai patit careva asa ceva ?
BaDaBum
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
BaDaBum a scris:Ai încercat sã cureþi debitmetrul?
Din cate mi-a explicat mecanicul debitmetrul ar fi ok. Ca un update, am fost cu injectoarele la Bosch, mi-au spus ca e unul stricat, l-au reconditionat, acum nu mai este oscilatia la fel de deasa sa spun asa, oscileaza in lung sa zic, spre exemplu de la 1600 rpm urca la 2100 scade la 1600 si nu mai da in nas. problema este ca pe computerul de bord nu da absolut nici o eroare
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
fritzcon a scris:ai verificat presiunea pe care o da pompa de inalte?
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
toldo75 a scris:
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
fritzcon a scris:ai verificat presiunea pe care o da pompa de inalte?
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
fritzcon a scris:
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
toldo75 a scris:
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
fritzcon a scris:ai verificat presiunea pe care o da pompa de inalte?
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
nu mi se pare, se simte cum oscileaza, mai ales cand pun pilotul, te zguduie, trage - nu trage - trage... fum nu scoate extraordinar de mult, decat la pornire, dar acum, iarna, e rece si majoritatea diesel-urilor scot asa, dar acceleratia tot oscileaza cand se incalzeste motorul (probabil atunci cand se dilata injectoarele). Zic si eu ...
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
fritzcon a scris:
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
toldo75 a scris:
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
fritzcon a scris:ai verificat presiunea pe care o da pompa de inalte?
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
treaba cu pilotul care o zici tu o am si eu la G ul meu,dar din ce stiu e normal.el mentine viteza constanta iar in cazul pantelor pe care le au soselele el franeaza si accelereaza ptr a mentine viteza constanta.acum cum crezi tu.
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
fritzcon a scris:
treaba cu pilotul care o zici tu o am si eu la G ul meu,dar din ce stiu e normal.el mentine viteza constanta iar in cazul pantelor pe care le au soselele el franeaza si accelereaza ptr a mentine viteza constanta.acum cum crezi tu.
fritzcon a scris:
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
toldo75 a scris:
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
fritzcon a scris:ai verificat presiunea pe care o da pompa de inalte?
back cu update: din nou cu toata masina la Bosch (undeva pe bd. iuliu maniu, pentru Bucuresteni). Au pus-o pe tester, au verificat pompa de inalta, presiune se incadreaza in parametrii corespunzatori, injectoarele par ok, au verificat si regulatorul de presiune din capatul common-rail-ului... nimic... (unul din mecanici mi-a spus asa, citez "ar fi indicat sa schimbi toate duzele la injectoare, asa scapi de fum, reduci consumul, etc, numai ca nu pot garanta daca mai face la fel sau nu, pret: 1000 ron).
Sa dau 1000 de ron (pe langa cei 1200 dati pana acum) si sa faca la fel, nu prea e rentabil.
nu renteaza sa schimbi.scoate asa mult fum negru?daca nu-ti da nici o eroare bucura-te de ea asa cum merge.poate ti se pare doar tie.mergi si cu alta si vezi daca are aceleasi simptome pe care crezi ca le are a ta.
treaba cu pilotul care o zici tu o am si eu la G ul meu,dar din ce stiu e normal.el mentine viteza constanta iar in cazul pantelor pe care le au soselele el franeaza si accelereaza ptr a mentine viteza constanta.acum cum crezi tu.
stiu, te cred, ti multumesc pentru sfaturi, dar se simte.. am mers si inainte q pilotul si nu facea asa , si ti-am zis, daca incerc sa tin acceleratia constanta, oscileaza, de la 1700 la 1900 si inapoi, e ca si cum ai da spritzuri daca ma intelegi e ciudat, si nu facea asa, ca o cunosc... mama ei de masina )
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Aceleasi figuri imi face si mie, intrerupe cam la jumatatea cursei pedalei de acceleratie sau daca o pun pe pilot si e unpic de panta face la fel. Rezolvarea, cred eu, sta cum ti-a sugerat si mecanicul in inlocuirea diuzelor de la injectoare. Spun asta, deoarece recent am fost pana in Austria si cand am schimbat motorina am avut parte de o surpriza placuta. Motorul tragea altefel, nu mai oscila turatia cand o scoteam pe liber la ralanti, am scapat de trepidatii in acclerare. Cred odata cu tercerea timpului si a kilometrilor, dar cel mai important CALITATEA CARBURANTULUI care la noi lasa de dorit, apare acest comportament bizar al motorului.
Colac peste pupaza, a inceput sa-mi curga si pompa de inalta presiune. Am citi aici pe forum ca ar exista un kit de reparatie. Am sa incerc sa o repar si dupa am sa revin cu un feed-back(sper unul pozitiv).
Aceleasi figuri imi face si mie, intrerupe cam la jumatatea cursei pedalei de acceleratie sau daca o pun pe pilot si e unpic de panta face la fel. Rezolvarea, cred eu, sta cum ti-a sugerat si mecanicul in inlocuirea diuzelor de la injectoare. Spun asta, deoarece recent am fost pana in Austria si cand am schimbat motorina am avut parte de o surpriza placuta. Motorul tragea altefel, nu mai oscila turatia cand o scoteam pe liber la ralanti, am scapat de trepidatii in acclerare. Cred odata cu tercerea timpului si a kilometrilor, dar cel mai important CALITATEA CARBURANTULUI care la noi lasa de dorit, apare acest comportament bizar al motorului.
Colac peste pupaza, a inceput sa-mi curga si pompa de inalta presiune. Am citi aici pe forum ca ar exista un kit de reparatie. Am sa incerc sa o repar si dupa am sa revin cu un feed-back(sper unul pozitiv).
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,
Aceleasi figuri imi face si mie, intrerupe cam la jumatatea cursei pedalei de acceleratie sau daca o pun pe pilot si e unpic de panta face la fel. Rezolvarea, cred eu, sta cum ti-a sugerat si mecanicul in inlocuirea diuzelor de la injectoare. Spun asta, deoarece recent am fost pana in Austria si cand am schimbat motorina am avut parte de o surpriza placuta. Motorul tragea altefel, nu mai oscila turatia cand o scoteam pe liber la ralanti, am scapat de trepidatii in acclerare. Cred odata cu tercerea timpului si a kilometrilor, dar cel mai important CALITATEA CARBURANTULUI care la noi lasa de dorit, apare acest comportament bizar al motorului.
Colac peste pupaza, a inceput sa-mi curga si pompa de inalta presiune. Am citi aici pe forum ca ar exista un kit de reparatie. Am sa incerc sa o repar si dupa am sa revin cu un feed-back(sper unul pozitiv).
Aceleasi figuri imi face si mie, intrerupe cam la jumatatea cursei pedalei de acceleratie sau daca o pun pe pilot si e unpic de panta face la fel. Rezolvarea, cred eu, sta cum ti-a sugerat si mecanicul in inlocuirea diuzelor de la injectoare. Spun asta, deoarece recent am fost pana in Austria si cand am schimbat motorina am avut parte de o surpriza placuta. Motorul tragea altefel, nu mai oscila turatia cand o scoteam pe liber la ralanti, am scapat de trepidatii in acclerare. Cred odata cu tercerea timpului si a kilometrilor, dar cel mai important CALITATEA CARBURANTULUI care la noi lasa de dorit, apare acest comportament bizar al motorului.
Colac peste pupaza, a inceput sa-mi curga si pompa de inalta presiune. Am citi aici pe forum ca ar exista un kit de reparatie. Am sa incerc sa o repar si dupa am sa revin cu un feed-back(sper unul pozitiv).
am inteles... ma gandeam sa incerc cu ceva motorina aditivata sa vad daca se schimba ceva... cu duzele o sa ma gandesc bine inainte ca, precum am zis, sa dau 1000 ron si sa faca la fel nu mi-ar conveni. Mai bine dau peste, dar sa stiu ca o fac.
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
fritzcon a scris:
ai luat-o de noua ?eu am luat-0 personal in septembrie 2007,ea find fabricata in 2004,si avea atunci 167000
toldo75 a scris:
hoho ! pai a mea are "doar" 70000 deci e tinerica
fritzcon a scris:acum mai depinde si de nr de km parcursi.a mea are acum in jur de 220000 .nu are cum sa fie ca una de 20000
hoho ! pai a mea are "doar" 70000 deci e tinerica
ai luat-o de noua ?eu am luat-0 personal in septembrie 2007,ea find fabricata in 2004,si avea atunci 167000
nu, am luat-o undeva pe la 24000 in 2007 si era e 2006 //
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ironic, frumos ,nu-i bai, nu pot sa va spun, decat ,sa aveti succes in rezolvarea problemei, de aceea exista acest forum ,sa gasim cat de cat solutii la probleme,dar respectand un regulament,iar postari cu citat am toata speranta ca nu veti mai face,pentru ca eu sunt online.
EGR-ul l-ati curatat vreodata ?
EGR-ul l-ati curatat vreodata ?
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Domnule, nu ma deranjeaza pe mine personal, pe regulament il deranjeaza,hai sa nu o mai lungim, presupun ca suntem suficient de maturi,pentru a pune punct acestui aspect,inteles de ambele parti.
Este foarte posibil sa fie necesara curatarea si galeriei de admisie pe langa EGR si tot asa de posibil poate fi o problema pe senzorul de turatii (crankshaft).
Este foarte posibil sa fie necesara curatarea si galeriei de admisie pe langa EGR si tot asa de posibil poate fi o problema pe senzorul de turatii (crankshaft).