- danutzutm
- OP
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
Azi m-a lasat de tot timoneria/cutia la Vectra mea.
A inceput prin a agatza viteza 1, in sensul catrebuia sa o bruschez putzin mai tare inspre stanga si dup-aia sa imping in fatza ca sa intre. Am oprit undeva ca sa imi iau ceva de mancare si apoi trebuia sa mai pierd un pic vremea si am zis sa vad ce e acolo sub burdufu de la schimbator.
Si m-am uitat eu pe acolo am mai miscat stanga dreapta de schimbator iar la un mom dat am observat ca schimbatorul nu mai revine la mijloc ba mai mult daca vroiam sa il dau inspre dreapta ca sa bag a5-a sau marsarier nu intra.Pornesc motorul si realizez ca viteza 1 si 2 nu mai exista pt masina mea...ca si cum tot schimbatorul s-ar fi deplasat: adica unde intra pana acum viteza 1 acuma este a 3-a, unde era a2a in mod normal acum este a 4-a, unde era a 3-a in mod normal acum acum este a 5-a iar unde era a4-a in mod normal acuma este marsarier...schimbatorul nu mai revine nicicum pe pozitzia de liber, sta cum il pun eu. daca vreau sa il dau inspre dreapta, mai mult de mijloc nu se duce nicicum....sunt distrus...avetzi ceva pareri? Am vb cu mecanicul meu si maine voi duce masina sa vad ce naiba s-o fi intamplat.
Abia am ajuns cu ea acasa din centrul Timisoarei (unde mi-a murit) pana acasa la ora de varf...plecat de pe loc doar cu a 3-a
A inceput prin a agatza viteza 1, in sensul catrebuia sa o bruschez putzin mai tare inspre stanga si dup-aia sa imping in fatza ca sa intre. Am oprit undeva ca sa imi iau ceva de mancare si apoi trebuia sa mai pierd un pic vremea si am zis sa vad ce e acolo sub burdufu de la schimbator.
Si m-am uitat eu pe acolo am mai miscat stanga dreapta de schimbator iar la un mom dat am observat ca schimbatorul nu mai revine la mijloc ba mai mult daca vroiam sa il dau inspre dreapta ca sa bag a5-a sau marsarier nu intra.Pornesc motorul si realizez ca viteza 1 si 2 nu mai exista pt masina mea...ca si cum tot schimbatorul s-ar fi deplasat: adica unde intra pana acum viteza 1 acuma este a 3-a, unde era a2a in mod normal acum este a 4-a, unde era a 3-a in mod normal acum acum este a 5-a iar unde era a4-a in mod normal acuma este marsarier...schimbatorul nu mai revine nicicum pe pozitzia de liber, sta cum il pun eu. daca vreau sa il dau inspre dreapta, mai mult de mijloc nu se duce nicicum....sunt distrus...avetzi ceva pareri? Am vb cu mecanicul meu si maine voi duce masina sa vad ce naiba s-o fi intamplat.
Abia am ajuns cu ea acasa din centrul Timisoarei (unde mi-a murit) pana acasa la ora de varf...plecat de pe loc doar cu a 3-a
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
daca nu o bruschezi atuncea ajungeai cu bine...in 1 si a2 daca nuti intra si esti pe drum ridici clapeta pt masalier si cu simt cauti 1 dar sa nu bagi in masalier,a 2 o gasesti mai usor.
la tine ar fi mai multe variante:
1.verifica la capatul manetei ai un surup cu care reglezi maneta,nui destrans?
2. ori ai avut joc la boltul de la cupa,intre capatul manetei si intrare cutie.si ti s-a largit gaora..are un bolt de tabla (11 din figura).poza am preluato de pe forum si provine de la un cielo.
3.ori ti sa dus ansamblul de la capatul manetei ce(are pe acolo ceva bucse)
4.ori sincronul din cutie,care in mod normal nu se duce(f.rar) dar cand lai fortat sa fi dus.
Verifica sa vezi mai precis ce ti s-a dus. baga in vitaza si misca asa maneta,misca ansamblul de la capatul manetei,daca are joc ii mai mult ca sigur ca ii dus ansamblul
la tine ar fi mai multe variante:
1.verifica la capatul manetei ai un surup cu care reglezi maneta,nui destrans?
2. ori ai avut joc la boltul de la cupa,intre capatul manetei si intrare cutie.si ti s-a largit gaora..are un bolt de tabla (11 din figura).poza am preluato de pe forum si provine de la un cielo.
3.ori ti sa dus ansamblul de la capatul manetei ce(are pe acolo ceva bucse)
4.ori sincronul din cutie,care in mod normal nu se duce(f.rar) dar cand lai fortat sa fi dus.
Verifica sa vezi mai precis ce ti s-a dus. baga in vitaza si misca asa maneta,misca ansamblul de la capatul manetei,daca are joc ii mai mult ca sigur ca ii dus ansamblul
- danutzutm
- OP
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
Am dus-o azi dimineatza la un service unde o duc de obicei si mecanicul a constatat ca unul dintre cele 2 cabluri care pleaca din timonerie si ajung la cutie e stricat in sensul ca plasticul de la capatul dinspre cutie e crapat sau ceva de genu si atunci cablul nu mai sta acolo in pozitzia care trebuie.Acuma inca lucreaza la ea, a zis ca incearca sa "reconditioneze" cablul ca sa nu ma bage la cheltuieli prea mari. Sper sa scap ieftin.Mersi fain
- danutzutm
- OP
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dany astra
- *
- 24 mesaje
- din 17 Dec 2005
- Astra 2002 y20dth
- ploiesti
dany astra
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2005
- Mesaj Privat
- danutzutm
- OP
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
Deci din cate am inteles eu din cele spuse de mecanic, capatul cablului care intra in timonerie (are la capat un fel de"teaca" de plastic) era crapat sau ceva de genu iar cablul nu mai statea pe pozitie. Si mecanicul a zis ca a pus acolo un colier si acuma e super-ok. Eu n-am stat langa mecanic cand a lucrat la ea dar am trecut o data pe acolo cand era in mijlocul operatiunii si am vazut ca a desfacut cablurile din fatza de la motor (cele care intra in cutie) iar apoi a desfacut inauntru la timonerie si a scos-o afara...dup-aia a trebuit sa plec de langa el ca eram in timpul serviciului si era nasol Sper sa iti rezolvi si tu problema.
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ruff_ryders
- *
- 9 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Astra 2006 z17dth
- Gorj
ruff_ryders
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat